Jump to content

DEVIL's Style

Members
  • Posts

    425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

DEVIL's Style last won the day on December 31 2013

DEVIL's Style had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530dA M-Sport E60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DEVIL's Style's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

57

Reputation

  1. Sa vezi niste "sufragerii" gen audi a7 biturbo doar cu soft sa scoata 12.8 , a6 biturbo cu 12.7 , 330xd e90 [ soft ] 12.7 sau un 535d 12.9 e mare lucru... gandeste te ca altii cu masinile goale si peste 300 de cai declarati.... nu coboara sub 13 ..... masina ce detine recordul la ora actuala la street diesel e un 335xd f30 cu 390 de cai curati si 420 cu WMI ! spune mi ca era un A8 ..... @Bogdan : cauta niste semislick uri decente pe 18 cu 245/40/45 pe 18 .... sa poti scoate un 60-feet decent .... vezi ca esti mai usor ca un a7 sau a6 4g biturbo.... dezavantajul e ca ai tractiune doar pe o singura punte.... iar greutatea masinii isi spune cuvantul ! nici pista nu a ajutat prea mult..... haplea pleca derapand cu a6 ele... iar a7 ele are avantajul diferentialului sport ! concurenta la street diesel s9 e foarte mare anul asta si pe langa ZPX/VSP/HAP/Toran/Yzy or sa mai apara cel putin inca doua ! sa iei in considerare optiunea unui blocant de la quaife !
  2. Rezolvarea e relativ simpla ! intai se gaseste vinovatul ... in cazul tau ... pompa de inalte / rezervor , ecu ul sau fire intrerupte pe undeva ! dar la ce spui tu aici , iti garantez ca valorile nu sunt ok . ceva tot da cu virgula ! problema asta o intanlisem pe un proiect ! era pompa de inalte si din cand in cand... firul de la senzorul de presiune turbo in scurt !
  3. Daca nu ai gasit solutia inca ... am eu una pentru tine ! problema e alta : necesita timp si rabdare ! se pot lega in paralel cele doua ecu-uri ! de problema asta m am lovit si eu la un proiect de swap de m54 la m52 ! daca esti din bucuresti... incearca sa dai de mihai "emu" [ porecla lui ]. e un baiat cunoscut printre cercurile posesorilor de e36/e39 si e46 . e foarte bun pe electrica !
  4. Daca ajungi la oradea... sigur iesi de acolo cu 330-340 de cai pe dyno ) Eu nu l as numi chiar norisor !
  5. Da catalin ... e masina unui client de al meu .... brate puse de 6 luni.. nu bat nu nimic... dar geometria e in plop si nu am ce ii face ! o sa revin cu update uri dupa noile upgrade uri la articulatie si suspensie ! http://s19.postimg.org/8yzf35qtf/20151011_122646.jpg http://s19.postimg.org/yvt3frugz/20151011_122652.jpg Bucsile le am montat in speranta ca e mai ok..imbunatatiri au fost... dar nu pe parte de geometrie ! http://s19.postimg.org/4okr7klqb/20151012_163630.jpg Confirm si asta : brembo si ate mai nou . am gasit discuri contrafacute in cutii "originale germany" Sa verifici si debitmetrul.... pe un 325xi , facea la fel.... cand am inlocuit filtrul de aer.. am observat ca una din cele doua lamele din debitmetru.... era plecata la plimbare [ la propriu ) ]
  6. Eu vorbesc strict de puterea curata ! injectia de water - methanol are rol prioritar de a raci admisia ... nicidecum sa aduca un aport de putere... si chiar daca il va aduce... va fii un castig infim , NOS-ul pe de alta parte... e altceva ! ! degeaba e turbo ul capabil de 350 de cai... daca motorul nu ! sunt multe variabile in discutie ! stiu ca existenta unor 330d uri cu 340-350 de cai.... dar si fumul din spate .... ! - da.. se pot pune etrieri de genul pe bmw ....! Poftim si un exemplu : http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-135i-BREMBO-Big-Brake-Upgrade-Kit-For-BMW-E81-E82-E87-E88-1-Series-/281735949752?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2047675.l2557&nma=true&si=yuZlNIAPJvRBiCJotYsRIyO2aUk%253D&orig_cvip=true&rt=nc
  7. Nu .. sunt cei de audi q7/touareg/porsche cayenne cu 6 pistonase brembo ! Iarta mi pesimismul, este nu greu... ci extrem de greu sa atingi un target de 350 de cai cu el... dapoi 400... Sa nu confunzi m57n biturbo cu cel de pe 330d e46... pentru ca nu difera doar anexele de pe el ! Cum se descurca cardanul sub cei 700 de nm? La ce fel de linkuri te referi?
  8. - 400 de cai pe motorul de e46? daca reusesti , ai fi primul din tara cu acest target . Pe motorul de 535/335 stiu ca se poate si 500 de cai, evident cu fum [ destul de mult dupa parerea mea ]! - Ti am zis de optiunea franelor performance pentru ca personal nu am incredere in d2 uri made in taiwan [ ca frane ma refer ] ! se vindeau pe ebay in anglia si germania cu aprox 1000-1200 de euro kit ul de frane performance [ fata si spate ] cu maxim 10.0000-15.0000 de km si asta pentru ca respectivii faceau upgrade uri la discuri mai mari ! personal o sa merg pe varianta etrierilor brembo + discurile de m3 csl noi ! Aici ai un exemplu : etrieri de q7 pe e36 ! http://s19.postimg.org/jbxm1fg8z/20150815_180724.jpg
  9. - Pentru turbo mai bine vorbeste cu dragos si haplea ... ca sa vezi care e cel mai bun compromis la tine ! nu vad rostul sa il inlocuiesti... poti sa ii pui si turbo de 400 de cai.... motorul nu are eficienta volumetrica necesara ca sa scoti 350 de cai curati din el ! - La frane , mai bine iesi cu discuri de m3 CSL de 345 de mm + etrieri performance de e90/f30 + suporti si conducte metalice ! - Poti merge pe EBC uri atat ca discuri cat si ca placute , varianta de buget ca sa zic asa, ramanan ATE power disc cu ate ceramic ! - La suspensie iti recomand sa te uiti pe langa d2 racing si la BC racing si HSD monopro !
  10. Tot ce sare de 300 de cai pe motorul ala... va da cu fum ... indiferent de ce ii vei face ... un sistem de water-methanol , un blocant + ranforsarea puntii spate sunt binevenite pe ea !
  11. Ori treci pe single mass + kit ambreiaj ... ori apelezi la colegii din ungaria pentru ranforsare !
  12. daca nu esti sigur de defect..... de ce incerci sa arunci cu banii aiurea? apeleaza la cineva capabil sa iti interpreteze datele alea ! faptul ca nu iti da erori... clar ai o problema mecanica ... acum sa vezi unde e ! corectiile alea oricum nu le dau degeaba injectoarele!
  13. nici nu se compara.... se poate face o adaptare cu diferential de pe e36... dar se face prin placi de frictiune.... vs quaife care e torsen [ mecanic ].... un alt plus la quaife e ca poti cere raport custom ! ti am lasat un nr de telefon in privat.... sa mai ai niste idei pentru viitor de luat in considerare !
  14. Si nu numai ! sunt destule elemente ce trebuiesc ranforsate si facute cu cap .. mai ales pt cei 700 de nm ! Vezi ca nu toate sunt bune... iar cele bune costa... dupa aia.. ai nevoie de un sudor bun... si inca cateva acareturi pe langa !... dar din toti ... singurul care a facut cea mai desteapta mutare pt a pune in valoare toata puterea si cuplul.. e RCC... si a pus LSD quaife ! IN VECI nu o sa ai tu plecare buna pe open si gume de strada !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.