Jump to content

BlshOp-VR6

Contributors
  • Posts

    405
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

BlshOp-VR6 last won the day on February 15

BlshOp-VR6 had the most liked content!

About BlshOp-VR6

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Cars, Tuning, Photography, Fishing

Previous Fields

  • Masina
    BMW 430D F36 / BMW 330i G20

Recent Profile Visitors

6015 profile views

BlshOp-VR6's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

217

Reputation

  1. Nu este acela accidentul. S-a intamplat langa Piata Dorobanti cel de care zic eu.
  2. Nu a fost un accident cu victime, dar am inteles ca cineva din trafic se oprise si ii reprosa celui cu Mini ca el ar fi trecut pe rosu, lucru care e putin probabil avand in vedere ca Skoda e cea care a intrat pe rosu. Cand am plecat de unde ma grabeam sa ajung, m-am uitat pe camera sa vad daca intr-adevar Skoda avea verde si nu avea, era pe rosu. In acest context ma gandeam ca ar putea ajuta filmarea, caci e aproape clar ca o sa iasa declaratii contradictorii cu privire la cine e vinovat iar daca nu au surprins camerele din intersectie toate aspectele, e posibil sa fie greu de solutionat si pentru politie.. si poate chiar in defavoarea celui cu Mini, daca apare vreun martor ametit care sa spuna ca el era pe rosu.
  3. Mersi de info! Nu stiam aceste aspecte.
  4. Salutare, Oare e pe forum posesorul Mini-ului gri ce a fost implicat in accidentul de ieri (14.02.2024, ora 20:30) de langa Piata Dorobanti, cu o Skoda Octavia? Daca da, sa imi scrie in cazul in care are nevoie de o filmare in care se vede ca Skoda a trecut pe rosu.
  5. Gata si xHP-ul. Am mers direct pe Stage 3 si dupa un drum de vreo 100km, facut sa respect recomandarea de “rodaj” a celor de la xHP, pot sa spun ca a meritat. In Confort totul decurge normal insa, in Sport Plus trece prin trepte ca prin apa. Nu mi-a venit sa cred cum poate schimba. Pentru cine e tentat, eu zic ca merita. Nu am de gand sa o alerg, dar la un drum lung si o depasire, cred ca altfel se simte. O sa mai studiez si partea de fine tuning, desi harta standard de Stage 3 chiar pare ok.
  6. Poti sa le pui aici, daca nu te deranjeaza. Se aude ok si cu profilul acesta, mai ok putin fata de cum setasem eu HK, dar nici nu ma pricep cine stie ce. Ce setasem gasisem tot pe net. Mersi!
  7. Salutare si La multi ani!! Cu xHP-ul mai astept putin, sa treaca unele cheltuieli de inceput de an. Din ce am studiat, pare sa fie super ok softul. Zilele trecute am activat, prin codare, profilul Bowers and Wilkins. Din ce am mai citit, se pare ca ar mai imbunatatii putin calitatea sunetului pe masinile ce vin cu H&K din fabrica. La prima auditie, intr-adevar, pare sa se auda mai bine, dar nu am inca o parere pertinenta despre aceasta modificare. Va trebui sa ma mai uit nitel prin setari si sa ascult pentru mai mult timp ca sa imi fac o parere mai exacta. Posesori pe aici care au facut aceasta codare, sa vina cu o parere personala? Am dezactivat si Active Sound Design (ASD-ul), chiar daca nu cred ca aveam aceasta optiune pe masina. Aparea in meniu ca fiind activa si, cum nu vreau sunet fals de evacuare sau motor in boxe, am zis sa-l dezactivez, just in case.
  8. Doar diagnoza de mai sus se poate face cu xHP, fara licenta efectiva. Altceva nu poti face cu ea, decat sa te conectezi la masina si sa vezi daca este compatibila cu softul lor de cutie si diagnoza de cutie.
  9. Da, valorile maxime / minime le citisem, dar nu stiam daca ar trebui sa existe si o logica in spatele valorilor, exceptand limitele pe care le-ai scris si tu.
  10. Se pare ca merge diagnoza si fara licenta. Am citit valorile cu amandoua si rezultatele sunt raportate la fel. Mai jos cum arata.. dar nu inteleg nimic. Daca avem vreun traducator printre noi, e bine. In zona de Fault Codes nu mi-a afisat nimic.
  11. Nici eu.. desi un amic cu M340i a ajuns in service cu masina, pe la 50k Km, cu nu stiu ce pistonas bulit.. Nu avea soft la cutie sau ceva. Cica ar fi fost de la uzura si poate condus ceva mai agresiv.. Ma gandeam.. ce uzura la 50k Km.. ca daca asa repede se uzeaza.. deja devine piesa de schimb. Mersi! Ma duc in seara asta sa vad.
  12. Am Bimmerlink si Bimmercode, dar nu imi dau seama unde le pot testa. Pe net gasesc ceva referitor la resetarea lor. Ai cumva mai multe info? Mersi, m-am uitat, dar nu imi e clar daca pot face testarea fara sa am licenta cumparata. O sa incerc sa merg cu laptopul sa ma conectez pe cablu.. caci aplicatia nu merge cu adaptorul pe care il am eu.
  13. Pentru G20 eu am platit 99 Euro, prin Februarie, cont facut pe portalul din Germania. Pachetul Booster.
  14. Mersi de raspuns! Care este procedeul de verificare al adaptarilor sau ce anume ai verificat mai exact inainte de a face softul? Inclin mult sa dau comanda zilele acestea.
  15. Salut, Eco nu-l folosesc deloc si nu as putea sa iti zic un consum. In general merg pe Confort si la drum lung in Sport. Cel mai putin am scos 7.2, cand am adus masina din Germania, la un regim de mers normal spre “mai incet’’’, in conditii de ploaie si cateodata ninsoare. De atunci, nu am mai vazut consum sub 7.8 la drum lung, condus normal, iar in oras nu cred sa scada sub 10. Daca as merge sportiv, probabil ar fi ceva mai sus aceste valori. Recunosc, nu prea urmaresc acest aspect dar simt consumul mai mare fata de fostul F36 430d, ca sunt nevoit sa alimentez mai des. De curiozitate o sa urmaresc putin, caci i-am facut Stage 1 si i-am schimbat downpipe-ul cu unul HighFlow. Sunt curios daca se schimba ceva din ce am enuntat mai sus. In paralel ma gandesc sa ii fac soft si la cutie, varianta de la xHP, probabil Stage 2–ul. Ce pareri ati auzit despre el?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.