Jump to content

slipici

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

slipici's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Super! Spune-mi cum sa-ti platesc si daca mai costa ceva pentru transport in Bucuresti. Am mai luat de la tine si atunci m-am intalnit cu un cunoscut de-al tau (Adi parca???), am luaqt piesele si am dat banul. preturi in text,oferta valabila la plata integrala in avans
  2. Salut, La multi ani! Da-mi te rog preturi pentru: 63128380206 2 bucati 11437505490 1 bucata 51718268373 1 bucata Nu-mi trebuie facturi sau altceva. Astept oferta, Emil
  3. Revin cu un update: se pare ca este compresorul, sau cel putin ambreiajul de la compresor. Ce m-a indus in eroare: cand apasam butonul de aer conditionat, crestea turatia motorului; eu asta interpretam ca fiind din cauza ca intra compresorul si computerul de bord compenseaza. De fapt computerul de bord comanda o turatie mai mare atunci cand da drumul la compresor, indiferent daca compresorul pleaca sau nu. Poate asta o sa ajute pe cineva care o sa aiba de investigat aceeasi problema.
  4. Multumesc mult - asa banuiam si eu, dar nu eram sigur. Acolo mai e si o pompa, dar asta probabil are rolul de a mari debitul si de a trimite mai mult lichid catre radiatorul de incalzire Ce nu inteleg: unde intervine circuitul rece, de la compresor? Atunci cand temperatura este setata la minim si AC pornit, valva de mai jos trebuie sa fie inchisa si circuitul deschis, asa cum mi-ai explicat. Racirea de la compresor probabil sa face pe un alt circuit, dar care ajunge in acelasi radiator pentru habitaclu? Am verificat si valva pare sa mearga - un furtun e mai cald si unul mai rece; cand schimb pe cald din bord se simt clar niste vibratii in ea si celalalt furtun prinde brusc viata. Nu cred ca e de aici. Ce as mai putea verifica? Compresorul este usor accesibil?
  5. Salut, Am deschis un topic in sectiunea BMWClub > Modele BMW > Seria 3 Poate fi gasit la http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=81932 - poate aruncati un ochi si ma ajutati. Nu stiu unde ar fi trebuit sa postez - aici parca e mai multa acitivitate - dincolo era explicit pentru seria 3, desi problema cred ca este comuna mai multor modele. Rog un moderator sa ma lamureasca. Multumesc, Emil
  6. E o coincidenta cam mare ca s-au ars amandoua la interval atat de mic, dar e posibil sa fie doar o coincidenta. Mie mi-au picat 2, dar la interval de vreo 6 - 8 luni. Acum o astept pe-a treia sa pice :twoup:
  7. Salutari, Am urmatoarea prolema: mergeam cu aerul pornit si facea prea rece pt ca schimbasem freonul de 2 saptamani; am mutat de buton spre cald si a inceput sa bage foarte cald; am dat inapoi pe rece la minim si baga aer cald in continuare. Compresorul pare sa mearga, freonul e schimbat recent. Aerul care intra in masina cu ac pornit e cel de-afara, fara nici un pic de racire. Am vazut la http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry724767 cum ca ar putea fi acest water valve si vreau sa o verific. Codul piesei este 64118369807 si o puteti vedea la http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...g=64&fg=18; din ce vad acolo inteleg ca valva vine impreuna cu o pompa auxiliara. Inainte sa ma bag sa o dau jos de pe masina sa o testez, puteti sa ma lamuriti ce rol are aceasta valva? Unde duc cele 2 furtunuri care intra in ea? Este conectata direct la circuitul mare de racire (motor, radiator, pompa de apa)? Daca da, atunci ar trebi sa aiba rol in incalzire, ma gandesc, dar nu in racire - sunt doar 2 furtunuri care trec prin ea... Nu inteleg exact cum functioneaza tot sistemul asta; are cineva timp, bunavointa si cunostinte sa-mi explice si mie? Multumesc mult, Emil
  8. Ambreiajul tine ca de obicei, doar ca in loc sa fie o pornire uniforma este sacadata, ca si cum as ridica piciorul prea brusc. In rest nu sunt zgomote deosebite. Sper sa nu fie si volanta, ca e o gramada de bani. Un mecanic bun are cum sa-si dea seama care e de vina dupa de le da jos?
  9. Am un 316 ti compact e46 2001 135k km. Deocamdata e deranjant comportamentul, dar masina e functionala; oricum, nu vreau sa astept pana crapa de tot. Partea nasoala e ca o sa coste ceva :) si trebuie si mecanic bun la o lucrare de genul asta; nu e ca schimbatul placutelor sa o faca oricine cu un garaj si cateva scule. Aveti idee de un service bun si care sa nu ma jupoaie? Eu stiu de Augsburg si de Filaret; la Bavaria am auzit numai lucruri proasete si ca sunt foarte scumpi.
  10. Salut, De cateva zile masinutza mea a inceput sa tremure la plecarea de pe loc. Se manifesta ca la un sofer incepator care ori ridica prea brusc piciorul de pe ambreiaj, ori nu apasa suficient pe acceleratie. Motorul merge la relanti cat se poate de bine. Cand apas pedala de ambreiaj simt niste vibratii, ca un fel de tremurat. Banuiesc ca este de undeva de la ambreiaj, dar poate cineva cu mai multa experienta sa-mi confirme si eventual sa-mi spuna ce e probabil sa nu mearga bine? Multumesc, Emil
  11. Va multumesc mult pentru ajutor! Intr-adevar asa a fost: am scos pielea de la schimbator, erau 2 suruburi - in 10 minute am schimbat butonul! :)
  12. Am incercat si din lateral si nu prea vrea. Sa incerc din nou sa bag surubelnita dinspre suportul de cot?
  13. Salutare, Mi s-a stricat un buton de ridicat geamul si trebuie sa-l inlocuiesc; pentru asta trebuie sa scot bucata de plastic in care este montat. Am tras cu degetele din partea de sus (vezi cercurile negre din poza) si am desprins-o usor din niste cleme care o prindeau. La partea de jos am bagat o surubelnita si am impins cat de tare am avut curaj; tinea undeva in dreptul cercurilor rosii. Aveti idee cum se scoate asta? Mi-e frica sa fortez mai tare, ca nu siu ce fel de prindere este pe dinauntru. Multumesc anticipat, Emil
  14. Multumesc pentru raspunsuri! Am desfacut si luat acasa piesa pentru analiza. Intr-adevar ar fi foarte greu sa tai cabluri exact la dimensiunile necesare si sa le mai si intainzi k lumea, Poate ar merge pana la urma, dar m-as chinui mult si ar iesi o carpeala, nu un lucru de calitate. Multumesc pentru feedback - o sa-l caut pe dangrozea si o sa-l rog sa-mi comande piesa. Bafta!
  15. Salutari! Mi s-a stricat macaraua de la geam si, fiind eu in mod DYI, am zis sa mi-o schimb singur. Am dat-o jos si am vazut care este problema: un cablu de otel rupt. Fiind mai cu arici la buzunar, m-am gandit ca in loc sa dau 350 RON pe toata piesa, poate gasesc pe cineva sa-mi taie un cablu de-asta la dimensiune si sa-mi puna si niste opritoare in capete. Aveti idee unde sa merg?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.