Jump to content

clauberty

Contributors
  • Posts

    1057
  • Joined

  • Last visited

About clauberty

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    clauberty

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    Automotive

Previous Fields

  • Masina
    E39 525d 2001

Recent Profile Visitors

15607 profile views

clauberty's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Pai si o diagnoza ceva 😯 Nu cred ca ti-ar fi de folos sa iti insir toate cauzele posibile si nici mie uitil sa scriu atata.... Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  2. Ulei neadecvat Turbina are joc prea mare Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  3. Pai ti-ai raspuns singur. Schimba bateria inregistreaza schimbul de baterie cu diag. Verifici incarcarea cu bateria buna. Continua sa folosesti bateria defecta si o sa ajungi sa schimbi si calculatoare pe langa alternator cu tot cu regulator tensiune. Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  4. Salut,

    Ai idee la un motor N47, care este furtul de vacuum care trebuie obturat pentru a se curata DPF-ul?

    Multumesc!

  5. Sub sig 44 e un releu Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  6. Pai in primul rand as masura elementul de incalzire din sonda lambda. Nu stiu valoarea dar ar trebui sa fie in jur de 3->8 Ohmi Daca valoarea e ok verif firele pana in cutia calc motor acolo sunt niste sigurante in soclu gri. Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  7. E nevoie de o resincronizare a codurilor de pornire. Pe romaneste cu dis sau alta diagniza care are functia se reinitializeaza sincronizarea codurilor. Pierderea sincronizarii se datoreaza bateriei slabe si dat la automat pana la epuizare. Daca eroarea este de immobilizare. Da o poza sau descrierea eroarii de pe diagnoza. Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  8. Probabil HDD cu un picor in groapa Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk
  9. Modul inchdere centralizata, relee defecte (in spate la torpedou partea de jos) cauti la shrot sau se schimba releele defecte
  10. da e indicat sa faci update.
  11. Salut! Te rog da-mi un nr de telefon sa te pot contacta ptr niste informatii. Multumesc anticipat!
  12. Ceau,

    Am un BMW E90 320d. Poti sa imi lasi un numar de telefon pentru a discuta despre un filtru de particule.

    Ms!

  13. Salut, am si eu un E 90, 32oD, sunt din timis, imi poti curata filtrul de particule ? Masina are aproape 200 mii km!da-mi un nr de telefon.Ms!
  14. s-a rupt in far ceva deschide capota demonteaza capacul de pe far cu becurile stinse si misca de oglinda
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.