Jump to content

tttrix

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tttrix@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ZALAU

Previous Fields

  • Masina
    316ti

Recent Profile Visitors

1472 profile views

tttrix's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. ce zice el e doar o setare a clapetei de acceleratie.e bine sa o faci cand o cureti in caz ca ai miscato.
  2. azi am lasat motoru sa se incalzeasca.am scos mufa de la debitmetru.nici o schimbare pe motor... ..am mers la o tura cu ea cu el scos.pe portiunea de franare.scoasa la liber..am vazut ca scade turometru pe la 500..in rest nici o diferenta notabila....o sa curat debitmetru cat de curand.si o sa revin.
  3. io cred c urmeaza sa schimbi bateria.fa o proba cu una de la un amic si vezi ce se intampla.dar sa sti ca e buna.sau mai simplu pune una in parale inainte sa pornesti la rece.vezi ce face.se mai aprind aia in bord?
  4. verifica garnituri..imbinari si pe sub masina daca nu ai agatat ceva.e daor o cestie de agasi pe unde se intra aer.ia vezi nu lasa pata de motorina sub ea?
  5. Ma inscriu si eu la problema asta.am si eu aceasi problema.in special am vazut ca e caracteristica la rece.de obicei la prima pornire cu motoru rece.invarte, are acel tremurat cu turometru osciland...sub 1000 de ture.... dupa care moare. dau la cheie iar, porneste ca noua. as suspecta o alimentare prosta.insuficienta....probabil pompa da debit prea mic.dar si un debitmetru..cu o nereglae corespunzatoare a dozajului de aer.inca nu am idee fixa.am curata clapeta de acceleratie.tot asa e.am caut undeva aer fals cumva.dupa pornire am un relanti cam scazut....undeva 680-710.de aici banuiesc o alimentare slaba sau un ameste prea sarac(ori intra aer fals ori e prea putina benzina).cu clima pornita se ridica acul...la 900 cam.si dispare tremuratul.gandindu-ma ca ii da benzina mai multa are ameste ok si merge ok atunci.intr-o logica de baba. o sa revin cu ocazia unui tester desi pana cuma nu am nici o eroare si nici un bec in bord aprins.masina merge bine.daca nu o sa vb cu comandantul Picard sa o bage in urmatorul episod din Star Trek.
  6. Sunt cu gume de iarna Dunlop Winter 215/65/16.Profilul este circa 7 mm.trimit poze pe ym.mai multe relati la telefon 0740135655.pret 270 de euro.
  7. cu pornire din casa. e super....ai masina incalzita...apa iar...uzura mai mica...timp putin de astepatre...chiar am gandesc sa pun si eu unul.
  8. eu am avut o fluctuatie si nu stiam de unde....la rece era mare....la cald era mai mica si mai rara dar se vede ca parca ar muri motorul....era de la joja de ulei care era scoasa....cu o zi inainte am verificat uleiul si am uit cred ca o bag bine la loc. sia revenit instant.
  9. numerele provizori sunt valabile doar in spania.pe acele numere nu ai asigurare.sau poti sa faci dar e cam scumpa (daca nu greesc e cam 400 de euro).daca vrei sa vi macar f o copie la acte si la granita poti sa le prezinti.nu toti graniceri stiu ca nu sunt valabile numerele.ar fi bine sa ia o imputernicire daca o cumperi pe firma prin care sa rezulte ca ai voie a cumperi masina si sa o aduci acasa.ai de trecut granita intre spania si franta.si ungaria si romania.astae is mai grele.iti sugerez sa vi prin germania cacai e mai ieftin drumul cu 60 de euro cam.
  10. sa fie soferul??? :) si la topic :eu am un 316 cu 40000 la bord.conduc econimic tot timpul.rar cand depaseste acul 3500 de ture.si scot undeva la 7 extraurban.dar mereu lasa motorul sa se incalzeasca cam 5 minute.in oras stiu sigur ca nu scot nicai marac atata.cat despre consumuri date de constyructori ele sunt reale dar conditiile in care sunt facute sunt diferite.nu exista atatea accelerari ,nu exisat bagaje..viteza e cat se poate de constanta.nu se precizeaza cu clima fara clima...presiune in roti.......tipul cauciucului....cate stopuri au fost si asa mai departe.am adus o pisicuta din germnia si am avut 8 consum...motor de 1.8 mers in totaliate pe autostrada. consumurile sunt reale dar conditiile difera. si daca tot comparati comparati mere cu mere ...nu .seria 3 cu A4....asat nu stiu cat e de valabil....ce masa au fiecare????limuzina cu combi.... m6 cu ferrari f430....ce pret are unul si ce preta are altul....cui se adreseaza m6 si cui ferrari f430....asa putem tot vb...si eu cred ac in principui....F=m x a ca e bmw sau audi sau nava saptiala.
  11. Nu. Dar dimensiunea lor are :lol: au .compozitia cauciucului difera.cel de iarna e mai moale si intampina o rezistenat mai mare la inaintare.dar are o aderenta mai buna.pt consum cel de vara e mai bun cacai ramana rigid la temperaturi mai ridicate.vara daca aia de iarna cauciucuri o s aia consum mai mare.
  12. da mai multe detalii km la masina....cat sat aprins ? de la contact pana la oprire?oricum rosu e de grav.si sa mergi 60 de km cu ala aprins...voi chiar tineti la masinile voastre?????
  13. aerisit?daca lasi sa curga lichid???acel lichid se inlocuieste cu ceva si eu cred ca aer.deci nu e corect termenul...asa vad eu.
  14. ca o fi bmw ca o fi alta marca motoarele sunt facute sa fie fiabile....o caracteristica importanta la orice producator.a tura motorul mai ales diesel care lucreaza la ture mai mici e daunator.nu cred ca tiar place sa schimbi motorul dupa 15 20000 de km....si deja la 4000 de ture in trapta a 6 ai o viteza cre te face sa te intrebi "mai au astai locuri in salonuri la reanimare?"nu uita ca ai o masina care se vrea sa te duca si sa te aduca de undeva nu sa faci curse cu ea...mai ales diesel...sau o fi si formula 1 diesel mai nou?
  15. astai al formula 1 au interzis sistemele antipatinare la pornire ca.....plecau prea...incet:))) orice patinare a roti e un timp pierdut in defavoarea advresarului....si a transmiteri fortei la sol deci de a impinge masina in fata...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.