Jump to content

Iulius_je

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E34 535i

Iulius_je's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna ziua. Pentru cine mai da peste acest post: Diagnoza s-a facut la reprezentanta. Cele doua mufe ale sondelor lambda erau inversate !! (aveti grija pe la ce serviceuri duceti masina) Capacul de la culbutori era crapat si tragea aer fals !! S-a rezolvat, costul diagnozei + reparatii = 550 roni. O zi buna!
  2. Salut! Iti multumesc pentru raspuns. Bobinele sunt toate 4 schimbate. Am facut proba si cu alte 2 (doua) bobine noi noute din cutie. Respectiv le-am montat mai intai pe cilindri 1 si 3 - mi-a dat missfire . Apoi le-am pus pe cilindri 2 si 4 - iar missfire in galeria de admisie. Pe cilindrii 1 si 4 am tensiune de 1.4V (ceea ce mi se pare mare) in timp ce pe cilindrii 2 si 3 am 0.7V Oscileaza un pic, dar astea sunt valorile. Indiferent ce fac, daca schimb bobine intre ele sau bujii, valorile nu se modifica. In continuare am missfire la pornirea la rece. Si pe mine ma duce gandul tot la ECU. Alte pareri??? Multumesc anticipat, raman dator vandut......
  3. Buna ziua colegi. Va rog mult un sfat E87 116i N45B16 De ceva vreme porneste si intra direct in limp mode. Am citit erorile pe un tester bosch si am defecte pe sonda lambda si debitmetru aer, rateuri pe cilindri 1 3 si 4. La testul de gaze hidrocarburile au iesit bune dar valoarea pe sonda lambda e sub nivel acceptat. Am picat ITP-ul !! Am schimbat - sonda lambda 1 originala bosch 540 ron Sonda lambda 2 originala bosch 500 ron Debitmetru aer original si ala 380 ron Bujii Beru - 25 lei bucata. Am incercat si cu Bosch. Bobine noi Bosch 100 ron bucata. Benzina OMV TOP 100 !!!!!!!!!!!! Sters erorile, mers blana, 20 km, revenit la ralanti 5 minute - DIN NOU CHECK ENGINE cu acelasi defect: sonda lambda 1 Problema persista, masina nu merge deloc rotund, da rateuri, amestecul este foarte bogat, nu are forta si consuma cat un porsche! Ocazional calculatorul de bord arunca erori ciudate gen: Cruise control system failure (nu am cruise control!!) Tyre pressure monitoring (toate rotile sunt umflate la presiunea corecta) Active suspenssion system failure (asta nu stiu ce e, la mine suspensia NU este reglabila) Steering drive system failure (lichidul e la nivel si nu am pierderi) Engine malefunction - full power may not be available. Dupa scurt timp, sau la oprirea si pornirea motorului erorile astea dispar sau re-apare doar una sau mai multe . Apoi dispar la fel cum au aparut. Singura eroare care persista este CHECK ENGINE care citeste defect pe sonda lambda 1 (desi e noua originala bosch si are doar 10k km asa cum am precizat mai sus). Intr-un anume serive *nu dau nume ca ii fac de caca besa* mi s-a spus "noi nu stim ce are masina ta, du-o la reprezentanta" CE ARE MASINA??? O DUC LA REPREZENTANTA??
  4. http://imageshack.us/photo/my-images/32/88fv.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/89/r0yu.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/194/npq6.jpg/
  5. Salut! Dau un e34 535i pentru piese sau restaurat, pasionati.. etc etc. Masina are garnitura chiulasa prajita! pret ..evident negociabil.. 500e.. urgent 0743126918
  6. o bara fata de E34. si in ce bani? Merci
  7. Salut. Multumesc pentru lamurire. Piesele nu sunt pentru masina mea, ci pentru un prieten. Si in nici un caz nu se gandeste sa-i faca vreo adaptare :twoup: Daca astea sunt preturile, atunci.. asta e :) Sefu bea..sefu plateste :)
  8. 250 lei? un ventilator amarat din plastic? Scuze omu...da nu crezi ca e un pic exagerat...? :twoup:
  9. SUS. Cumpar Radiator apa + ventilatorul din plastic aflat in spatele lui.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.