Jump to content

Black_Rider_GVG

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Black_Rider_GVG

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Black_Rider_GVG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Sunt mult mai multi posesori de BMW peste 60 ani de cat va asteptati. Chiar la mine in parcare exista un posesor de E36 ce are peste 70 ani si este masina lui personala nu a nepotului/fiului :)
  2. NU ! nu a reusit sa faca 180 si imi pare foarte bine, daca mai aluneca un pic, 20 si ceva cm ajungeam intr-o mare bariera de fier :) Spre apararea lui, era prima data cand conducea ceva RWD si era mazga si pietris pe jos ... acum abea asteapta sa prinda un pic de asfalt umed.
  3. 3 pentru 507 ; 3 pentru 328 ; :) Eu am specificat celelalte modele ca sa incurajez eventualii fani :lol: Probabil ca urmatorul meu BMW va fi un Z3 Coupe. PS: sunt sigur ca toti membri BMWclub ar renunta la prietene daca acestea si-ar cumpara un Z3 Roadster :lol:
  4. Ati boicotat poll-ul ! special ca sa nu iasa primul seria 3 ( E21 ) pe primul loc :)
  5. Fac sub 10 000 km/an. RWD DieHard Fan ! Urasc tractiunea fata, e suficient sa vad/aud ca masina e FWD si nu ma mai intereseaza ce putere are ce fabricant e sau orice alta data despre ea.( am condus masini fwd de la 30 cai la 150 insa cea mai rea masina a fost Passat 2001 1,9 tdi, onest vorbind, ar fi fost mai distractiv sa ma spanzur decat sa o conduc, norocul meu a fost ca a trebuit sa fac doar 14 km cu ea). Banuiesc ca cineva ce foloseste masina mai mult pentru utilitate decat altceva si locuieste intr-o zona de deal/munte unde e foarte frig ar trebui sa se indrepte spre 4x4... Nici eu nu inteleg rostul cerculetelor si a burnout-urilor, insa de powerslide nu ma pot vindeca.
  6. BMW E21 , M10 1766cmc trecut pe injectie L-Jetronik, il trec ca 105 cai desi ar trebui sa aiba ceva mai mult cu modificarile aduse... teoretic masina avea 90 cai pe carburator. Nu am fost cu ea la Dyno dar s-a simtit clar diferenta intre injectie si carburatie.
  7. Adaug si eu inca o copie din trecut ...Moskvich a copiat motorul M10 de la BMW si au demontat fabrica Opel si au adus-o cu totul ( cu placile de beton in care erau montate strungurile), din cate stiu eu la incput inca se vedeau siglele de opel pe motoare.
  8. Off , daca era GT2 sau GT3 votam darr 911turbo mnu...
  9. La 18 ani mi-am cumparat primul BMW un 318i E21, inca il mai am, boala cronica ; ca masina de familie folosesc un M-B W115 220d tot din 73' ... atata timp cat voi trai nu vor lipsi calutii bavarezi din garajul meu. Rear Wheel Drive DieHard fan! ... am invatat sa conduc la 12 ani pe un Opel Rekord D din 75' (masina bunicului). 318i-ul in afara de mine a mai facut o victima raspandind virusul BMW domnului Taz de deasupra :) ... desi au trecut 5 ani , inca imi aduc aminte ultimele lui cuvinte inainte sa faca un viraj de ~ 173 grade fara vointa sa : ,, ce mai crezi ca daca e BMW aluneca de spa..." si nu a mai terminat cuvantul :lol:
  10. Bine inteles cele vechi ! nu suport noua generatie de BMW ...la mine povestea BMW se termina cu E46 CSL ( desi consider ca este prea grea si asa ) si cu Z4 M . BMW face masini pt americani in zilele de azi( oare de ce are M3 motor V8 ???), mari, automatice silentioase sa nu cumva sa faca indigestie de la cei 7 hamburgari cu portie tripla de cartofi si cola light, oameni pentru care coboratul scarilor este un sport extrem. De, x5 nici nu are rost sa vorbesc, o masina de teren trebuie sa fie o masina de teren nu un hatchback mai mare de la bordul caruia sa te uiti la cei dintr-un golf si sa zici ,, a mea e mai mare si mai tare ''. X3 parca se face prin Austria nu ?! sau ma insel ?... Pe vremuri daca vedeai un bot de e23 sau e24 in oglinda nu stiai cum sa te dai din fata lui in timp ce faceai pisu pe tine, azi dc vezi un bmw in fata te intrebi oare cand o sa mi se bage in fata fara semnal sau o sa opreasca in mijlocul drumului fara nici un motiv cu adevarat important ori de ce franeaza in halul acesta in mijlocul curbei cand nu e nimic in fata... Un Lotus echipat cu a/c, piele, abs etc are 900+kg ... de ce cel mai usor BMW are 1400+kg daca este o masina moderna ce beneficiaza de ultimele descoperiri in materie de materiale usoare si cum lupta ei impotriva poluarii daca fac masini din ce in ce mai grele si mai mari in care trebuie sa puna motoare din ce in ce mai mari ca sa mai scoata un timp decent pana la 100km/h. Mai poti spune oare Freude am fahren daca intre tine si rotile masinii exista o armata de computere ce iti spun: oh la viteza asta si cu x grade din volan nu ai dreptrul sa apesi pedala de aceleratie pana la jumatate , trebuie sa fi un idiot , nici o problema , preluam noi controlul , iti reducem din benzina si punem noi frana independent pe roti astfel incat tu sa fi si sa te simti in deplina siguranta...sigur o sa imi sariti in cap ca iarna nu se poate fara ele...oare miile de euro investite in senzori nu erau mai bine cheltuite pe o pereche buna de cauciucuri de iarna cu tepi sau cu crampoane suficient de adanci ?
  11. Hohoho nu aveti idee cat de greu mi-a fost sa aleg intre 507 si 328 ... stiu cum arata 507 foarte bine iar cu 328 am si macheta ...si ma gandeam cand la 507 si ma uitam la macheta de 328 din mana mea ...ce sa votez ? ce sa votez ! a trebuit sa pun 507 :) . Oameni buni...nu uitati CSL-ul anilor 70', Z3,Turboul din 73'... si chiar si e21
  12. :blink: Eu am 318 din 1977...eu il am pe cel mai bosorog
  13. Arcuri poti sa-ti cumperi H&R , nu-ti pune motorul asta daca poti noo :blink: . Si pe mine ma bate gandul la un motor mai mare dar ma sperie faptul ca motorul ar fi mult mai greu chiar daca as muta bateria in spate si asa s-ar crea un compromis mai multa putere dar manevrabilitate mai proasta. Cel mai bine ai face daca ai gasi motorul de pe M3 E30 asta zic eu ca ar fi cel mai bine ar avea forta mare si greutate mica . In privinta intrebarii tale daca poti pune un motor mare de 6 cilindrii M Power las pozele urmatoare sa te convinga :)
  14. Ultimile zile mi le-am petrecut schimband suspensia la masinutza. Mi-au venit amortizoarele Monroe si ma apuc eu sa le montez intr-o stare de fericire nedescrisa ... termin pe dreapta spate , termin pe stanga spate , le testez si merg bine , totul ok pana aici , desfac suspensia pe fata , scot amortizorul uzat din ,, camasa '' si cand sa il pun pe cel nou ..ce sa vezi ? era mai lat (avea diametrul mai mare ) decat camasa ... camasa are 40mm diametru si amortizoarele noi au 43mm diametru :) :blink:
  15. Da uite un exemplu negativ , totusi o evacuare putea sa si-o monteze si el...si daca nu putea , macar se duce acolo sa vada cum o monteaza ,, specialistii'' . Alt exemplu de ce sa pui un motor mai mare si sa nu bagi bani in piese . Interceptor vinde galeria de evacuare cu 250e , dar daca ai un motor de 2l poti sa il vinzi si sa cumperi unu de 2,5 care nu difera aproape deloc la greutate si iesi si mai ieftin ... Ma intreb serpisorii Interceptorului :) merg si la M20 de 2,5 ? Eu am un E21 1,8 carburatie , prea slab , ma gandesc sa imi pun un motor de 2,5 si ma gandesc ca daca il modific un pic adica dc ii pun serpisori si daca ii fac esapamentul ,,freeflow '' parca vad cum ies cu el din curte si primul politai ma intreaba: ,, Ce e cu zgomotul ala ? '' si imi strica toata distractia. Am schimbat suspensia fata/spate cu piese noi , imi fac si franele noi chiar acum caut etrieri de 323 ...pregatesc masina pentru un motor mai mare ... da nu imi permit sa dau masina la niste tuneri ...asa ca totul se face in spatele casei si intr-un fel eu zic ca e mai bine asa , invat fiecare piesa ce si cum face . Stiu pe cineva care a fost cu un E46 320d in service la Bavaria ca sa ii schimbe turbina si cand a plecat in 500m a pierdut tot uleiul si nici nu i s-a aprins nimic in bord , asa ca si ,, specialistii '' o dau in bara la lucruri mai usoare ... dar sa iti modifice motorul ca sa aiba performanta maxima .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.