Mie cel mai mult imi place cum ne axam pe cum se comporta masina ca o racheta, in cat timp bate suta si in cat timp o ia pe a doua, lasand deoparte raspunsurile competente, bazate pe tehnica, experienta, ureche spre rezolvarea unei probleme reale. Masina a fost preparata in germania atingand acum (putin peste) performantele unui lamborghini. Am si doua butelii de NOS, una in portbagaj, una mare care ocupa toata bancheta din spate. Si nu am deloc evacuari. De la motor am niste tevi, vreo opt, 4 pe o parte, 4 pe o parte care ies pe sub aripi. Acum masina nu mai are deloc culoare in certificat deoarece am tot vopsit-o insa din cauza vitezei cu care circulam si a tevilor pe care ies flacari s-a tot cojit. Cei de la RAR au acceptat sa ma lase asa fara culoare ca nu e rezolvare pt mine. Si cum ziceam acum masina decoleaza, 65mi/h in 2.8 secunde la un maxim de 357. Doar problema cu datul in nas a mai ramas... Sincer imi cer scuze ca am irosit cateva sute de kb inutil in baza de date a forumului. Chiar nu inteleg...Voi odata ajunsi cu o asemenea masina la 160km/h va ma ia inca 5 minute pana la 220? Sau avem conceptii diferite asupra cuvantului lejer. Am vrut sa scot in evidenta faptul ca in trecut nu am mers doar cu 100 iar acum cand m-am trezit sa o calc nu a vrut mai mult. Sau ca pe undeva in trecut spre o viteza superioara gen 220, sa se fi impiedicat pe undeva cum face acum...Lejer asa...