Salutare tuturor!! De curand mi-am luat un BMW 318 din '85, dar am probleme serioase cu el.Cel de la care l-am cumparat, a schimbat motorul pe injectie cu unul pe carburatie, si mai mult de atat i-a pus carburator de Dacie 1410. Nu ma pricep chiar deloc la mecanica, dar banuiesc ca ar fi trebuit sa aiba si circuit retur pentru benzina masina. La mine vad o conducta suspendata care probabil a fost returul "candva". Problema este ca masina consuma ingrozitor de mult, nu stiu din ce motive dar cred ca foarte multa benzina este eliminata pe evacuare fara sa fie arsa. Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu ceva informatii, este indicat sa revin la carburatorul original si cam cat m-ar costa(am inteles ca ar trebui sa-i iau si calculator pt el), eventual care este ideea cu returul, si de ce imi rupe flansa de cauciuc dintre cardan si cutie(initial am avut o flansa mai mica dar am schimbat cutia de viteze si a trebuit sa schimb si cardanul pt ca nu se mai potrivea la dimensiuni si acum trebuie sa schimb si timoneria pt ca cea veche este mai scurta si am mai prelungit-o eu)