Jump to content

stone

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Giurgiu

Contact Methods

  • Yahoo
    stone_mihai

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316

stone's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Probabil dar uite ce a patit un prieten la oprit politia in oras si la luat la sectie sa verifice daca masina este radiata si cica a verificat pol in austria de unde a rezultat ca masina era radiata din 2008 si ia oprit numerele talon carte etc si nu mai zic ca era trecut de ora 9 seara . Eu de asta am intrebat ca ma pus pe ganduri de oprit ma oprit si pe mine pol dar nu mia zis nimic . Trebuie sa existe vreo stampila pe talon din care sa reiasa ca e radiata ca nu ma pricep la asa ceva ????
  2. Salut . Cunoaste cineva daca poti merge la politie sa verifici daca masina este radiata, mentionez ca am un Bmw 320 e36 inmatriculat pe Austria am toate actele cartea masini, cele 2 taloane Tell 1,2 itp valabil, asigurare valabila . Imi este frica sa nu ma opreasca politia si sa am surpriza neplacuta sa fie radiata . Daca stie cineva va rog frumos?
  3. in nici un caz sat nu mam referit ca nu exista dar nu sunt atat de bune si fiecare cu parerea lui eu unu nu am atat de multa incredere . daca u ai puso pe tester la noi in giurgiu si te a rezolvat bafta tie eu unu nu ma duc
  4. este 320i E36 in 6 pistoane si nu stiu precis in cate bujii merge acum ca la a 5 -a mi sa rupt cheia de bujii si 2 au ramas necuratate cert este ca nu lucreaza toate bine . Si fisele le incerc pe rand scot o bujie o probez si o bag la loc si asa mai departe alta solutie nu am ca la mine in Giurgiu stam cam prost cu Tester
  5. ms fromos The Rifle pt poza aia tocmai acum am vazut-o o sa mi fie de folos
  6. Pai raw ca si cum nu ar lucra mai mult de 3 bujii . Cred ca o sa cumpar 2 bujii ca sa nu dau bani aiurea si sa incerc fisele pe rand ca la cum aratau bujiile nu mai mi a dat prin cap sa verific fisele u ce sfat imi dai ????
  7. Nu stiu ce motor este ca nu stiu unde scrie . motoru este de 2000 benzina iar fiecare bujie are bobina ei de inductie si da are 6 cilindri . nu imi imaginez de unde a ajuns uleiu in gaura de la bujie ca in cap la bobina e uscat . una dintre bujii era plina de ulei pe unde o fi ajuns habar nu am Problema a inceput in mers aveam cam 100km/h cand deodata nu se mai accelera deloc am tras pe dreapta a murit motoru l-am pornit i am scos mufa de la debitmetru mergea mai bine am plecat de pe loc cu ea mergea ingatuita raw si incet si a dat drumu si asa am mers pana acasa de frica sa nu ma lase . probabil daia imi facea figuri debitmetru ca am mers cu el scos aaa bmw este E 36
  8. Am rezolvato cu debitmetru am scos borna de la baterie si am lasat-o 10 min asa , am pornito si debitmetru lucreaza acum foarte bine i scos mufa si merge foarte prost acum ramane sa i schimb maine bujiile ca imi merge in 5 cred Am rezolvato cu debitmetru am scos borna de la baterie si am lasat-o 10 min asa , am pornito si debitmetru lucreaza acum foarte bine i scos mufa si merge foarte prost acum ramane sa i schimb maine bujiile ca imi merge in 5 cred
  9. M-am uitat de sonda lambda dar nu exista nu stiu unde e . acum am incercat iar am pornito cu mufa pusa la debitmetru merge sub 700 de rpm si tremura toata zici ca imi merge in 3 bujii si miroase raw a benzina nearsa , am scos mufa merge mai bine dar tot mici oscilatii intre 800 si 700 rpm . sonda lambda pe unde ca stiu ca era mai jos de saxofon dar la asta nu ?????????
  10. Salut . spuneti mi si mie cum se manifesta un debitmetru stricat si cum se manifesta cand nu lucreaza bujiile . Am curatat debitmetru era murdar raw rezistenta nu este rupta dar tot face la fel . Partea a doua, am desfacut bujiile erau terminate toate afumate si din care vreo 3 era pline de ulei nu stiu din ce cauza . Problema este ca oscileaza turometru undeva intre 1100- 500 Rpm si tremura raw de tot masina pana cand moare motoru dar daca scot mufa de la debitmetru merge mai bine . voi ce ziceti sa merg sa i iau bujii ??? se poate sa mearga mai bine fara debitmetru daca nu lucreaza toate bujiile ????
  11. Salut . Am un BMW 320 e36 din 91 . Eram in mers si deodata nu sa mai turat motorul de loc am tras pe dreapta si a murit motoru am pornito si se ingatuia intr-un final si a revenit cand am ajuns acasa iar problema se tureaza singura pana in 1500 Rpm de vreo 34 ori si moare motoru si miroase urat de tot gazele de pe esapament . Va rog frumos daca poate sa ma ajute cineva cu cava sfaturi
  12. stone

    PROBLEME 316

    ms frumos . cum pot afla daca distributia este pe lant sau curea fara sa dau jos capacul ca , cineva mia zis ca sar putea sa fie pe lant ?
  13. stone

    PROBLEME 316

    ziceti-mi si mie cum sta treaba cu bmw ca vreau sa imi cumpar piese si habar am ce model este adica ma refer la e36,e46,e30 scrie undeva sau unde vad acest lucru pls
  14. stone

    PROBLEME 316

    Am tot citit pe site de aer fals; cum iti dai seama ca prinde aer fals ?
  15. stone

    PROBLEME 316

    k . am intels acum va multumesc pt lamuriri dar ziceti mi si mie cum este cu oil service si insepection service daca stiti daca este normal dupa ce porneste motorul se stinge . Nu am fost la tester inca, am masina de 4 zile si de nu ma pricep asa la bmw si o sa merg si la tester
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.