Jump to content

mirceaddd

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw

mirceaddd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Eu nu am avut experiente neplacute cu acest service sau cu personalul de acolo. Sincer. Acum, fiecare cu experienta lui, ce sa zic. Oricum mi-e greu sa cred ca e un service slab. Mi se pare ciudat ca nu vad pe nimeni care sa spuna ca a fost multumit. Chiar asa sa fiu singurul? Referitor la initiatprul topicului, e dreptul lui sa-si exprime nemultumirile si bine face. Dar aceste lucruri se pot rezolva amiabil (sau legal) si topicul sa ramana doar o poveste, experienta lui, impartasita si altora. Atat. Nu balacareala . Eu oricum consider ca nu am dreptul sa judec pe niciunul. Mie mi-au schimbat si la bavaria placutele fara sa ma intrebe
  2. Am patit la fel si eu. Se tot aprindea o data la luna, chiar la doua, pana mi-a ramas cutia blocata in treapta 3. S-a rezolvat schimband uleiul, curgea pe la o garnitura. Am avut noroc. Verifica daca ai scurgeri de ulei pe acolo pe unde intra "motoru-n cutie", nu doar la baie. Dupa exprimare-ti dai seama ca nu ma pricep, dar asta a fost experienta mea. Parca 1500 ron m-a dus treaba asta.
  3. Salut, activez acest post vechi. Ce trebuie pt a avea bluetooth pe un e60? Masina are mask, nu ccc sau cic. Se poate face ceva la un pret rezonabil sau trebuie neaparat facut schimb la ccc? Comenzile pe volan exista.
  4. Donez o sticla de oglinda dreapta, albastruie, electrica. A fost pe un seria 1 din 2005 dar merge si pe e90, cele cu oglinda mai mica (prima generatie cred). Numai in Bucuresti. Nu stiu daca e cea originala. Cand mi-au furat-o mie (de pe stanga) mi-am luat niste imitatii de la magazin si chiar nu mai tin minte daca am schimbat-o si pe cea de pe dreapta sau nu. Rog pm ca intru rar. Daca primesc un Ursulet pe ea, nu refuz. . L.E. am gasit-o acum. E cea originala, are eticheta cu bmw.
  5. Intrebare. Un senzor de pe bara din fata e aiurea, nu sta bine. Cum ajung la el sa-l pun la loc? Stie cineva? Trebuie dedsfacuta bara?
  6. Eu nu am plecat niciodata nemultumit de la bimmer service. Si intreetin masina la ei de ani buni.
  7. Rezumat topic pe scurt: Masina, dintr-o data, a ramas blocata intr-o treapta de viteza (E60nfl, cutie automata ZF) 1. Am fost la service: au pus tester-ul si mi-a dat eroare ambreiaj 2-1. Masina era blocata in treapta 3. Au sters eroarea si mi-au explicat cam care e treaba: schimb/reconditionare cutie DAR mi-au si precizat ca asta e din diagnoza, ca mai sunt si cazuri in care in momentul in care se desface cutia se pot gasi si alte "bazaconii". Doar schimb de ulei au zis ca nu-mi fac, ca si-ar bate joc de banii mei (nu s-au exprimat chiar asa). Completat ulei (implicit si schimb) imi fac doar daca e necesar (adica ulei lipsa), dar nu-mi garanteaza ca se "repara" cutia si-l fac pe "barba" mea. Masina nu a fost suita pe rampa, eu eram in trecere cum ar veni. S-a discutat doar fata-n fata cu calculatorul. Am plecat cu o impresie generala foarte buna. O gramada de cutii desfacute pe acolo, ma lua cu dureri de cap. 2. Masina, dupa stergerea erorii, si-a revenit complet. Era ca inainte. 3. Cum aveam "programare" in alta parte la schimb ulei, am zis s-o fac, ca incercarea moarte n-are. Realitatea e ca am zis sa aud si alta parere. 4. M-am dus acolo, mi-au suit masina sus si mi s-a spus ca pierd ulei la cutie. Le-am zis ce am patit acum cateva zile, au zis ca a intrat cutia in avarie, de aia s-a "blocat" in treapta 3. Li s-a parut si lor foarte ciudat ca masina a avut o eroare si s-a blocat intr-o treapta apoi si-a revenit doar cu stergerea erorii. 5. Mi-au schimbat baia cu filtrul, uleiul, si parca ceva garnituri. Acum masina merge tot ca inainte, adica bine. Ca si la primul service, au precizat: daca e ceva stricat in cutie, degeaba schimb uleiul. Aici nu am avut posibilitatea de a pune tester-ul. 6. Precizez ca am fost numai la service-uri autorizate pe acest gen de lucrari si ca am fost placut surprins de comportamentul si de pregatirea tuturor cu care am interactionat. In esenta mi-au transmis aceleasi lucruri. Mai merg cu "emotii" 500 km si dupa aia declar problema rezolvata. 7. Pentru cei interesati, o cutie noua are un pret prohibitiv raportat la valoarea unei masini uzate. Deci, chiar daca sunteti sau nu adeptii schimbarii uleiului in cutie, verificati nivelul acestuia. Se verifica in service daca aveti cutie ca a mea (se da jos scutul, suruburi, etc.). Mai bine zis verificati daca aveti scurgeri.
  8. Masina nu a avut parte niciodata de curse, cerculete, soferi nervosi, etc. Mi se pare absurd sa fie cutia stricata la 180000 chiar daca nu am schimbat uleiul. Daca e dusa, asta e, ghinion. Cred ca ii fac nivelul de ulei si daca nu e ok il schimb, cu baie, filtru etc.. Daca pierd, pierd. Si asa cutia e tare scumpa.
  9. Am facut cand mi-a aparut prima oara. Si nimic la cutie, au banuit ceva de la baterie. Acum am fost la service autorizat: recomandarea e sa schimb sau sa reconditionez cutia. As da mai multe detalii dar nu ma pricep. O eroare e pe la un ambreiaj. Domnul de acolo mi-a explicat ce si cum. Chiar extrem de rabdator, mi-a explicat toate variantele cu toate implicatiile financiare. Esenta e ca ofera garantie. Mi-au sters eroarea si masina merge ca inainte. Am facut peste 30 km in bucuresti, in plina aglomeratie. Sper sa nu mai apara nimic, sa nu se mai blocheze. Cutia e destul de scumpa.
  10. daca stie cineva: avand in vedere ca nu mai schimba viteza (ramane in treapta 2), pot sa merg cu ea pana la service pe roti ( cam 10 - 11 km prin buc.) sau trebuie sa iau platforma? multumesc anticipat.
  11. Mersi mik. Nu gasesc service deschis azi sa-mi faca o diagnoza. Acum dilema e: sa ma mai duc la zf service (faur) sau sa ma duc la service dedicat bmw?
  12. Am un e60 nfl, din 2007. Are 180.000 reali, este 525d de 177 cp, cutie automata. Uleiul nu a fost schimbat niciodata la cva. De azi masina nu mai schimba viteza. Ori e blocata in treapta a doua, ori merge doar unu si doi. Nici pe manual, nici pe sport. Mi s-a aprins si transmission failure. Asta se mai aprinsese, dar se stingea la urmatoarea pornire. Acum nu. Cutia a mers perfect pana azi. Saptamana asta doream sa ma programez sa schim uleiul la reprez zf (primisem si oferta de la ei). Mai are rost sau sunt bani aruncati? Cum pot sa aflu? Daca a mai patit cineva asa unde a reparat problema (bucuresti sau adiacent)? In spate merge .
  13. 6 luni am lasat masina in garaj, cat nu am fost in tara. A pornit din prima.
  14. Salut, sa nu deschid alt topic, scriu aici: are rost sa astept 1-2 secunde intre momentul in care bag "cheia" (plasticul ala) in contact si momentul in care apas pe buton? Masina in cauza e diesel. Este vreo explicatie logica?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.