Jump to content

adimotor2006

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Interests
    auto, moto

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320

Recent Profile Visitors

7272 profile views

adimotor2006's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Da, era debitmetrul de aer, pe care l-am schimbat, masina nu se mai accelera dupa cca. 6000 rpm, motorul se plafona si nu mai tragea. Mi s-au dat tot felul de sugestii, cum ca ar fi clapeta de acceleratie, am pus una de pe alta masina, aceleasi simptome, bobine, bujii, desi le-am schimbat in primavara parca, erau bune, am luat mai multe pareri si pana la urma am fost indrumat la reprezentanta, care i-a facut diagnoza si mi-a spus cauza. Da, nu m-am gandit sa spun cum am rezolvat, pentru ca este masina sotiei si am crezut ca nu s-a mai lovit nimeni de o astfel de problema. Are si scaunele retapitate.
  2. Scuze, nu pot sa pun poze, anuntul este si pe olx https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-z4-2-5-i-IDekRPB.html#ca130f0277. Mersi.
  3. Vand BMW Z4, af 2004, 2.5i, 141kw/192cp, rulaj 87875 km, accept verificare la reprezentanta pe cheltuiala cumparatorului, cutie manuala 5+1 trepte, buton sport, navigatie mica, incalzire in scaune, oglinzi pliabile, wind deflector, senzori parcare spate, cauciucuri noi Michelin Pilot Sport 4 (de vara) rulate maxim 200 km, nu functioneaza decapotarea, stare optica ok, stare de functionare motor excelenta, pret 5700 euro negociabil. Nu accept schimburi. Masina se afla in Hunedoara. Adi, telefon 0723172865
  4. De vreo 3 luni nu mai merge decapotarea electrica la z4-ul sotiei. A facut cineva reparatia?Am vazut pe yotube ca se strica motorul care trage prelata deoarece intra apa acolo unde este amplasat si se strica, motorul care o desprinde de parbriz merge. Daca este cineva sa imi dea ceva sfaturi, de unde a cumparat motorul m-ar interesa in mod special. Multumesc.
  5. Nu lua fara aer conditionat, sunt convins ca si daca se poate face retrofit nu este asa de simplu si te va costa ceva bani in plus. Pe partea de motorizare la 2.5i nu sunt probleme, in cei cca 30.000km facuti in 10-11 ani de cand sotia mea are masina (acum masina, care este din 2004, are vreo 86-87.000 km), pe care o foloseste doar 6 luni pe an, am avut urmatoarele probleme: am schimbat fisele (bobinele) de la bujii, debitmetrul de aer si un semering de la cutia de viteze (asta mai mult preventiv ca nu erau scurgeri, se vedea ceva ulei pe acolo), iar anul asta a incetat sa mai mearga decapotarea electrica, din ce am vazut pe net se pare ca se strange apa in locul unde este motorul care trage capota si ruginesc contactele sau ce are pe acolo, nu ma pricep la mecanica). In rest masina este ok, poate putin rigida pentru ca are suspensia mai tare si o simteam mai ales cand avea runflat-uri (dar cu cauciucuri normale este mult mai ok, masina are si roti pe 18, probabil cu 17 e si mai confortabila)), consumul este putin mai mare prin oras (13-14 l/100km), dar motorul este destul de fasnet la 192 cp. Motorul este foarte reusit si imi place mai ales pentru faptul ca e clasic, fara turbina. Impozitul poate fi o problema deoarece este cca 900 lei pe an, de aproape 4 ori mai mare decat la un motor de 2L.Sfatul meu este sa nici nu te gandesti sa o iei fara aer conditionat. Referitor la consumul de ulei nu iti pot spune nimic pentru ca sotia mea merge cca. 2000 km/an si uleiul il schimb in fiecare an. Multa bafta.
  6. Nevasta-mea are un bmw z4 e 85 2.5i de 141 kw, af 2004, are aproximativ 85.000 km care are urmatoarea problema: merg cu masina si daca duc motorul in viteza a II-a sau a III-a peste 5-6000 rpm intra in avarie cumva, in sensul ca parca mai merge doar in 4 sau 5 cilindrii, iar in bord imi apar erorile eml, abs si semnul exclamarii, o opresc dupa care masina merge normal. A fost pusa pe tester si da eroarea idle regulating valve, dar discutand cu persoane mai calificate in domeniu, ei spun ca aceasta piesa ar fi defecta daca la relanti masina ar avea variatii ale turatiei, lucru care nu se intampla. Poate a mai avut cineva aceasta problema sau poate stie care este cauza ei. Eu as schimba piesa respectiva, care nu este chiar ieftina, dar nu am certitudinea ca problema s-ar rezolva. Mai precizez ca la relanti masina merge normal, poti sa accelerezi cat vrei, problema apare doar in sarcina, cand mergi cu ea si devine neplacuta, ba chiar periculoasa in cazul unei depasiri mai in forta.Masina este folosita doar vara, daca asta are vreo importanta. Multumesc anticipat.
  7. Vand roata de rezerva ingusta pentru BMW seria 3 af din 2005, stare noua, nefolosita. Pret 350 lei. Telefon 0723172865
  8. Eu am z4 cu motor de 2,5 din 2004 si iti dau raspunsuri la cateva intrebari: 1. motorul de 2.2 cred ca este doar cu 4 cilindri, asta este cea mai importanta diferenta fata de celelate 2 motorizari, 6 cilindri e altceva, motorul de 3000 e cel mai puternic dintre astea 3, dar cred ca poti sa il mai tunezi si pe asta de 2.5 care e mai ieftin la impozit; 4. softopul merge usor, se pliaza destul de repede, nu trebuie sa aiba intreruperi la deschidere, inchidere si de 7 ani de cand nevasta-mea are masina nu a vut vreo problema, atata ca ea nu circula iarna cu ea (doar de primavara pana toamna);Doar in stationare poti sa actionezi softopul; 5. candva am citit ca doar softopul (panza) costa vreo 800 de euro (sper sa nu ma insel); 6. apa se mai poate prelinge pe la geamurile de la usi, dar numai cativa stropi, fiind roadster, in momentul in care inchizi usa, geamul face o scurta miscare jos-sus. Celelalte variante cu apa in habitaclu sau in spatele banchetelor sunt excluse (daca o lasi decapotata si afara ploua se pot intampla si astea); 7. masina nevesti-mii este din 2004, are circa 82000 km si nu consuma ulei intre schimburi (care se intampla cam la 4-5000 km cat face in cele 8-9 luni/an cat merge cu ea); Daca nu ti-ai luat inca masina, bafta!!!
  9. De asa ceva nu am mai auzit, sincer. Cutiile au niste clape rosii care efectiv blocheaza deschiderea lor accidentala, adica prima data trebuie sa tragi de cea de sub maner si apoi mai este inca una care se fixeaza pe cadru, asa cred ca era la modelul non lc, nu mai tin minte exact. Deci practic este aproape imposibil sa se desprinda de pe motoreta, mai degraba se rupe la un impact decat sa cada accidental. Singura explicatie ar fi ca nu a fost fixata bine, dar si asta este putin probabil pentru ca in cazul asta nu se inchide clapeta rosie de sub maner si nici cea care fixeaza cutia pe cadrul mobrei. Oricum ai avut mare ghinion. Bafta la gasirea ei. Eventual pune anuntul si prin alte parti ca nu stiu cati stiu de forumul asta, mai ales ca nu toti sunt posesori de bmw.Bafta.
  10. Frumoasa masina, sa ai parte de ea.De unde ai luat-o?
  11. Mergi la domnul Doru la iesirea din Deva, e o reprezentanta AUTOBERGAMO, inainte de Petrom (cum mergi dinspre Deva spre Hunedoara).Eu merg la el de vreo 20 de ani cu bmw-urile ce le-am avut si intotdeauna mi-a rezvolvat toate problemele. Bafta.
  12. http://felgenkatalog.auto-treff.com/ cauta pe site-ul asta ca sunt tot felul de modele pentru toate tipurile de bmw. bafta.
  13. Display-ul este monocrom, nu este color, in fine cat costa un display, daca spui ca ai asa ceva si se potriveste pentru ce imi trebuie mie.Mersi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.