Jump to content

bogdanradu

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    bog.office@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW

bogdanradu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, de vreo cateva zile am o problema cu inchiderea centralizata!mentionez, e un e46 din 2000! Cand e masina deschisa, in mod normal se deschidea si portbagajul daca apasam pe butonul ala la spatele masinii, acum se deschide doar din cheie(telecomanda)...insa in momentul in care deschid o portiera se deschide automat ca si cum as apasa pe butonul de pe cheie pt deschiderea portbagajului, ca sa evit asta a trebuit sa il incui manual cu cheia..aveti vreo idee? Iar inainte cand incercam sa deschid portbagajul, in momentul in care apasam p buton se auzea ceva un "tacait", acum insa nu se mai aude nimic. multumesc
  2. Poate sa-mi recomande si mie cineva un ulei mai bun? Mentionez, pt un e46 din 1999, 1.9i tinand cont ca masina are 250000 km?! Am folosit ulei BMW original...exista o varianta mai buna? Va multumesc
  3. Exact eceeasi problema am avut-o si eu zilele astea! S-a aprins becul galben la ulei, am oprit motorul dar becul a ramas aprins...apoi am pornit iar si s-a stins...am completat 100 ml de ulei si nu s-a mai aprins...o fi dus senzorul?
  4. Salut, va rog sa-mi spuneti si mie care ati mai avut problema asta, mentionez e un E46 din 1999, 1.9i?! De curand mi-am schimbat placutele si senzorii de frana, fata si spate dar nu mi s-a stins martorul din bord!Stie careva ce ar trebui sa fac? Vreo resetare la ceva sau ce anume trebuie facut sa mi se inchida becul ala?Va multumesc
  5. Si mai exact ce trebuie sa desfac, unde tre sa pun surubul asta...nu sunt un foarte priceput dar mi-as dori sa rezolv problema pt ca tot timpul cand imi da cineva peste buton...la spalatorii, etc am mari probleme...adik nu mai reusesc sa le reglez singur,pur si simplu le opresc cu mana! Poate aveti vreo poza, sau poate imi spuneti exact unde trebuie pus surubul asta! Multumesc
  6. Salut, ce as putea face in cazul in care oglinzile sunt rabatabile electric insa cand apas butonul de rabatare se dau peste cap, apoi dc mai apas o data se inchid insa niciodata nu ajung la forma initiala! Am inteles ca ar putea fi ceva de la opritor...habar nu am care e opritorul asta si ce s-a intamplat! Ma poate ajuta cineva? Va multumesc
  7. pretul include montare,demontare si indreptare? multumesc
  8. Salut, stie cineva unde pot indrepta o janta de aliaj in bucuresti...eventual si un pret estimativ? auzisem ceva de auto-soft?!
  9. Salut, poate ma ajuta si pe mine cineva...e vorba de un 316, e46, 1.9i, din 1999! Daca apas pe butonul ala de rabatare pt oglinzi se dau peste cap...adik se duc in fatza pana la capat.dc mai apas o data se inchid de tot si tot asa, insa nu stiu cum sa fac sa revina la pozitia lor pentru ca practic trebuie sa le opresc cu mana!poate a mai avut cineva aceasta problema!va multumesc
  10. am avut shi eu aceeasi problema cu un e 46,1.9i, era de la capsula de vacum...ceva de genu...se afla undeva in spatele galeriilor...apoi i-am schimbat shi sonda lambda cea din fata catalizatorului dupa care am fost nevoit sa-i schimb si cotul debitmetrului, furtunul ala gros deoarece era crapat!pe langa faptul ca nu imi statea relantiul si oscila imi consuma si vreo 16% iar dc in treapta 1 acceleram mai tare se ineca.acum nu mai am nici o problema!am inteles ca era ridicat consumul si motorul avea anumite intreruperi din cauza sondei, oscila relantiul din cauza capsule si se ineca cand acceleram din cauza cotului de la debitmetru!
  11. Am rezolvat problema, era de la firul mai gros de culoare maro...era oxidat! Am folosit un degresant pt contacte si s-a remediat problema!Nu mai apare nici o eroare, iar referitor la becurile de la numar, le-am schimbat cu unele care au o tensiune mai slaba! Va multumesc pentru ajutor!
  12. Salut, am si eu o problema pt cei care au mai trecut prin asta...Este vorba de un 316 i/1.9/e46/1999...lampa spate dreapta are tensiunea mai mik...adica se vede clar ca becurile nu lumineaza cu aceeasi intensitate ca in partea stanga! De multe ori se mai aprinde si martorul in bord...apoi se stinge, iar se aprinde...dar chiar dc e aprins sau nu tensiunea e mai mica...becul lumineaza mai slab! Si am obs de curand ca s-au topit protectiile alea de plastic care lumineaza numarul...chiar s-a si ars unul din ele! Care ar fi rezolvarea problemei? Va multumesc!
  13. sal, poti sa mi spui si mie te rog care ar fi motivul pt care daca apas pe buton sa se rabateze oglinzile nu si mai revin la pozitia initiala...e de la vreo siguranta?se dau peste cap dar in pozitia initiala nu mai ajung...multumesc
  14. este podibil sa nu o pot accelera brusc in treapta 1 pt ca se ineaca si din cauza senzorului de la axul cu came...sau e posibil si din cauza furtunului acela gros care intra in debitmetru?am obs ca este crapat furtunul...se poate sa fie asta? Multumesc
  15. sal, masina e din 1999 si e euro 3...am inteles ca ar putea fi senzorul de la axul cu came...habar nu am care mai e si ala si cat o mai costa...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.