Jump to content

Execitor

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 640XD F13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Execitor's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

10

Reputation

  1. Nu merge stearsa.. Nu a dat nici un semn inainte motorul.. mergea absolut normal… deci ca recomandare pt toti: pe la 180-200k schimbati distributia (in cel vechi patinele distributiei erau ok dar lantul de la ax cu came putin intins)si pompa de ulei (neaparat). La ele mai e o problema cu intorsul cuzinetilor (care vine tot din ungere) de aceea cel mai bine revizie la 10k km… Ca sfat din ce am mai studiat in acest proces: cei care va incumetati sa schimbati cuzinetii sa aveti mare grija ce cuzineti puneti; multi mecanici gresesc dar cuzinetii sunt de mai multe cote (vin pe culori diferite) si aceia se comanda in functie de niste serii care se gasesc pe arbore si pe blocul motor.
  2. Buna ziua, Tocmai ce am schimbat motor pe un BMW - p motor N57D30B. Motorul vechi s-a blocat in mers in treapta 8 ~150km/h) Motor nou merge perfect dar masina a ramas in P, nu intra in viteza si da urmatoarea eroare - 421475 (Sensor system: impremissible deviation from output speed and turbine speed with rear axle N) . O fi cutia de viteze stricata cum s-a blocat motor? Ce recomandati? p.s. Motor vechi blocat ca s-a blocat pompa de ulei.. avea 200k km.
  3. Buna seara, Am fost astazi la mecanic. La inspectarea filtrului de combustibil totul parea in regula dar totusi l-am mai inlocuit o data. Dupa aceea am plecat si dupa 15 KM mi s-a oprit masina in mers (mi-a dat Drive Train failure sau ceva de genu) si mi-a dat seria de erori din atasament... Dupa aceea stand si incercand sa o pornesc m-am gandit sa verific sigurantele de la alimentare si una dintre ele era topita dar totusi lita/contactul se facea oarecum (probabil uneori da si uneori nu sau nu stiu) - nu era puscata (am atasat poza - este cea lata de 30 amperi.. in partea dreapta). Am inlocuit-o si dupa ori a vrut ea sa porneasca, ori a pornit pt ca siguranta era problema. Am tot pornit oprit dar momentan nu mi-a mai facut probleme. Imi dau seama ca ceva este in neregula si a cauzat siguranta sa ajunga in halul acela si o voi mai monitoriza. Urmeaza sa ne uitam zilele urmatoare (probabil daca mai apar probleme sau erori) la releul de comanda al pompei de motorina din rezervor (sa vedem daca sunt probleme sau e corodat - am citit ca au mai fost care l-au gasit corodat de la infiltrari de apa). 1) in cazul in care sunt probleme cu acel Releu si cumpar unul nou - trebuie codat cel nou sau este plug and play? 2) daca va trebui sa ajungem la pompa, stie cineva unde este la F13? am citit ca este sub bancheta in partea dreapta dar nu stiu exact inca. Seara buna, Multumesc!
  4. Filtrul este MANN WK 5002 X. Am mai avut la inca 2 revizii acelasi filtru pus (inclusiv la cea de dinainte fara nici o problema de genul). Am cumaprat inca o bucata sa-l schimb iar. Nu am inteles partea asta. Sa fac asta cand am eu problema de nu vrea sa porneasca sau este de facut fix dupa schimbul filtrului de combustibil? Mersi anticipat pt clarificari.
  5. Buna seara, De o saptamana am facut revizia la masina (BMW 640D xDrive F13). Revizia (schimb ulei, filtu aer, filtru ulei, filtru combustibil si filtru polen) am facut-o la un service oarecare (nu in reprezentanta). La prima cheie dupa nu a luat-o dar la a 2-a cheie a pornit. Mecanicul a zis ca este normal pt ca s-a schimbat filtrul de combustbil. Dupa aceea am mers cu masina aproximativ 40 km, a mers fara nici o problema - normal. Am oprit si dupa 5 min cand m-am intors nu a mai vrut sa porneasca. Am incercat aprox 30 min, m-am dat jos, am luat contact, am tot dat la automat si pana la urma a pornit. Am ajuns acasa, am oprit, am pornit-o de cateva ori etc dupa din nou nu a mai pornit (pare ca incearca sa dea la automat dar nu o ia). Am mers in casa, dupa 30 min am coborat si a pornit din prima... Dupa aceea am mai patit la fel din nou sa nu porneasca si sa o ia greu dupa ce o las putin sau incerc repetat (cu scoaterea contactului si repunerea lui etc). M-am conectat cu BimmerLink si am citit urmatoarele erori: acum 2 zile in prima faza erau pe Digital Diesel Electronics: urmatoarele 1)249300 Rail Pressure monitoring at engine start pressure too low at engine start -> eroare inregistrata la KM fix din momentul revizieei; 2)26CF00 Fuel pre-delivery pressure control (Layer_NDR1): fuel feed pressure too low / positive control deviation -> eroare inregistrata la KM fix din momentul reviziei 3)290500 Terminal 15.3, signal: short to positive (status terminal 15.3 on while termina 15 off) -> eroare inregistrata la KM din momentul incercarii pornirii (dupa 50 km de la revizie - posibil de la imobilizatorul electric montat pe masina m-am gandit eu sau habar nu am). Le-am sters pe acestea crezand ca totul va fi ok si am mai probat masina inca vreo 10 km fara nici o problema. Astazi am mers cu masina 15 min; am parcat-o si am lasat-o vreo 6 ore. Dupa 6 ore cand am pornit-o din nou nu a vrut sa porneasca... am tot dat la automat.. am lasat-o vreo 25 min.. am dat din nou la automat de cateva ori si pana la urma a pornit, dar bimmerlink mi-a aratat din nou eroarea: 249300 Rail Pressure monitoring at engine start: Rail pressure too low at engine start... Ce sa fie? Nu am mai avut niciodata probleme cu pornirea cu ea si au aparut fix dupa revizie. Astept pareri. Multumesc mult!
  6. Frumoasa masina si culoarea neagra. Tare curios sunt cum o sa arate in noua culoare. Sa o stapanesti sanatos!
  7. Chestia e ca le-am indreptat de curand la TopWheels (pe la sfarsitul lunii Mai). Ce e drept am facut vreo 4000-5000 Km de atunci. Am si vopsit jantele in camp electrostatic. Daca e vorba sa fie strambate deja tare frica imi e sa nu se fi decalit de la vopsitul in camp electrostatic... Ori asa ori niste gropi pe autostrada minunata din Cehia.. Am 275 35 19 pe spate si 245 40 19 pe fata.. Mersi mult. Macar stiu ca linia e din matrita ca ma panicasem (nu imi explicam de la ce poate sa fie chiar in halul ala). LE: Si pe lateral au aparut ca niste crapaturi https://ibb.co/tHGqCV5 https://ibb.co/nnCsh89 https://ibb.co/HCkZR5F Vi se pare ca pot sa afecteze siguranta astea?
  8. Mersi de raspuns. Deci linia aia e cat de cat normala? (imi era frica sa nu fie probleme de siguranta)
  9. Buna ziua. Azi am descoperit ca mi-a aparut o linie pe mijlocul cauciucurilor. Aceasta este in relief (acea linie nu este atat de tocita ca restul cauciucului - este mai in afara). A aparut pe toate 4. De la ce sa fie? Ce sa verific? Am si observat ca imi si trepideaza la franare in ultimii 1000-1500km (tare la franare si cel mai tare la viteza mica 60-90 km/h cand franez) - ma gandeam ca ar fi de la discuri dar cauciucurile acestea ma baga la dubii. Poate s-a mai lovit cineva de asa sau poate sunt persoane care stiu care ar fi problema (geometrie, unflare anvelope, faptul ca nu sunt runflaturi etc). M-ati ajuta foarte mult. O zi buna! Poze: https://ibb.co/JBNNHKY https://ibb.co/826zh7t https://ibb.co/zb7dChv https://ibb.co/rvsK577 https://ibb.co/cxdy0M5 https://ibb.co/GPd51jv https://ibb.co/XD6vW8C Masina este xDrive (in caz ca are vreo importanta).
  10. Salut! 1) Nu stiu daca e vreo metoda. Doar daca ai vreo factura de la vechiul proprietar sau apare in cartea service de la reprezentanta? Sau stiu si eu, eventual o verificare vizuala la baia de ulei a cutiei dar nu stiu ce iti poti da seama din asta. 2) Eu mi-am schimbat recent cu masina ravenol atf si am pus ulei ravenol cu baie ZF si parca schimba un pic mai rau ca inainte. Nu stiu ce sa zic. Adaptarile nu le-am resetat. Maine ma duc sa verific ca sa fiu sigur ca a fost dat nivelul la ulei bine (la temperatura specificata de producator). Daca uleiule este la nivelul ok probabil o sa incerc si o resetare a adaptarilor. Cu masina asta de la Ravenol mi s-a spalat cutia 10 min cu uleiul pe care il aveam + 2 litri de ulei nou (fara alti aditivi/substante de curatare) si apoi a fost introdus ulei nou. Din cate am inteles uleiul este dat afara de pompa autoturismului, iar masina Ravenol introduce in acelasi timp aceeasi cantitate de ulei (in functie de densitatea uleiului). Poate sunt alti colegi care stiu explica mai bine.. P.S. Masina mea avea 130,000 KM si uleiul nu arata foarte rau si nici pilitura nu aveam pe magnetii de la baie. Totusi si inainte de schimb aveam niste schimburi mai ciudate exact la plecare cu motorul rece (primele cateva schimburi erau mai ezitante) dar acum parca acest lucru este mai pronuntat si unele schimburi din treapta 4 in 5 si 5 in 6 cand conduc mai agresiv sunt mai brutale decat inainte (nu se face trecerea atat de fin dintr-o treapta in alta dar nici foarte brutal - poate sunt eu paranoic). Numai bine!
  11. Buna ziua. Si la F13 meu 4x4 observ ca toceste anvelopele mai tare pe exterior, in special pe puntea fata. Volanul este drept in mers. Intentionam sa merg la TopWheels sa fac geometria dar nu prea am vazut review-uri la ei referitoare la geometrie. A facut cineva acolo? Sunt ok? O zi buna!
  12. Scuze pentru double post dar nu am inteles exact si nu mai pot da edit celuilalt post. Placutele au vreo 5000 km deja. Asa e normal sa apara de la bucata de metal? Spui ca ai avut identic si s-a dus in timp? (nu de alta dar sa nu ma duc la service sa demontez degeaba daca asa este normal). Mersi mult oricum!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.