Jump to content

roa72

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Contact Methods

  • Yahoo
    roty72dan@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316

roa72's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Bineinteles ca au fost schimbate toate garniturile (capac, pompa vacuum,..... etc.), dar degeaba. De cand s-a umblat pe acolo curge ulei intr-o veselie. Este mult ulei adunat pe scut si se observa cum este aruncat pe galeria de evacuare, pe unde nu stiu nici mecanicii. Am mai gasit pe forum ca ar putea fi pe la valva PCV, sau ceva de genul acesta. Daca mai stie cineva....ceva,...nu mi-ar strica. Va multumesc
  2. Buna ziua, va rog sa ma ajutați cu un sfat. Am schimbat acum câteva zile simeringurile de la supape si distribuția, cu chiulasa nedemontata si de atunci ma confrunt cu un fenomen anormal: pierde ulei, dar nu se știe pe unde, care ulei este aruncat pe galeria de evacuare si in consecințĂŁ mașinĂŁ se umple de fum, mai ales la staționare. Am ĂŽnlocuit si capacul de plastic de la chiulasĂŁ, cu unul second-hand, care pare mai bun, dar problema nu s-a rezolvat. Rog pe cei care s-au confruntat cu aceste probleme sĂŁ ma ajute. VĂŁ doresc o zi bunĂŁ
  3. Mulțumesc pentru ajutor. Masina am achizitionat-o de la un samsar din Roman. A avut inițial volan pe dreapta si posibil...cutie de viteze automatĂŁ. Acum are cutie manuala, dar cred ca are ceva senzori pe instalația electricĂŁ ce nu se pupĂŁ cu configurația actualĂŁ. S-a ĂŽncercat ștergerea erorilor, dar nu a mers. Poate ar trebui sĂŁ ĂŽncerc in alta parte?! Oricum, mulțumesc pentru rĂŁspunsuri. Cu stimĂŁ!
  4. Buna ziua tuturor. Am achiziționat recent un BMW 318i, e46, motorizare 1995 cmc benzina cu martor verifica motor aprins. Fostul proprietar m-a asigurat cĂŁ este vorba de sonda lambda, dar când m-am decis sĂŁ o schimb mecanicul mi-a diagnosticat altceva. Este vorba de codurile de eroare P2776 si P278a. Daca ați mai ĂŽntâlnit problema aceasta va rog sĂŁ-mi dați de știre. Care ar fi rezolvarea? Va mulțumesc
  5. Buna seara, Acum 1 luna am schimbat, la un atelier de cartier, kit-ul de ambreiaj -Sachs. Am mers numai prin oras, pana acum 2 zile, cand a trebuit sa o scot la plimbare la tara. Nu parea nimic anormal, pana cand am calcat-o putin...pe la 130 km/h, la o depasire, a inceput sa vibreze, de parca se dezmembra. Nu am mai avut curaj, dupa aceea, sa merg cu mai mult de 90 la ora. Nu stiu ce s-a intamplat. Poate o fi montat ambreiajul prost??? S-au ar putea fi o coincidenta? Ar putea fi de la pompa de benzina? Parca nu o mai aud bazaind la fel, cand pun contactul...Ce ar mai putea fi? Poate imi dati vreo sugestie.. Va multumesc anticipat. Cu stima! P.S. Mai are o problema la plecarea de pe loc, cu motorul cald. Paraie ca o mitraliera. Parca merge normal atunci cand accelerez mai tare, dar miroase puternic a benzina nearsa..
  6. Abia ieri, am reusit sa mai mesteresc pe la masina. Printre altele am scos mufa de la debitmetru si motorul s-a orit imediat. Dupa parerea mea, nu cred ca este de la debitmetru. Am mai observat ca un senzor de detonatie este crapat. Este posibil sa fie problema acolo? Cu stima!
  7. Salutare tuturor! Masina veche, problema noua. Dimineata porneste bine si merge relativ normal. Problema apare atunci cand opresc, dupa ce fac vreo 5-6 kilometri, si incerc sa repornesc masina imediat. Aunci, cu motorul cald, incepe sa tremure toata si scade turatia pana se opreste motorul. Repornesc si, dupa ce mai apas pedala de acceleratie de cateva ori, incepe, cu greu, sa mearga, dar mersul nu mai este la fel de rotund. Problema aceasta am mai avut-o acum vreo doua luni, dar nu a tinut decat 3-4 zile,apoi si-a revenit. De tras trage, dar parca merge infranat. Am mai citit cateva topicuri, si tind sa cred ca ar putea fi o problema pe la pompa de benzina, sau regulatorul de presiune in rampa. Deocamdata, am schimbat filtul de aer, filtrul de benzina si am curatat clapeta de acceleraie, care oricum nu prea avea mizerie. Bujiile le-am schimbat acum 2 ani, probabil am facut de atunci vreo 15000 kilometri, dar nu cred ca e de la bujii. Mai departe nu prea mai siu ce sa fac. Apropo, am pus-o si pe un tester. Am fost la un prieten al unui prieten, cica electrician de meserie. Mi-a gasit ceva erori, le-a sters, si... sa mai vin daca mai apar problemele. Asadar problemele sunt, ma chinuie in fiecare zi, dar nu prea stiu ce sa mai fac. Va rog din suflet sa ma ajutati cu orice parare,ori sugestie, sau poate a mai avut cineva o asemenea problema. Va multumesc anticipat!
  8. Este vorba de un BMW 316i, fabricat in 1994, 1.6 benzina. Am cumparat masina cu aceasta problema (nu mi-am dat seama initial) si nimeni nu poate face nimic??? Cu stima!
  9. A mai Întâlnit cineva vreo problemã legatã de ilunimarea bordului, În sensul cã atunci când pun poziÞiile, implicit la iluminarea bordului, se produce un scurtcircuit care anuleazã vitezometrul (indicatorul de vitezã) ºi dupã câteva minute ºi indicatorul de nivel benzinã???? Poate deÞine cineva o schemã a instalaÞiei electrice (iluminare bord). IntenÞionez sã Înlocuiesc partea din instalaÞie care ilumineazã bordul, dar farã o schemã electricã Îmi este imposibil. Vã aºtept cu pãreri, vã mulÞumesc ºi vã doresc un Crãciun fericit!
  10. Am desfacut mansonul, dar nu am gasit nimic suspect. Totusi acum cateva minute m-am dus sa mut masina si ...surpriza, martorii cu probleme s-au stins dupa ce am pornit motorul ??? Nu pot sa stiu ce a avut. Aveam de gand sa ma duc maine la un service, unde au tester pe calculator, speram sa-mi spuna meseriasii ceva, desi am mai fost acolo si nu mi-au rezolvat problemele anterioare cu martorul ABS. Tot cu ajutorul forumului am reusit sa depistez problema si sa rezolv senzorul de la pedala. La masina mea am o caruta de probleme legate de instalatia electrica. Cea mai mare este aceea ca atunci cand aprind luminile imi cad instrumentele de bord (vitezometru, consumul instantaneu si ceva mai tarziu si indicatorul benzina). La aceste probleme toti electricienii la care am apelat au ridicat din umeri, unul chiar ma intrebat "de ce mi-am luat BMW???"
  11. Salut! Am un BMW 316i, e36, motor 1.6 benzina, din 1994 si astazi am observat ca dupa ce am pornit motorul au ramas martorii P si (!) aprinsi. Nu am facut nicio interventie recenta si la o verificare vizuala nu am observat nimic suspect...deci ce ar putea fi? Frana de mana o folosesc in mod frecvent si niciodata nu a mai ramas martorul aprins. Rog frumos daca aveti vreo idee sa nu ezitati. Cu mult respect!
  12. Cumpar senzor abs fata, pentru BMW 316i, e36, an fabricatie 1994, motor 1.6 benzina.
  13. Am o pisicuta, fabricata in anul 1994, motor 1.6 benzina. I-am schimbat in vara placutele de frana si sabotii si in aceeasi zi, dupa ce am plecat de la atelierul mecanic, s-a aprins martorul ABS din bord. Deoarece nu am mai avut probleme cu ABS-ul, nu am dat prea mare importanta, de fapt nu s-a mai aprins vreo doua luni, dar de cand a dat frigul se aprinde in fiecare zi. Se aprinde uneori la cateva secunde dupa ca pornesc motorul, alteori se aprinde dupa minute bune, 10-20 minute. Ieri am fost la un atelier si mi-a pus-o pe calculator si a dat ceva eroare pe senzorul ABS stanga fata si nu mai stiu ce senzor de la pedala?? Mi-a anulat eroarea si, in prima faza mi-a curatat cu spray senzorul. Nu s-a mai arins decat a doua zi, dupa vreo 30 de kilometri, tocmai cand ma gandeam ca am scapat de problema! Am mai observat ca daca repormesc masina, dupa ce se aprinde martorul, acesta nu mai apare imediat, de exemplu astazi am oprit, am repornit, am facut vreo 200 metri, s-a reaprins, am oprit iarasi, am repornit si pana acasa (aprox. 40 km) nu s-a mai aprins. Nu stiu ce sa fac in continuare, poate imi da cineva vreo idee, caci senzorul nu-mi pot permite sa il schimb, pentru moment?!
  14. Nu, n-am vazut bordul functionand pe masina donoare, dar cetateanul care mi l-a vandut sustine ca mergea perfect. Dupa ce am pus bordul nou s-a umplut masina de fum, dupa ca am aprims luminile, si a capatat aceleasi probleme ca la ca la bordul original. Adica nu mai indica o parte dintre aparatele de bord, si intra in scurt foarte des.....se aprind toate becurile. Bordul original are ceva modificat,in sensul ca nu intra in scurt la fel de des. Acum am pe masina bordul original cu preoblemele de mai sus. Daca totusi aveti vreo idee, nu ezitati! O seara placuta!
  15. Buna ziua! Astazi omul in care imi puneam ultima speranta in rezolvarea problemei mi-a dat verdictul: NU SE POATE REPARA!! Am cumparat masina acum 7 luni cu o problema ciudata, pe care nu am sesizat-o la timp, si care consta in faptul ca in momentul aprinderii luminilor nu mai indica o parte din aparatele de bord: vitezometrul, consumul instantaneu si indicatorul de benzina - dupa cca. 10 minute, in mers???? Am incercat pe la toti meseriasii, dar toti ridica din umeri. Am schimbat si bordul, luat de pe Okazii, si a iesit fum din el. Am verificat masele, am mai tras un fir, si nimic. Totusi poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate cunoaste cineva vreo rezolvare? Aceasta este ultima incercare. Va multumesc! O zi buna tuturor posesorilor de BMW. Aaa!, masina este un BMW 316i, din 1994, benzina 1.6.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.