Jump to content

alex1410

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316

alex1410's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Update la problema: Intrucat eram destul de stresat de consumul crescut din ultima perioada am cautat ieri solutii pe net si am gasit un link foarte interesant: http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E36-DME-Repair/E36-DME-Repair.htm in care sunt explicate cateva moduri de a repara o defectiune ca a mea (eu stiam deja ce e defect dar am observat ce integrat se ocupa de identificarea chip-ului de cheie pe acel link). Drept urmare am dat o fuga acasa si am desfacut noul ECU si i-am scos carcasa, am scos integratul care identifica chip-ul si l-am introdus in vechiul meu ECU (o operatiune foarte usoara fara nevoia unui aparat de lipit). Am montat vechiul meu ECU cu noul integrat de identificare a cheii si acum masina merge perfect (cum mergea si inainte de probleme). Intre timp am dat si niste mailuri la reprezentanta, si mi s-a raspuns destul de sec ca masina trebuie dusa la ei in service, si desi am cerut explicit niste costuri (personal nu as duce pe platforma o masina pana la service sa imi zica ca imi ia 20 mil sa imi aduca alta cheie....) nu mi-au dat nici o informatie. Am raspuns la mail si am cerut mai multe informatii despre cost si durata si am explicat ca sunt dispus sa duc si masina si nu mi-au mai raspuns.(au trecut 5 zile deja) Mi s-a parut cam lipsa de seriozitate.
  2. asta nu stiu sa iti spun exact, cel care mi l-a vandut l-a si montat si a zis ca este de pe o masina identica (cel putin ca motorizare)
  3. Pentru cei interesati pe viitor: Cip cheie + EWS + DME sunt imperecheate si deci e nevoie sa fie schimbate toate 3 (aduse toate de pe aceeasi masina) ca sa mearga direct (asta am si facut de altfel la un pret "ok" de 100 euro) din cate am inteles resoftat DME pentru a nu mai avea nevoie de EWS costa in jur de 150 euro (operatie desutul de complicata si pe care nu o fac foarte multi) si nu prea merita avand in vedere ca o sa poata fi furata masina usor, asa ca am preferat la un pret mai mic sa mentin sistemul de securitate. Dupa schimbare masina a pornit la prima cheie dar au aparut alte probleme: prin schimbarea DMW (calculatorul motorului) masina se comporta un pic diferit, la pornire sta masina un pic turata (1000-1100 ture) cam 5-10 min si am niste variatii de turatie la relanti dupa perioada de 10 minute (mai scade turatia la 600 ture pentru 1-2 sec si dupa se tureaza pana pe la 1000 turatii, dupa care isi revine la un normal de 800-850 ture). Am mai bagat 300-400 km de atunci (doar oras la ore de trafic intens) si as aprecia ca a crescut consumul cam cu 1% de la un 12.4 la un 13.4 (desi nu pot garanta asta pana nu fac un drum lung in afara, consumul de oras fiind nerelevant in opinia mea) P.S 1: e usor de identificat "nerecunoasterea" chip-ului, cand se pune contactul si nu recunoaste chip-ul se aude un bazait in masina (nu foarte tare dar se aude) P.S 2: resoftarea DME-ului putea duce la exact aceleasi probleme pe care le am cu acest nou DME si deci nu merita in opinia mea
  4. pana acum nu am reusit scoaterea lui asa ca incep sa ma gandesc la inlocuire, din cate am vazut pe net se vinde chipul+EWS. Daca le cumpar fara DME, mai trebuie sa fac ceva schimbari la DME (in principal soft ma refer) ca sa accepte noul EWS sau merge direct?
  5. poti sa mai postezi o data al 2-lea link te rog, nu imi merge de nici un fel
  6. Buna ziua, Am si eu o problema cu un e36, 316i din 95', sambata nu a mai pornit si am ajuns la concluzia ca nu mai imi recunoaste cheia (am mai avut odata problema asta dar era doar desprins cipul din cheie) si sta pe bara masina deocamdata. Am vorbit cu cineva si mi-a bagat masina pe calculator si a zis ca intradevar s-a dus cipul din cheie si trebuie inlocuit. Din cate am inteles sunt 2 posiblitati: a) inlocuit EWS + cip + calculator (care am vazut ca sunt intre 2 si 5 mil) schimbat setatile la calculatorul existent incat sa nu mai fie nevoie de EWS (pentru care mi s-a cerut 150 euro, ceea ce mi s-a parut cam mult si bani pe care oricum acum nu ii am. Mai stie cineva vreo solutie sau vreo sursa care poate elimina EWS la un pret decent....
  7. De la o vreme am un zgomot ciudat cand folosesc frana de motor ( in orice viteza as fi, turez masina la 3000 ture si iau piciorul de pe acceleratie), si imi apare un zgomot ca de zdranganit de tabla, care dispare numai daca o accelerez iarasi sau daca coboara sub 2000 ture. Vreo idee de la ce ar putea fi? masina este un E36, 316i compact
  8. Salut, Am urmarit topicul celalalt cand intrebai ce masina sa iti iei si ma bucur ca ai ales un BMW....desi nu sunt un vechi conducator, din toate masinile pe care le-am condus BMW-ul mi-a placut cel mai mult (poate si din cauza ca este al meu si este si prima mea masina :twoup: ) Nu stiu ce intelegi prin cost ridicat de intretinere....am reparat cate ceva pe la masina mea deja si inca mai am de schimbat pe ici pe colo (imi place sa o aud ca toarce nu ca zdrangane) si pana acum nu pot sa zic ca m-au costat reparatiile mai mult ca la alte masini...am prieteni cu loganuri, cu meganuri si chiar si un golf 4 si cand am comparat diferite preturi nu pot sa zic ca m-a costat mai mult ca la ei (exceptand loganul :) care intotdeauda costa ceva mai putin de reparat) Desi masina mea este destul de veche, fiind inmatriculata in 1996 si are tendinta sa mai cedeze cate ceva pe ici pe colo totusi sunt multumit de ea....cu o SINGURA problema.....este compact. Cand mi-am luat masina m-am imaginat stand singur in masina la semafor in drum spre munca....dar nu e chiar as simplu....pentru ca de 1-2 ori pe luna ma duc la munte....si de FIECARE data cand am pe cineva in spate ma streseaza incredibil, trebuie sa coboare din masina la buda, la benzinarie sa isi ia mancare, la facut poze pe serpentine etc.....si de fiecare data trebuie sa le arat cum se da scaunul pe fata sau chiar sa cobor din masina ca sa le dau voie sa coboare pe langa mine.....lucru care a devenit foarte stresant :) Ca sa nu mai zic sa de fiecare data cand intra/ies din masina cei din spate, se lovesc cu picioarele de chederul usii si il murdaresc, au tendinta sa imi smulga ornamentul de la usa cu piciorul sa sa murdareasca stalpul. Ca sa nu mai zic cat ma chinui cand curat partea din spate a masinii. Inca o data, te felicit ca ai ales BMW.....dar te sfatuiesc totusi sa alegi o masina in 5 usi :(
  9. 1)multumesc de raspunsuri in primul rand 2)din cate am inteles e bine sa nu ma bag singur si asa ca o sa aleg un mecanic sa imi schimbe rulmentul. 3)din pacate vad ca cel care aduce rulmentii nu prea raspunde (am realizat deja ca nu aceia sunt rulmentii care imi trebuie mie, si am gasit deja un rulment la altcineva, tot pe ocazii si se pare ca o sa iau de acolo licitatia daca o sa mai fie ceva de adaugat probabil o sa mai adaug dupa ce il schimb (informativ pentru cei care sunt interesati :) )
  10. Salutare, Am si eu un E36 compact, 316i din dec 95' si de curand am inceput sa aud un zgomot de pe spate (roata dreapta), am intrebat pe ici pe colo si am inteles ca ar fi rulmentul de vina si am si eu vreo 2 intrabari: 1) cum pot si sigur ca e de la rulment? cam cat costa schimbarea lor....sau daca e greu de realizat acasa (am garaj cu canal si destula aparatura, dar nu sunt genul care sa ma complic prea tare :) ) 2) am dat un google si am gasit niste preturi la rulmenti: http://www.okazii.ro/catalog/39663521/VAND...-SI-ROULEX.html dar nu spune nimic de compacturi. Se potrivesc cumva si la a mea rulmentii astia? (am frana pe tambur pe spate)
  11. si eu am tot un compact, un e36, il am de vreo 6 luni si dunt destul de multumit de spatiu.....destul :) as fi vrut sa vin duminica la intalnire sa mai vad si alte compacturi dar o sa fiu undeva prin ciucas prin munti :) sper sa mai faceti intalniri sa vin sa mai aflu si eu secrete ale masinii
  12. Salut, Un scut de e36, 316i compact, fabricat in dec 1995 ai cumva? si la ce pret?
  13. sunt 2 moduri in care ai probleme cu alternatorul: 1) e dus.....are ceva ars la el, are carbunii tociti sau blocati sau mai mult de o dioda arsa......in cazul asta o sa iti moara bateria la un moment dat (o sa iti dai seama ca nu mai porneste masina).....incarci bateria sau o schimbi iar dupa o vreme o sa moara iar.....in cazul asta il schimbi sau te duci la un electrician 2) ai o dioda arsa pe alternator(de multe ori este posibil nici sa nu iti dai seama): caz in care alternatorul mai merge dar nu la putere normala si reuseste ca tina masina in functiune dar daca aprinzi multi consumatori (faruri, aeroterma casetofon) o sa ai surpriza sa cada intensitatea farurilor (sau poti sa masori bateria si o sa vezi ca fara consumatori ai peste 13.5v iar cu consumatori ajunge pe la 12v)....caz in care se repara mult mai usor si nu e graba mare Am facut un scurt rezumat a ceea ce se intampla, sunt mult mai multe variabile aici....dar in mare asta o sa patesti
  14. Am reusit sa raman azi in drum spre Padina fara scutul de la motor si sunt interesat sa cumpar altul. Astept oferte aici, o sa raspund dupa 72 ore la oferte Scutul meu era de plastic....nu m-ar deranja sa am tot de plastic dar nu ar refuza nici oferte de scut de metal :) Masina: E36 compact, produs in dec 1995, motor 1.6 benzina
  15. frate deja incepeti sa aberati...imi ceri sa iti explic eu ce sa intampla in baterie? eu ti-am explicat care sunt datete pentru ca asa le stiu....daca esti curios sa afli mai mult dai si tu un search pe google ca nu e chiar asa greu http://en.wikipedia.org/wiki/Car_battery Open circuit voltage is also affected by temperature, and the specific gravity of the electrolyte at full charge. The following is common for a six-cell automotive lead-acid battery at room temperature: * Quiescent (open-circuit) voltage at full charge: 12.6 V * Unloading-end: 11.8 V * Charge with 13.2–14.4 V * Gassing voltage: 14.4 V * Continuous-preservation charge with max. 13.2 V * After full charge the terminal voltage will drop quickly to 13.2 V and then slowly to 12.6 V * Wait at least 12 hours after charging to measure open circuit voltage, the resting time allows surface charge to dissipate and enables a more accurate reading. * All voltages are at 20 °C, and must be adjusted -0.022V/°C for temperature changes. dupa cum vezi incarcarea este: "* Charge with 13.2–14.4 V"...cred ca poti presupune logic ca ce este peste 14.4v este prea mult deja
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.