Jump to content

ppmihail

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW320d

ppmihail's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EY71&mospid=47633&btnr=11_3178&hg=11&fg=15 Piesa Nr 17
  2. Vas schimbat, multumita Groza Dan, aerisire fĂŁcutĂŁ, verificare furtune, schimbare capac spate motor(pierdea antigel prin acel loc). Acum sper sa nu fie altceva. Pana la craparea vasului, am verificat periodic daca apar bule de aer in lichid, daca este vreo pelicula de ulei si nimic. Asa cum spuneam mai sus, garnitura de _chiulasa_ cu șuruburi a fost schimbatĂŁ când am schimbat semeringurile la supape. Pompa de apa si termostatul le-am schimbat preventiv cu 2 saptamâni in urma. Sper sa nu crape iar... O alta problema, cĂŁreia nu i-am dat atenție a fost zgomotul din calorifer. Auzeam cum curge apa in calorifer(in genul centralelor de apartament). Am crezut ca dat fiind faptul ca pierdeam antigel pe la acel capac, in spatele motorului, trĂŁgea si aer si de aici zgomotul. Nu stiu ce sa zic... Ar putea sa fi crĂŁpat iar garnitura de _chiulasa_ si de aici gaze in sistem? Menționez ca apa ni mi-a crescut niciodatĂŁ iar la schimbarea semeringurilor nu cel care a facut aceasta Operațiune a considerat ca nu are rost sa Rectific si _chiulasa_(avea si aparat de Alezaj, rectificat, etc)
  3. Ieri, mi s-a ĂŽntâmplat si mie, ĂŽnțeleg, inevitabilul. Parchez, scot cheia din contact, ĂŽmi caut telefonul, actele si... O bufnitura, abur de sub capota. Am deschis, dat jos filtrul de aer( am sesizat mai mult antigel in zona vasului) si constat ca vasul s-a fisurat longitudinal pe o ĂŽntindere de 6 cm. DupĂŁ schimb de semeringuri, garnitura _chiulasa_( odatĂŁ cu semeringurile), pompa de apa si termostat(acum cca 1500 km-preventiv) pe ideea ca un BMW trebuie ĂŽntreținut ca atare, concluzionez ca de la e36 in sus bmw=orice alta marca auto. Masina este un e46, 318i,/11.2004, motor 1995, cod N46B. DupĂŁ ce o voi repara, dupĂŁ Pasti( in Sibiu nu gĂŁsesc service care sa facĂŁ treaba asta pana dupĂŁ sĂŁrbĂŁtori), o voi vinde si-mi voi da avansul pentru o masina noua, in nici un caz BMW. SĂŁrbĂŁtori fericite si fara evenimente! Ieri, mi s-a ĂŽntâmplat si mie, ĂŽnțeleg, inevitabilul. Parchez, scot cheia din contact, ĂŽmi caut telefonul, actele si... O bufnitura, abur de sub capota. Am deschis, dat jos filtrul de aer( am sesizat mai mult antigel in zona vasului) si constat ca vasul s-a fisurat longitudinal pe o ĂŽntindere de 6 cm. DupĂŁ schimb de semeringuri, garnitura _chiulasa_( odatĂŁ cu semeringurile), pompa de apa si termostat(acum cca 1500 km-preventiv) pe ideea ca un BMW trebuie ĂŽntreținut ca atare, concluzionez ca de la e36 in sus bmw=orice alta marca auto. Masina este un e46, 318i,/11.2004, motor 1995, cod N46B. DupĂŁ ce o voi repara, dupĂŁ Pasti( in Sibiu nu gĂŁsesc service care sa facĂŁ treaba asta pana dupĂŁ sĂŁrbĂŁtori), o voi vinde si-mi voi da avansul pentru o masina noua, in nici un caz BMW. SĂŁrbĂŁtori fericite si fara evenimente!
  4. Am fost cu ea la tester si nu am nici p eroare pe motor. Pe ralanti, dupĂŁ cum spuneam nu se aude zgomot de lanț , consumul este același . Nu știu ce sa- i fac. Am cĂŁutat pe forum un rĂŁspuns la ce se poate ĂŽntâmpla daca se duce vreunul din vanosuri si din ceea ce ĂŽnțeleg eu mu ar trebui sa inflație Supape sau alte chesti care sa ma Duca la schimbarea motorului. Voi ce ziceti? Am sa ĂŽncerc treaba cu debitmetrul, dar apoi trebuie sa merg la tester sa- i sterg eroarea sa nu merg cu EML aprins in bord. Daca rezolv , va țin la curent. MULTUMESC pentru rĂŁspuns!!!
  5. Am exact aceeași problema, bineinteles același motor N46, si suspectez unul sau chiar amandoua vanosurile. Simptomele sunt identice, zgomotul pronuntat si in mers si la ralanti si motorul parca da sa moara. In turatie pe ralanti pana in 1500 ture se aude destul de bine. Ai rezolvat?
  6. 1600 km de schimbarea semeringurilor si nivelul de ulei este la semn. 600 km si nu a mai sczut nici apa. Am observat ca atunci cand e motorul pornit si scot joja se aude un "galgait" ca si cum ar balbota ceva acolo jos. Aveti idee daca este normal sau este vreo problema? Nu mi se pare normal, mai ales ca pana acum nu am observat asta.
  7. Buna ziua! Am schimbat semeringurile si acum dupa 1000 km pot sa spun ca nici nu am mai vazul pierdere de ulei si nici fum dupa mine!!! Intr-adevar este magie. Costurile au fost in schimb usor piperate... Nu am reusit sa ajung la Bucuresti asa ca am schimbat semeringurile (V. Reinz), garnitura de _chiulasa_ cu suruburi etc(tot V reinz). Momentan sunt multumit, dar dupa 1000 km am observat o usoara scadere a nivelului de apa cu vreo 50 ml aproximativ. Urme de apa in ulei nu am vazut, mai astept, poate nu a fost aerisit bine traseul. Revin cu vesti!
  8. Salut! Am si eu aceeasi problema, anume nu mi se mai aprind becurile din interiorul portbagajului. Mufele sunt ok, toate celelalte becuri merg, mai putin acestea.. Ai rezolvat problema???
  9. Abia in zilele ce urmeaza voi incerca sa rezolv problema. Intre timp am luat si un motor pe care sa-l am de rezerva, dar care a avut distributia sarita de la punct. 3 supape sunt usor indoite. Am sa incerc si eu varianta cu florin, iar daca nu merge... probabil voi face cealalta _chiulasa_... Am mai citit pe undeva ca ar putea fi si ghidajele la supape, gidaje care sunt turnate pe _chiulasa_...deci alta _chiulasa_... Acum, banuiesc ca ati facut ceva Km cu masinile, mai aveti probleme??? Mie la relanti sau cand stau in trafic imi da fum si imi papa ulei bine, in turatie nu se vede nimic. Am pus un amic in spate si i-am dat si 5000 de ture, dar nu s-a vazut nimic. Valva e ok, motorul merge bine...sper sa fie semeringurile.. Distributia o mai pune la punct???
  10. Multumesc frumos de ajutor!!! Ramane sa reusesc o programare, apoi postez mai multe...
  11. Buna ziua! TE rog frumos, daca poti sa-mi dai si mie nr de tel al mecanicului care poate schimba semeringurile de supape fara sa mai dea jos _chiulasa_. Am si eu aceeasi problema. Mailul meu este ppmihail@yahoo. MULTUMESC ANTICIPAT!!!
  12. salut! Pana la urma toba a fost sparta sau nu? MIe a inceput sa-mi faca un zgomot gros ca la tobele sport de pe benzinare saau toba sparta si nu reusesc sa-mi dau seama daca e de la toba sau de la altceva. Pana la urma de la ce ti-a luat foc? Eu am un 320d e46 din 2000.
  13. Te rog frumos, zi-mi si mie daca ai reusit sa-ti pui volanta cu masa simpla si kitul de ambreiaj valeo, si cum merge masina... Cred ca ma va lasa si pe mine si as vrea sa syiu la ce ma astept ....ca si costuri . Nu sunt sigur daca la BMW va merge sau nu .... Multumesc!
  14. salut, o volanta si kit ambreiaj bmw 320d-e 46, 136cp VN CA79097la ct ajung?
  15. MAi e valabil anuntul? Un Nr. de telefon, ceva date contact???
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.