Jump to content

george_brasov

Members
  • Posts

    246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

george_brasov last won the day on September 17 2011

george_brasov had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    bmw

george_brasov's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

34

Reputation

  1. @pana - LM Top Tec 4200 daca nu ai filtru de particule LM Top Tec 4600 daca ai filtru de particule
  2. Cam tardiv raspunsul dar dupa codul de bare teoretic e fabricat in Italia
  3. Eu folosesc o solutie similara "cu aia albastra" , rezista la multe spalari si costa 55 lei o jumatate de litru si folosesti 2-3 PICATURI pentru o anvelopa aplicand cu un burete.
  4. "De raspunsuri de genu' ma temeam !" Pai ai spus ca "fara banuieli" si "am auzit ca" Eu am avut masina din semnatura ta ....si antigelurile respective le-am folosit....G11 initial...G12 dupa... Care era raspunsul dorit de tine? "PUNE BA G12!!!" PS - daca vrei ceva si mai bun pune G12 plus....sau daca vrei ceva mai bun si decat ala pune antigel care nu contine apa si e si garantat pe viata
  5. Original ar fi G11(verde/albastru) sau o varianta mai buna ar fi G12(rosu).
  6. Poza cu scaunul soferului este inainte sau dupa curatare?
  7. Ieftin si bun nu exista nicaieri. Parca era vorba de o zgarietura superficiala pe o aripa....acum e toata masina Ma rog, fiecare detailer are pachetele lui de servicii si preturi pentru fiecare in parte in functie de ce defecte are masina si nivelul de corectie dorit de client.Si la mine poti face ceva la un E46 cu 250 lei, cu 450 lei, cu 750 lei, cu 1200 lei, cu 2500 lei.... Si la Bogdan la fel. Cel mai simplu e sa mergi si sa discuti cu el.Asta nu costa nimic. EDIT : pe urma am vazut ca alt coleg intreba de toata masina. My bad dar raspunsul e oricum valabil
  8. Incearca la Bogdan http://www.cosmeticsiscar.ro/
  9. Cele originale BMW sunt defapt Sonax cu alta culoare de ambalaj
  10. O polishezi profesional,incat la final sa nu fie doar uleiurile din pasta cele care o fac rosie si pe urma cumperi o ceara solida de calitate si o dai o data pe luna, operatiunea dureaza 10-15 minute, dar o vei mentine asa mult si bine. Uite aici un exemplu in acest sens http://polishat.ro/galerie/exterior/opel-corsa-b edit : daca vrei sa o lacuiesti nu e nevoie de polish inainte , e suficient sa matuiasca vopsitorul toata masina dar rezultatul nu va fi nici pe departe ca vopseaua originala, pentru ca lacuitul ala presupune o pregatire si o demontare a elementelor ca la o revopsire....Decat asa mai bine o revopsesti.
  11. Daca nu ai rezolvat pana acum da-mi un PM cu adresa ta si iti trimit 200-300 ml de solutie care nu ataca vopseaua cu care sa indepartezi punctele alea
  12. Mai degraba doar aplici tu vopsea acolo ...foarte putina....astepti sa se usuce si apoi mai aplici pana e la nivel cu restul vopselei si atat. Daca o sa incerci sa smirgheluiesti tu si apoi sa polishezi va iesi mai rau.
  13. Daca si astia de la Michelin , si mai ales in UK zic asa ... probabil asa e.Eu consider ca cel mai rentabil e sa vinzi cauciucurile luate de noi atunci cand ajung la 4-5 mm si pui diferenta pentru unele noi.In felul asta ai tot timpul cauciucuri bune pe masina la un cost rezonabil.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.