M-a sunat varul meu vinerea trecuta ca vrea sa incarce bateria de la masina.
In iunie a cumparat baterie noua si a facut de atunci doar 2 drumuri in oras cu masina.
A pus-o la incarcat pe un redresor Redac 625 M cu protectie la suprasarcina scurtcircuit ,pentru 24 ore.
A masurat apoi, curentul de incarcare era 0.00 si tensiunea la bornele bateriei era 6.5 V
Apoi a pus-o pe redresorul sau bmw pt incarcat baterii de motocicleta. Cand a conectat corect la baterie arata eroare/ scurtcircuit.
A conectat invers, - redresor la + baterie si + la - baterie si arata ca incarca, curentul era cel maxim, 2.5 A si tensiunea era in crestere. Atunci mi-a zis ca si Redac -ul il conectase tot asa, invers.
Dupa 29 ore tinuta pe încărcător mi-a trimis poza, incarcatorul afisa 80%, 14.4 V curentul scazuse la 0.9A . I-am transmis ca e buna de pus pe masina.
Dupa 3 minute mi-a trimis video, conectase pt putin timp bateria si a vazut ca iese fum de la alternator sau de la electromotor. Doar a conectat bateria si dupa ce a vazut ca iese fum a decuplat-o.
Aveti idee ca s-a intamplat?
Cred ca are un Mini pe benzina.
Bateria e QWP Ultra power calciu -Calciu 12v 60AH 540A
Mersi