Jump to content

Englezu`

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ORADEA

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318TDS

Englezu`'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Aripa fata dreapta e in regula? S-ar potrivi de minune la mine pentru ca masina mea are aceeasi culoare.(verde Boston)
  2. Mi-ar trebui urmatoarele: - aripa fata dreapta; - bara fata cu proiectoare; - plasticele interioare de la aripile fata impreuna cu canalele ce duc aer la discurile de frana; - scutul de sub radiator. Daca le dai la un pret bun vin dupa ele in Brasov. Multumesc.
  3. Atunci iti ofer 200 de lei pe bara fata si farul de ceata din dreapta.
  4. Salut! Iti pot oferi 200 de lei pentru bara fata si farurile de ceata.
  5. Salut, ai cumva piesa aceasta? Scutul de sub Intercooler.
  6. Gata, am montat oglinda. Se prezinta super, am facut si o prezentare a modului in care am montat-o aici:DIY http://www.bmwclub.ro/forums/topic/49384-diy-oglinda-cu-senzor-antiorbire/page__pid__1569888__st__40#entry1569888 Multumesc inca o data.
  7. Oglinda achizitionata de mine are doar un capac ce acopera mufa. Se vede in prima poza pusa de mine in partea stanga a cutiei de carton. Cred ca modelul oglinzii mele este unul mai vechi, de prin 1998. Acest tip de oglinda se poate desface si fara a scoate capacul de plastic, dar nu se recomanda, pentru ca ramane oglinda suspendata doar de firele din plafon. Acest capac de plastic se desface apasand cu degetul in partea de sus a capacului , dupa care se trage capacul spre oglinda. Odata capacul dat jos, se apuca mufa mama cu doua degete: unul inspre inaintea masinii, celalalt spre inapoia masinii si se apasa mufa pentru a se desface piciorusele ce o tin prinsa de mufa tata, dupa care se ridica in sus si mufa mama se desprinde. Pe net am vazut modele de oglinzi mai noi, cu doua capace de plastic. Acestea cred ca se demonteaza asa cum a descris colegul 'b0gdan4you', caruia trebuie sa-i super multumesc pentru sprijinul acordat . Avand in vedere ca data trecuta doar i-am multumit atunci cand nu ne-a ajutat. :flowers:
  8. Montare oglinda heliomata pe BMW E36 318 TDS din 1995 (Electro Chromatic Rear View Mirror, Auto Dimming Rear View Mirror) Ieri am primit oglinda cu sensor de la colegul de forum `nailbombmax`, iar azi m-am pus sa o montez. Am facut si niste poze pentru a va prezenta pasii de urmat pentru o montare rapida (imi cer scuze pentru calitatea unor poze, dar am crapat ecranul de la aparatul foto mai demult si nu prea vad ce pozez, doar dupa ce le descarc). Eu am alimentat oglinda de la becul din plafon. As fi vrut sa o alimentez cu energie electrica de la motorasul de la trapa, dar mi s-a parut prea delicata zona si am renuntat. Pasul 1: Informarea. Prima data am cautat o schema pentru a sti cum sa leg firele de la oglinda. Am gasit tabelul de mai jos si mi-a fost de ajuns pentu a-mi face o idee: Sursa de inspiratie: http://www.bmwgm5.com/E46_Electrochromatic_Mirror.htm Nr..........................................................................Wire Color...Internal Connection 1...Reverse signal (manual transmission only)..........Gray..............H1-5 2...FZV signal out to General Module........................Blue..............DWA-5 3...Power, Fuse 24, Switched with ignition switch.......Red...............H1-9 4...Unknown function (+O).........................................White.............H1-3 5...Unknown function (-O)..........................................Black.............H1-4 6...Unknown function (-O)..........................................White/Black...H1-1 7...Unknown function (+O)..........................................Green............H1-2 8...Power, Fuse 67, Constant.....................................Red/White.....DWA-4 9...DWA LED Signal....................................................Violet............DWA-3 10..Ground.................................................................Brown...........DWA-2 --..Ground.................................................................Black/Red.....DWA-1 --..FZV Antenna..........................................................Yellow..........DWA-6 Oglinda mea are doar 3 fire: pinii 1, 3 si 10. Nu mi-am propus sa desfac prea multe, sau sa trag fire de la bord pana la plafon (afara fiind -2 grade Celsius), asa ca am renuntat la firul ce se leaga la marsarier. Deci aveam nevoie doar de doua fire din plafon, si anume: masa (ground) si +12V. Pasul 2: Demontarea. Am desfacut oglinda pentru a avea loc. Bratul oglinzii se rasuceste cam 60 de grade inspre dreapta, dupa care se desprinde singura de surubul lipit pe parbriz. Am desfacut capacul de la becul din plafon, iar apoi am scos tot soclul si astfel am avut acces la firele ce alimenteaza plafoniera. Pe urma am desfacut cu grija capacul cu butonul de la trapa electrica. Dupa o scurta analiza vizuala am ajuns la concluzia ca e riscant sa alimentez oglinda de acolo pentru ca butonul de la trapa mi s-a parut prea fragil, asa ca am montat la loc capacul cu pricina. Pasul 3: Conectarea oglinzii. Asa ca am ramas cu cele trei fire ce intra in mufa de la plafoniera. Cu aparatul de masura am identificat cele doua fire de care aveam nevoie: masa (ground) firul din dreapta si +12V firul din stanga . Pe urma am dezizolat firul +12V pe o portiune de 1 cm si pe portiunea dezizolata am infasurat firul oglinzii care vine de la pinul 3. Am izolat locul cu banda izolatoare si am repetat operatia la firul din dreapta la care am legat firul oglinzii care vine de la pinul 10. Pasul 4: Montarea la loc a celor demontate. Am prins firele de la oglinda de cele de la plafoniera cu fasete de plastic pentru a da un aspect comercial lucrarii si am conectat la loc mufa in soclul plafonierei, am montat plafoniera in locasul ei si am pus capacul plafonierei. Pasul 5: Testul final La lumina normala oglinda este clara. Daca am acoperit senzorul din spatele oglinzii aceasta s-a intunecat avand o nuanta verde. Dupa ce am eliberat senzorul din spatele oglinzii, aceasta a revanit la imaginea clara in vreo 7-10 secunde. Cand am acoperit senzorul de pe sticla oglinzii, aceasta a devenit clara intr-o secunda. Prin urmare testul m-a multumit si m-am retras inghetat in casa. Toata lucrarea mi-a luat cam o ora, iar de acum astept sa verific oglinda in trafic.Sa-i vad acum pe cei cu farurile dereglate (intentionat sau neintentionat nu conteaza, efectul deranjant e acelasi) daca vor mai reusi sa ma deranjeze din spate. Sper ca acest post va fi de folos celor care vor dori in viitor sa-si monteze o astfel de oglinda. Deci si prin urmare cerevasazica spor la treaba . Ca pe urma .
  9. Multumim ca nu ne arati si noua! :goodjob:
  10. Am primit azi oglinda cu senzor (auto dim). Multumesc. Da stii ca ai impachetat-o ca pe o mireasa. Am crezut ca nu se mai termina folia in care era infasurata oglinda . Si inca ceva, curierul a costat 20 de lei (pentru cei ce ar fi interesati). Maine am sa incerc sa o montez. Am gasit un tabel in care se specifica unde se leaga fiecare fir.
  11. Ceau Nailbombmax, s-a rezolvat. Joi merg la Busteni si trec prin Brasov. Dupa calculele mele voi ajunge in Brasov in jurul orelor 16 - 17. Am sa-ti dau un telefon joi pe la amiaza sa stabilesti un loc unde ne-am putea intalni (ceva reper usor pentru un necunoscator al Brasovului).
  12. Ceau. Iti ofer 50 de Lei pentru oglinda retrovizoare.
  13. Setul de garnituri se compune din doua garnituri de cauciuc de forma dreptunghiulara si mai multe garnituri O-ring (de cauciuc sau metal, nu stiu sigur). Mie imi curge motorina pe la una din garniturile dreptunghiulare, la care nu am reusit sa gasesc vreun cod. In schimb am gasit coduri la garniturile de tip O-ring. Unul din coduri este 13511705170.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.