Jump to content

romeo99

Members
  • Posts

    89
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    iacob.romica

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520i 150CP 1997

romeo99's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Pe acelasi sistem :twoup: Dar acel sistem inca "misca" rotile masinii mele de la stanga la dreapta fara sa completez cu nimic saptamanal :):P:P
  2. Nu :twoup: Asta chiar ar fi buna. Piesele care se uzeaza in interiorul casetei de directie sunt noi. Acel kit de care vorbeste toata lumea eu unul personal nu l-am gasit niciunde. Sa spunem ca are o 'sursa" care ii poate procura orice fel de piesa pe care o foloseste la reconditionarea unei casete de directie. Spre exemplu acum are pe bancul de lucru o caseta de directie de Ford KA. :)
  3. Este o posiblitatate, verifica furtunul care pleaca din borcan la caseta, eu il aveam fisurat si uite asa ramaneam fara lichid :twoup:
  4. 0727766270 - daca e ceva il sunati pe el direct :twoup: zic eu!
  5. Este o eroare din calculatorul care comanda geamurile electrice, eu aveam o problema de genul.... mergea perfect geamul dreapta spate pana cand actionam alt geam, dupa care nu mai primea curent. Calculatorul il gasesti la locul lui in spatele torpedoului, desi... repararea lui necesita ceva cunostinte :twoup:
  6. Caseta de directie la E39 se reconditioneaza... relativ usor pentru cineva care stie, acel "kit-uri" eu nu le-am gasit niciodata pe niciunde. Eu am un E39 520i, iar tatal meu mi-a reconditionat caseta de directie pentru ca pierdea ulei. Dupa aproape un an de la operatiune caseta e in perfecta stare. El asta face de atunci reconditioneaza casete de directie :twoup::D:D a devenit un hobby, iar pretul pe care il cere in care sunt incluse toate piesele schimbate nu mi se pare exagerat.
  7. Simeringurile le cumperi, o-ringurile la fel dar..... bucsile sunt mai delicate, pentru ca ele se fac dupa uzura axului si plus de asta nu se gasesc in comert din cate stiu eu
  8. Daca stiu si cum au vrut sa imi schimbe uleiul la cutie si diferential punand un ulei ordinar si nu unul long life ca si in cazul in care am fost la alt service care mi-a zis ca se fierbe motorul pentru ca nu e bun tipul de antigel si mi-a schimbat tot antigelul. E clar, tocmai de aia poate are cineva de pe aici tipul de freon ca toate sfaturile de aici au fost ok pentru ca majoritatea care suntem aici avem BMW si ne-am lovit de problemele discutate.
  9. Deci au mufa chiar daca nu exista ele acolo instalate din fabrica? Asta ma intereseaza pentru ca eu le leg direct la cass
  10. Da, merge fulia dar nu si compresorul, deci trebuie sa merg zilele astea, mai exact marti am sa merg sa ii "injectez" freon sa vad exact care e problema. Si daca tot am ajuns la capitotul asta exista un anume tip de freon care trebuie bagat in instalatie? Nu de alta dar am dat peste niste "meseriasi" de te doare capu...
  11. Pai daca nu era freon nu era normal ca el macar sa cupleze, adica sa se invarta, ca se invarte numai partea care merge tot timpul... nu stiu zic si eu.
  12. Salut! Am si eu o problema: nu imi porneste compresorul de la clima. Mai exact in momentul in care apas butonul de pe panoul climei (cel cu fulgul de zapada) ii da comanda clima pentru ca turatiile motorului cresc, dar nu baga aer rece plus de asta nu se invarte compresorul adica merge cureaua in gol ca si cand nu ar fi primit comanda. Ceva sfaturi cu ce ar trebui verificat?
  13. Bun deci: ce rol are acel senzor de temperatura exterioara pana la urma? Pt ca se pare ca la mine nu exista, e..... lipsa la apel :twoup: si as vrea sa stiu cat de mult influenteaza buna functionare a masinii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.