Buna ziua colegi. Va rog mult un sfat E87 116i N45B16 De ceva vreme porneste si intra direct in limp mode. Am citit erorile pe un tester bosch si am defecte pe sonda lambda si debitmetru aer, rateuri pe cilindri 1 3 si 4. La testul de gaze hidrocarburile au iesit bune dar valoarea pe sonda lambda e sub nivel acceptat. Am picat ITP-ul !! Am schimbat - sonda lambda 1 originala bosch 540 ron Sonda lambda 2 originala bosch 500 ron Debitmetru aer original si ala 380 ron Bujii Beru - 25 lei bucata. Am incercat si cu Bosch. Bobine noi Bosch 100 ron bucata. Benzina OMV TOP 100 !!!!!!!!!!!! Sters erorile, mers blana, 20 km, revenit la ralanti 5 minute - DIN NOU CHECK ENGINE cu acelasi defect: sonda lambda 1 Problema persista, masina nu merge deloc rotund, da rateuri, amestecul este foarte bogat, nu are forta si consuma cat un porsche! Ocazional calculatorul de bord arunca erori ciudate gen: Cruise control system failure (nu am cruise control!!) Tyre pressure monitoring (toate rotile sunt umflate la presiunea corecta) Active suspenssion system failure (asta nu stiu ce e, la mine suspensia NU este reglabila) Steering drive system failure (lichidul e la nivel si nu am pierderi) Engine malefunction - full power may not be available. Dupa scurt timp, sau la oprirea si pornirea motorului erorile astea dispar sau re-apare doar una sau mai multe . Apoi dispar la fel cum au aparut. Singura eroare care persista este CHECK ENGINE care citeste defect pe sonda lambda 1 (desi e noua originala bosch si are doar 10k km asa cum am precizat mai sus). Intr-un anume serive *nu dau nume ca ii fac de caca besa* mi s-a spus "noi nu stim ce are masina ta, du-o la reprezentanta" CE ARE MASINA??? O DUC LA REPREZENTANTA??