Jump to content

525i e39

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    525i e39

525i e39's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cum ajung la ele? Multumesc mult unde mai exact sunt pozitionate?
  2. M-a zapacit problema asta... valva 100% e buna, curent ajunge la ea, lucreaza. Ce ar putea sa mai fie? am ac cu 3 robineti. Ma gandesc la ceva palete care raman pe o pozitie favorabila pentru a trage caldura de la motor cu toate ca eu setez pe rece. Au ceva reglaje electrice acele palete care puteau sa se defecteze in momentul cand am dat curent? Va multumesc
  3. toate sigurantele sunt ok ....a naibii coincidenta... :) are cineva vre-o schita electrica sau service manual Bentley e39 volume 2 (volumu 1 l-am gasit da e partea mecanica, volumul 2 are electrica). ?
  4. Salut, intre "electrovalva antigel" si panoul de la ac manual (e cu 3 roti , temperatura, distribuirea aerului, viteza ventilatorului) e vreo siguranta, releu, ceva modul ? M-am luat dupa culoarea firului de la electrovalva si am gasit-o si la iesirea din panou. Am verificat tensiunea(13,8 cu motorul pornit) si exista la iesirea din panou (deci exclud panoul de ac), beleaua e ca continuitate are firul (l-am sunat cu aparatul), am si masurat (la iesirea din panoul de ac) rezistenta bobinei dar cu toate astea nu ajunge 12v la bobina :) :lol: sunt in ceata.... daca aveti ceva idei... Va multumesc.
  5. Da, la piesa cu nr 6 nu ajunge curent. E posibil sa se fi stricat panoul de clima? am varianta cu ac manual. ps: nu mai dau in viata mea curent :) Aveti idee de unde pot face rost de o schema electrica ? ca fara - nu am sanse...
  6. In primul rand salutare tuturor, detin un 525i e39 si am o problema care ma sacaie de mor :) Acum cateva zile am dat curent unui vecin sa porneasca masina, din acel moment masina mea baga aer cald chiar daca setez pe rece . Bunn, am zis ca e electrovalva de antigel, am desfacut-o, curatat-o (cu toate ca arata ok), am masurat-o si are 14 ohmi (deci e ok). Dupa aceea am observat unde era buba, nu vine curent pe firul care intra in electrovalva (binenteles am masurat cu motorul pornit). Am verificat sigurantele, toate bune, cred ca atunci cand am dat curent ceva sa stricat\ars de nu mai ajunge curent , are cineva idee de unde vine firul care alimenteaza electrovalva de antigel? Va multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.