Va salut, Am un e60 525d din 2004, 260 000km, ce intre 1500/2500 de ture se ineaca si de la 2000 ture in sus nu mai trage cum trebuie (turbina se aude normal, am desfacut sa o vad, nu oascileaza si nu prezinta urme de a fi la capatul zilelor). Am in schimb un zgomot cand trebuie sa intre turbina (de la 2000 ture in sus), se aude ceva in plus dar doar in mers, precum ar scapa aer pe undeva si cand dau drumul la acceleratie, se aude brusc un "shhhh" ce in acelasi timp opreste si sunetul asemanator cu aer scapat. Mentionez ca am schimbat si curatat urmatoarele: - Toate filtrele + schimb ulei - Dat jos si curatat galerie admisie, EGR, clapeta acceleratie - Bujii schimbate - Filtru particule dus la curatat (mi-a intrat in mod avarie si a fost absolut necesar) + aditiv adaugat (observ acum ca si face regenrarea din mers, parcurg constant Romania - Olanda si are suficient timp) Pe tester nu mai zice nimic, totul e perfect dar totusi nu e. Consumul e optim: 9 oras, 6 afara, daca merg "perfect" la turatii optime ajunge la 8 oras, 5.6 afara (140 constant). Inteleg ca poate fi si: - Debitmetrul? (pe tester nu da nimic dar la o tura...mi-au spus ca pe unele valori nu mai da ce trebuie, nu i chiar in parametrii, totusi in relantiu e solid, constant, silentios si n uapare ca eroare) - Turbina? (sureia normal, din interior abia se aude, intra in joc cand trebuie, nu scoate fum, ma gandesc ca oricum preia filtru de particule...) - Galeria de evacuare, sa fie fisurata? (nu vad simptome, nu vad nimic negru, totusi poate fi, dar se incadreaza in simptome?) Va rog putin ajutor, ar fi maxima nevoie, mereu incerc sa fie totul perfect si am incercat sa i dau de capat si...sunt in lipsa de idei si energie. Multumesc!