Jump to content

nutu_tim

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520 F11 M

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

nutu_tim's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

-7

Reputation

  1. erori nu am, este totul ok. si mecanismul cred ca e ok, tehnic. daca ar fi defect ma gandesc ca nu s-ar deschide/inchide la senzor - picior. codarea la fel, eu zic ca e ok, cel putin asa arata, toate cele 3 optiuni din meniul de codare sunt pe ON. in fine, o las asa cum e. nu este un capat de lume, cand am mainile ocupate, il deschid/inchid la picior si gata. mersi oricum pentru comment.
  2. am incercat si asa. dupa cum spuneam, se aude ca un click la mecanism, si atat. chiar daca tin apasat mai departe, nu se intampla nimic, usa nu coboara. am butonul pe portbagaj, desigur. si butonul din habitaclu. de deschis se deschide din cheie si habitaclu, de inchis se inchide doar din butonul de pe usa portbagajului, sau la senzor (cu piciorul, din exterior)
  3. Salutare tuturor. vreau sa mentionez de la inceput ca legat de intrebarea mea, m-am informat deja si am citit cat am putut si gasit pe net, inainte de a intreba. detin un f11 din 2014, cu dotari full. printre altele, recent am incercat sa codez pe masina optiunea de a INCHIDE portbagajul din cheie si de la butonul din interior. de deschis se deschide normal, atat din cheie cat si de la butonul din interior, sau se mai poate deschide si cu piciorul, pe senzori. insa de inchis nu se inchide din cheie sau buronul din interior. daca vreau sa il inchid cu piciorul, se inchide normal. din butonul de pe usa portbagajului se inchide de asemenea normal. am citit pe net ca trebuie codat sa se inchida din cheie/buton interior, ceea ce am si facut. nu este prima codare ce o fac la masina, restul au mers toate, insa aici desi in modulul de codare optiunile sunt active (on) portbagajul nu se inchide nici din cheie nici din butonul interior. Sunt toate 3 optiunile activate (on), atat din cheie cat si din butonul interior cat si optiunea aditionala. Stie cineva de ce nu functioneaza? am incercat si sa apas lung butonul, si scurt, si o data, si de doua ori..trei ori..etc. nu functioneaza! la apasarea butonului se aude un click in mecanismul usii si atat. inca odata repet, usa functioneaza normal, mecanismul nu este defect (din butonul de pe usa se inchide normal, din senzor la picior se inchide/deschide normal. aveti vreo idee? multumesc anticipat, si un an nou fericit doresc tuturor!
  4. Ultimul update, problem solved! Postez exact si cum, poate se lovesc si altii de problema si va fi de ajutor! Este corect, s-a dovedit a fi cum a spus neo_andersson (multumesc inca odata!!), am pe masina sistemul RPA, adica cel vechi, fara senzori wireless. ReifenPanneAnzeige, in germana. Masina fiind facelift si avand toate update-urile la zi, are si softul NBT actualizat, asadar in soft se pot coda chestii interesante cum ar fi temperatura individuala pe roti si presiunea in bari! Cineva s-a jucat cu ele si le-a activat, codate pe "on". Le-am gasit in meniul de codare, in modulul Idrive (NBT). Aici se pare ca era conflictul. Masina, sau computerul incerca sa gaseasca/citeasca valorile de la transmitatorul wireless, cel putin asa gandesc eu, iar efectiv pe masina sistemul RPA era cumva in stand by.. era ceva conflict intre ele! Deh..nici prea multa tehnologie nu e buna! Vorba multa..timp pierdut. Am decodat optiunea de afisare temperatura, si presiune...si...magie! S-a deblocat in iDrive butonul resetare presiune roti! Yuhuuuuuuu.. l-am apasat, a resetat..posesor fericit de bmw! 1 Pe mai departe, dat fiind ca sunt montati deja senzorii wireless in roti, am sa urmez sfatul lui neo_andersson si am sa achizitionez modulul de receptie si am sa incerc un retrofit, pentru versiunea noua de monitorizare roti. Ar fi pacat sa nu il pun, daca pe jumatate treaba este facuta. Doar partea de codare va fi mai grea, ca nu am cu ce sa il codez. Eu am folosit Carly pentruce am facut acum, dar este la nivel de novici..incepatori..jucarie, pe langa ce trebuie (insta, inpa, etc). Inca odata multumesc pentru raspunsuri!
  5. Mersi inca odata pentru raspuns. Din cate am citit pe net, este posibil sa se codeze aceste optiuni, cu mi-ai spus si tu, ca retrofit se poate face si monta versiunea RDC. In acest caz, este posibil ca fostul proprietar sa fi dezactiva modulul RDC, si sa fi codat versiunea pe ABS? Am citit si vad ca la modelele dupa 2010 nu este ceva rar, dimpotriva chiar se intampla des ca receptorul wireless sa se duca, datorita corosiunii, umiditatii. Din cate am vazut din istoricul ce mi l-ai trimis, cauciucurile au fost si ele schimbate la service partener bmw, si ei au montat senzori pe fiecare roata! Ma gandesc ca nu ii montau doar asa aiurea, daca masina nu avea RDC. Ce imi vine acuma in minte, dupa ce am citit peste tot, ca este posibil sa se fi dus antena RDC, care spui ca ar trebui sa fie sub masina, si ca sa scape de eroare, sau sa nu investeasca intr-o noua piese (care noua costa ca 250-300 eur, dar nu la reprezentanta, unde probabil este mult mai scumpa, plus codare, etc ajunge la ceva de genul 1000 eur lejer) fostul proprietar a decodat modulul, si a activat sistemul vechi, pe ABS. Este posibil asa ceva? De asta am intrebat unde exact ar trebui sa fie situat, sa ma uit sub masina daca fizic este acolo. Sau cablurile macar. Ca atunci stiu ce e de facut. Cu roti neconforme este putin probabil, mai ales ca spui "mult timp". Nu isi permite nimeni acest lucru in Austria, controalele sunt stricte, amenzile enorme, se ridica numerele si te trimit inapoi la TUV, care este practic o reomologare a masinii. Plus ca pe masina au fost montate dimensiunea corecta, din talon. Fara eroare in bord, fara nimic. Eu am pus acuma noi, la fel dimensiunea din talon. Ca si varianta, daca decuplez bateria, este posibil sa se reseteze? Nu am posibilitatea aici sa merg decat la bmw.. si presupun ca pentru o simpla resetare imi factureaza ceca de genul 300-400 eur lejer, ceea ce este absurd. Mersi inca odata
  6. Revin cu un update.. Astazi am schimbat rotile de iarna cu unele noi, de vara. Cauciucuri si jante noi, exact dimensiunea din talon/de pe stalp. Si surpriza.. dupa cateva sute de metri condusi, apare eroare presiune roata stanga spate! Credeam ca sistemul este inactiv, deoarece in meniul idrive optiunea de resetare este blocata (apare gri, nu ma lasa sa resetez presiunea) Am mai citit putin pe net, si am vazut ca unii sau altii fac tot felul de codari. Masina a venit cu roti de iarna, pe care erau montati senzori. Este posibil ca datorita erorilor (posibil sa fie dus receptorul, am vazut ca se intampla destul de des la F10/F11) fostul proprietar sa fi codat (dezactivat) functia de tpms? Si sa fi activat doar modulul rdc, cel pe baza senzorului ABS?? Ma gandesc ca de aceea nu ma lasa sa fac resetare in idrive, este inactiva optiunea. Cel mai simplu ar fi sa caut modulul RDC. Stie cineva unde se afla situat exact, la bmw f11 din 2014? Asa pot sa ma uit fizic, daca exista sau nu. Si daca nu este, si monitorizarea se face pe baza abs, cum pot reseta NBT-ul? Am vazut ca la unii si-a revenit dupa resetarea idriv-ului.. Chiar nu stiu cum sa mai incerc. Cu rotile de iarna era inactiv, dar macar nu sadea eroare. Acum imi sta non stop eroarea de pana, si nu pot reseta din idrive presiunea. In s himb masina nu ma mai lasa sa selectez modurile (comfort, sport, eco..etc)!!
  7. Mersi pentru ajutor, raspunsuri, mail si..rabdare As trece cu placere pe la tine, insa esti cam departe, eu ajung doar la Timisoara. Cam ce optiuni as avea sa pot reseta DSC, sau ce ar trebui sa fac sa revina TPM activ? Mai intai in versiunea care este acum pe masina, apoi cand am tot ce este necesar, am sa revin pentru retrofit..
  8. Mersi pentru raspuns/ajutor. Intrebarea este, daca masina nu este dotata cu sensori presiune roti, in iDrive de ce este in meniu? Ma refer la pictograma (imagine) cu masina si cele 4 roti, care sunt pe gri, inactive.. nu ar trebui sa lipseasca din meniu, daca nu exista o astfel de optiune? Daca cumpar modulul RDC, mufa, suport si tot ce mai trebuie, cu ce se codeaza? Ca sa fie activ si functional?
  9. Super..deci senzorii i-am cumparat degeaba! Poti sa imi spui cum se face resetarea despre care spui? DSC? Se poate cu Carly? Este singura diagnoza ce o detin. Si inca odata, daca se poate, unde faci verificarea VIN? Mersi pentru lamuriri. O zi frumoasa
  10. WBA5J31010D072365 Daca nu este problema, imi spui si mie unde exact poti verifica detaliile masinii, djpa VIN? M-ar interesa sa vad si eu detalii mai exacte, cum sunt dotarile care nu se vad, data exacta a productiei (nu data primei inmatriculari, din talon), etc. Mersi mult
  11. Salutare tuturor. Acum 2 luni am achizitionat un bmw f11 2014, facelift. A fost echipat cu anvelope de iarna, care este momentul sa le schimb. Am comandat deja si un set nou de jante, anvelope noi de vara, si bineinteles senzorii TPM cu care cred ca trebuie echipate rotile. Sunt senzori activi, cu transmisie wireless pe fiecare roata. Am cumparat senzorii dupa ce m-am informat putin pe net, si din cat am priceput eu, astia trebuiau cumparati. Intrebarea mea este..cum stiu/aflu ce fel de sistem are masina mea exact?? Dupa mai multe cautari, sunt tot mai in ceata. Momentan in iDrive sistemul este inactiv (??), in sensul ca la meniul cu presiunea roti, este totul gri, si nu ma lasa sa fac resetare. Credeam ca sistemul este dezactivat, poate de fostul proprietar, ca s-or fi terminat bateriile de la senzorii din roti (care eu credeam ca sunt senzori activi, m-am uitat la roti, si sunt cu piulita hexagonala, metalica, peste valva). Acum sunt si mai in ceata! Am pus o diagnoza pe masina (Carly, din dotarea personala ) si surpriza..la codari, sistemul nu este dezactivat! Apare ca "on" sau activ! Cum este posibil? Sau unde pierd firul?? Sau este posibil ca masina sa nu aibe deloc sistem de monitorizare presiune roti?? Ceea ce este improbabil! Anterior am detinut un 530 e61, 2006 si pana si ala avea sistemul activ si functiona, modelul mai vechi ce masura pe senzorul abs, rotatia. Si puteam sa il resetez daca vroiam sa las rotile mai desumflate, sau mai tare umflate, pentru a salva noile valori. Deci inca odata, pentru cei ce cunosc problema..cum pot activa sistemul? Sau cum pot afla mai exact daca il am pe masina instalat? Sau care sistem este mai exact, cel vechi..sau cel nou cu citire wireless pe fiecare roata? (Inca odata, dupa anul masinii, dotarile, imaginea din idrive cu masina si toate rotile, plus ventilele ce sunt actual montate pe roti, ma fac toate sa ma gandesc la sistemul activ). Doar ca este...complet inactiv pe masina! Multumesc pentru info/raspunsuri..
  12. In mod normal nu ar avea nimic, sunt multi care le pun pe masina si arata bine. La mine este o problema din cap, mai mult. Imi place sa ramana totul original pe masina, cum este din fabrica De asta as opta doar pentru leduri. O sa mai studiez problema, si daca alta optiune nu am, probabil ca da, o sa ajung sa montez tot kit-ul. Multumesc pentru post/sugestie
  13. Am vazut kit-urile alea, dar alea sunt complete, cu fibra, cabluri, mufe, etc. eu vroiam DOAR ledurile. Unele mai puternice, ma gandesc ca ar face diferenta.
  14. Tocmai, eu as prefera sa fie mai evidenta lumina La mine cu intensitatea la maxim si din idrive si din rotita, nu se vede nimic. Arata bine cu lumina ambientala, si parca as vrea sa fie mai puternica. Stie cineva de unde as putea cumpara doar ledurile? Sa fie plug-and-play? Am vazut pe youtube un tutorial, insa link-ul nu mai este activ. Erau leduri exact ca cele OEM, tot in 2 culori.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.