Jump to content

sb07ksy

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Medias

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36

sb07ksy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stie cineva ce anume vrea sa zica Mr.inpa ca e dus la masinuta? masina e un bmw e46 320d 1999.136 cp. Daca stiti careva despre ce e vb va rog sa impartasiti,eu unul cred ca e vorba de senzorul de presiune pe admisie.
  2. it's not just driving,it's the pleasure to drive
  3. mersi mult dextercos320d de idei! si mai exact cum ai remediat problema?negue,ai inlocuit plutitoarele?unul e si pe pompa din rezervor,nu?
  4. Salutare! Am o problema care e foarte enervanta,indicatorul de nivel la motorina nu functioneaza corespunzator. Adica:cand ajunge acul la rosu,raman fara motorina,practic nu se aprinde becul cand ajunge in dreptul lui ci se opreste motorul.:bashwall: Am patit odata si e foarte frustrant. Stie cineva care ar fi problema,e din rezervor sau nu mai merge indicatorul cum trebuie? Astept pareri!multumesc mult. :worthy:
  5. Salutare! Am o problema care e foarte enervanta,indicatorul de nivel la motorina nu functioneaza corespunzator. :bashwall: Adica:cand ajunge acul la rosu,raman fara motorina,practic nu se aprinde becul cand ajunge in dreptul lui ci se opreste motorul. :suicide: Am patit odata si e foarte frustrant. Stie cineva care ar fi problema,e din rezervor sau nu mai merge indicatorul cum trebuie? Astept pareri!multumesc mult. :worthy:
  6. Schimb BMW E36 Compact,318tds cu BMW BENZINAR,Coupe sau 4 usi. An fabricatie 1995,AC,ABS,AIRBAG X 2,Jante aliaj,90 CP,1665 CMC,INMATRICULAT,Proprietar,Taxe la zi,ITP Valabil decembrie 2012,Albastru metalizat. mai multe detalii iD mess: mihai_boila sau la telefon 0766641180.
  7. Dau la schimb e36 compact 318tds pe un coupe,e36 316i,318is sau 320.Mai multe detalii pentru cei interesati,mihai_boila@yahoo.com,ID MESS mihai_boila.telefon 0742132416.Albastru,AC,1995,90CP,primul proprietar,acte la zi,inmatriculat in decembrie 2010.
  8. Taxa de poluare. OUG 118/2010 privind modificarea si completarea OUG 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule. Ordonanta de Urgenta 118/2010 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 888 din 30 decembrie 2010 In scopul asigurarii protectiei mediului prin realizarea unor programe si proiecte menite sa asigure imbunatatirea calitatii aerului, precum si respectarea obligatiilor Romaniei privind atingerea tintelor nationale de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera, asa cum acestea decurg din pachetul legislativ energie — schimbari climatice, avand in vedere faptul ca de la 1 ianuarie 2011 intra in vigoare norma Euro 5 pentru inmatricularea, vanzarea si introducerea in circulatie a vehiculelor noi, conform art. 10 ALIn. (3) din Regulamentul (CE) nr. 715/2007 al Parlamentului European si al Consiliului din 20 iunie 2007 privind Omologarea de tip a autovehiculelor in ceea ce priveste emisiile provenind de la vehiculele usoare pentru pasageri si de la vehiculele usoare comerciale (Euro 5 si Euro 6) si privind accesul la informatiile referitoare la repararea si intretinerea vehiculelor, tinand cont de faptul ca orice intarziere a punerii in aplicare a prevederilor regulamentului sus-mentionat fata de Termenul prevazut, respectiv 1 ianuarie 2011, poate aduce prejudicii importante, prin declansarea procedurii de infringement de catre Comisia Europeana impotriva Romaniei, luand in considerare obiectivul Guvernului de a avea un parc national auto cu o performanta de mediu mai ridicata si, in consecinta, o mai buna calitate a aerului, fapt compatibil cu obiectivele si normele de drept europene, prin incurajarea achizitiei de autoturisme electrice, cele cu propulsie hibrida si cele dotate cu tehnologii avansate de reducere a emisiilor poluante, avand in vedere necesitatea intensificarii aplicarii principiului "poluatorul plateste" in scopul atingerii obiectivelor de mediu stabilite la nivelul Uniunii Europene, in considerarea faptului ca aceste elemente constituie situatii extraordinare a caror reglementare nu poate fi amanata si vizeaza totodata interesul public, in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata, Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta. Art. I Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 327 din 25 aprilie 2008, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza: 1. La articolul 3 alineatul (2), litera d) se modifica si va avea urmatorul cuprins: "d) autovehiculele definite conform RNTR2 destinate serviciilor de ambulanta si medicina, autovehiculele speciale echipate corespunzator pentru acordarea ajutorului de urgenta, precum si autovehiculele speciale destinate serviciilor de descarcerare si stingere a incendiilor;". 2. La articolul 3, alineatul (6) se modifica si va avea urmatorul cuprins: "(6) In categoria autovehiculelor prevazute la alin. (2) lit. d) se incadreaza numai acele autovehicule dotate cu echipamente speciale necesare efectuarii serviciilor de ambulanta, medicina sau stingere a incendiilor care sunt inscrise in evidenta statiilor de ambulanta, a serviciilor mobile de urgenta si de reanimare, precum si a inspectoratelor pentru situatii de urgenta. In aceeasi categorie intra si autovehiculele dotate cu echipamente speciale necesare efectuarii serviciilor de ambulanta, medicina sau pentru stingerea incendiilor, detinute de operatorii economici." 3. La articolul 4, dupa litera :twoup: se introduce o noua litera, litera c), cu urmatorul cuprins: "c) la reintroducerea in parcul national a unui autoturism, in cazul in care, la momentul scoaterii sale din parcul national, i s-a restituit ultimului proprietar valoarea reziduala a taxei, in conformitate cu prevederile art. 8." 4. La articolul 5, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins: "(2) Pentru stabilirea taxei, persoana fizica sau persoana juridica, denumite in continuare contribuabil, care intentioneaza sa efectueze inmatricularea autovehiculului va depune documentele din care rezulta dovada dobandirii autovehiculului, precum si elementele de calcul al taxei, prevazute in normele metodologice de aplicare a prezentei ordonante de urgenta." 5. La articolul 6, punctele 1 si 2 ale literei a) a alineatului (1), litera c) si alineatul (2) se modifica si vor avea urmatorul cuprins: "1. pentru autovehiculele cu norma de poluare Euro 5, Euro 4 sau Euro 3, taxa se calculeaza pe baza emisiilor de dioxid de carbon (CO2) si a taxei specifice exprimate in euro/1 gram CO2, prevazute in anexa nr. 1, si a normei de poluare si a taxei specifice exprimate in euro/1 cmc, prevazute in anexa nr. 2, si a cotei de reducere a taxei, prevazuta in coloana 2 din anexa nr. 4, dupa formula: Suma de plata = [ (A x B x 30%) + (C x D x 70%) ] x (100 - E)%, unde: A = valoarea combinata a emisiilor de CO2, exprimata in grame/km; B = taxa specifica, exprimata in euro/1 gram CO2, prevazuta in coloana 3 din anexa nr. 1; C = cilindree (capacitatea cilindrica); D = taxa specifica pe cilindree, prevazuta in coloana 3 din anexa nr. 2; E = cota de reducere a taxei, prevazuta in coloana 2 din anexa nr. 4; 2. pentru autovehiculele cu norma de poluare Euro 6 taxa se va determina pe baza formulei prevazute la pct. 1, odata cu intrarea in vigoare a normei Euro 6 pentru inmatricularea, vanzarea si introducerea in circulatie a vehiculelor noi, conform Regulamentului CE nr. 715/2007 privind omologarea de tip a autovehiculelor in ceea ce priveste emisiile provenind de la vehiculele usoare pentru pasageri si de la vehiculele usoare comerciale (Euro 5 si Euro 6) si privind accesul la informatiile referitoare la repararea si intretinerea vehiculelor; ..................................................... c) formula prevazuta la lit. se aplica si pentru autovehiculele din categoria M1 cu norma de poluare Euro 3, Euro 4, Euro 5 sau Euro 6 care nu detin omologare europeana de tip. ..................................................... (2) Norma de poluare Euro si valoarea emisiei de CO2, la care se face referire la alin. (1), sunt cele mentionate de Regia Autonoma «Registrul Auto Roman» in cartea de identitate a vehiculului, in conformitate cu prevederile normelor metodologice de aplicare a prezentei ordonante de urgenta. Pentru autovehiculele care nu detin omologare europeana de tip a intregului vehicul, aceste elemente se determina in conformitate cu reglementarile in vigoare." 6. Anexele nr. 1—3 se modifica si se inlocuiesc cu anexele nr. 1—3 la prezenta ordonanta de urgenta. Art. II (1) Pentru autovehiculele achizitionate in vederea inmatricularii in Romania inainte de data de 31 decembrie 2010 si care nu au fost inmatriculate in Romania pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta se aplica nivelul taxei pe poluare pentru autovehicule prevazut in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, in vigoare pana la data de 1 ianuarie 2011. (2) Prin autovehicule achizitionate in vederea inmatricularii in Romania inainte de data de 31 decembrie 2010 si care nu au fost inmatriculate in Romania pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, in sensul prevederilor alin. (1), se intelege: a) autovehiculele pentru care a fost lansata comanda ferma anterior datei de 31 decembrie 2010 si pentru care se face dovada platii integrale sau a unui avans; autovehiculele ce au fost introduse in tara si pentru care se face dovada cu carnet de TIR/CMR/CIM si/sau dovada radierii din tara de provenienta, documente emise inainte de 31 decembrie 2010; c) autovehiculele pentru care s-a eliberat dovada de inmatriculare provizorie de catre autoritatile din tara de provenienta a autovehiculului, emisa inainte de 31 decembrie 2010. (3) Pentru a beneficia de prevederile alin. (1), persoana fizica sau juridica pe numele careia urmeaza a se inmatricula autovehiculul trebuie sa fi efectuat achizitia acestuia in vederea inmatricularii si prezinta autoritatii fiscale competente pentru calculul taxei pe poluare, in vederea luarii in evidenta, pana la data de 31 ianuarie 2011, o cerere insotita de unul dintre documentele prevazute la alin. (2) lit. a) sau :twoup:, iar in situatia prevazuta la alin. (2) lit. c) documentul va fi insotit si de declaratia pe propria raspundere, in forma autentica, din care sa reiasa ca autovehiculul a fost achizitionat anterior datei de 31 decembrie 2010 in vederea inmatricularii in Romania si nu a fost inmatriculat in Romania pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta. (4) In vederea calcularii cuantumului taxei datorate potrivit alin. (1), cererea si documentele prevazute la alin. (3), inregistrate la autoritatea fiscala competenta, se completeaza, in termen de maximum 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, cu documentele prevazute la art. 3 alin. (2) din anexa la Hotararea Guvernului nr. 686/2008 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule. (5) Termenele prevazute la alin. (3) si (4) sunt termene de decadere. Art. III In termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, Ministerul Mediului si Padurilor impreuna cu Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii vor modifica in mod corespunzator normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 686/2008.
  9. stie cineva, la TEST 1 la BMW e36,atunci cand tii butonul de resetare kilometraj apasat si pui cheia in poz 1,ce inseamna primul afisaj,al doilea...etc?sau unde pot gasi detalii Ms am gasit!!! NOTE: Just for the hell of it. KLR means ignition switch position #1 (accessory) KL-15 is ignition switch position #2 (on), and KL-50 is ignition position #3 (start) This works on all instrument clusters 1992-1999 E36 - 4 door/coupe/convertible/M3. Step 1. Press and hold the mileage reset button. Step 2. Put key into ignition switch and turn to KLR (Ignition switch position #1) Your LCD display will show something like this "tESt 01" Step 3. Once "tESt 01" is shown, let go of reset button and the IC (Instrument Cluster) will go through some test cycles. Numbers will be shown and here's what they mean: 1st display: BMW PART NUMBER (6 digits) 2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug # 3rd display: K NUMBER (4 digits) 4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN 5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits) 6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware # After all 6 displays are finished, an analog gauge test will be performed. The self-test is canceled by switching the ignition off or to KL-15 (ignition switch position 2) IC (instrument cluster) tests 1-15 1995 - 1998 (99) 318ti 1996 - 2000? Z3 1997 - 1999 E36 4dr/coupe/convertible/M3 NOTE: *Test functions 1-4 are unlocked tests and can be called up at any time for display. *Test functions 5-14 are locked and require unlocking the test mode before they can be displayed. *Test functions 2-14 can be selected at any time when the cluster is unlocked, even when vehicle is moving. *Test function 15 is the lock/unlock function. Step 1: Press and hold the mileage reset button. Step 2: Put key into ignition switch and turn to KLR (Ignition switch position #1) Your LCD display will show something like this "tESt 01" Step 3: You will need to unlock the test function first so when the LCD Display shows "tESt 01," press the reset button till you get to "tESt 15." Once you're on test 15 press, and hold the reset button for a few seconds until it displays "off." Now you can cycle through the test features. Here they are as they follow: Test 1: Instrument self test Test 2: Engine Data - This display is an "engine factor" value that is stored in the coding plug. The instrument cluster processor uses this factor in addition to the "TD" signal from the DME control module to process and display tachometer RPM based on the engine installed. For EXAMPLE: *ENGINE FACTOR 2 = 4 CYLINDER *ENGINE FACTOR 3 = 6 CYLINDER *ENGINE FACTOR 4 = 8 CYLINDER Test 3: SI elapsed distance - the total mileage in kilometer since the last reset. Which service is due at the next inspection (OIL SERVICE or INSPECTION) Test 4: SI elapsed days - no value for US vehicles. Relates to Euro annual inspections. Test 5: SI evaluation factor - for engine speed and temp. thresholds being passed. Display: n = 0 or 1. Engine speed (over-rev) t = 0 or 1. Engine temp. NOTE: "n0" means that you hit the maximum threshold for engine speed and "t1" means you overheated the engine. I found out from my instructor that this test 5 is false due to software related problems. Test 6: Fuel Level and coolant temp. - Display of hexadecimal codes in relation to gauge position. Fuel gauge ----> Hex value A (empty)---------> 0d End of reserve---> 37 B-------------------> 54 C-------------------> 90 D------------------> c4 E (full)-----------> f0 Engine temp. ----- Hex Value A----------------------> ce B----------------------> 6d C----------------------> 5c D (center)----------> 4f-23 E-----------------------> 1e F-----------------------> 18 Test 7: Engine speed (Digital Tach)- display of current engine speed Test 8: Road speed - display of current road speed in km/h Test 9 Distance reading - this allows the total stored mileage to be updated if one of the storage components has to be replaced. This test step will be used if the manipulation dot is illuminated in the cluster display. This display will show the component with the lower mileage. For example: Display of 012654 l indicates that the mileage in the internal EEPROM is lower than the mileage stored in the coding plug. Display of 000325 E indicates that the mileage in external coding plug is lower then the total mileage stored in the internal EEPROM. Pressing the reset button for 4 seconds will over write the lower mileage with the higher mileage and cancel the manipulation dot. The SI data will also be transferred at the same time. Test 10: Status bits (input signals) - the status of digital inputs to the cluster are displayed as 0 or 1. Display: 0 = input low, 1 = input high. _ _ _ _ _ _ <--- Mileage display...6 digits left to right 1st - belt contact, seat belt fastened = 0 2nd - ignition lock contact, key inserted = 0 3rd - door contact, door open = 0 4th - clock button pressed = 0 5th - SI reset = 0, for reset = 0 6th - EGS transmission failure = 0 Test 11: Status Bits (output signals) - the status of digital outputs is displayed. Display: 0 = output inactive, 1 = output active _ _ _ _ _ _ <--- Mileage display...6 digits left to right 1st - Gong output 2nd - Brake warning lamp 3rd - Low fuel warning lamp 4th - EGA lamp 5th - seat belt lamp 6th - manipulation dot Test 12: not used Test 13: Country code of cluster - the display indicates the country version of the cluster. This cannot be changed in the workshop. Display: USA 02 Test 14: Software Reset - The reset must be carried out if any faults are present that are not plausible before any components are replaced. After the reset, the system will exit the TEST mode and the lock will be reactived. Test 15: lock/unlock NOTE: Try not to use the engine speed and road speed while driving. The display is too low and you have to read instead of glancing which takes time taking away your eyes off the road. Hope this test brings some fun and interest to you all. Jon Caldito BMW STEP - Orlando Class #8
  10. multumesc mult pt interes si sfaturi!
  11. domnul care a cumparat masina din Austria a avut-o bagata la finante in cluj! eu am cu el contract CV,si inregistrata la primarie in Medias Jud sibiu,toate actele sunt pe numele meu mai putin Contractul CV din Austria! Eu am cumparat masina pe 16 octombrie 2010, 2 seturi de nr rosii pe numele meu,Carte RAR,ITP,depreciere toate pe numele meu,nu inteleg...de ce nu pot plati eu taxa la nivelul celei din 2010?
  12. Am o problema si vreau sa apelez la cunostintele voastre daca ati auzit sau vazut asa ceva. Anul trecut,2010,am achizitionat o masina de la un domn care mi-a adus-o din Austria.Exista contract intre el si austriac.Domnul mi-a adus mie masina la comanda si am si eu un contract de vanzare cumparare cu el,incheiat in octombrie 2010.Eu i-am facut RAR,carte,ITP,depreciere dar nu am reusit sa platesc taxa(550 euro).Azi 07/01/2011 m-am dus la ANAF sa-mi faca decizia de plata si surpriza:cica nu pot sa platesc taxa la nicelul celei vechi(550 euro) ca nu e contractul facut direct intre mine si austriac!!!!!! Toate actele sunt pe numele meu carte,depreciere,etc.Daca ma puteti lamuri careva astept un raspuns! ms mult
  13. mersi mult! tin sa precizez ca am gasit codul asta 17 4 T1,si cica de aici reiese norma
  14. salutare! stie cineva ce norma de poluare are un Compact 318 TDS din 03.95? motorul este M41D17.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.