Jump to content

cristidan

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

cristidan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

11

Reputation

  1. Salut, Verifica valva EGR pentru ca cred ca se blocheaza. Eu am patit la fel, am curatat-o initial, dar apoi am schimbat-o si nu am mai avut probleme. Oricum mai multe detalii gasesti pe forum.
  2. In carte spune ca pot pune si 5w40...poti sa imi explici de ce nu se pune?...am folosit pana acum 5w30 twin power..dar in 10000 mi-a luat in jur de 2 litri...si am zis sa mai schimbam producatorul si vascozitatea mai ales ca la aproape 280k motorul nu mai e chiar tanar.
  3. da sunt piezo..la injector mi-a schimbat duza, mi-a dat hartie cu parametri de functionare care erau total diferiti de cei initiali..e drept ca nu am mai verificat injectoarele de atunci...dar am sa o fac cat de curand. referitor la distributie....am observat de ceva timp la pornire zgomotul metalic pana ajunge uleiul in rampa..adica cele cateva secunde imediat dupa pornire...sa fie oare din cauza ca am schimabt uleiul si am trecut pe 5w40 care din cauza vascozitatii ajunge mai greu in rampa?!?!
  4. anul trecut am verificat injectoarele 2=ok 1=mai merge, 1=praf(pe care l-am reconditinat) probabil cel care 'mai merge' face figuri. liqui moli 5w-40..de prin iulie (de doi ani de cand o am, am folosit doar 5w30 twin power)
  5. Salutare tuturor, Am un N47D20C din 2012 cu 276000km care dimineata la pornire suna cam asa : Menetionez ca distributia nu a fost schimbata niciodata. Ce parere aveti?
  6. Salut tuturor! Are cineva GPL pe e46-e90? Daca da....cum se 'simte'?
  7. Eu va multumesc...tie si celor care au initiat acest site...imi aduc aminte acum 10 ani cand m-am inscris aici ca venisem dupa experienta 'trado motors' care mi-au luat 450 de lei (pastrez si acum diagnoza lor ) si nimic din ce au zis ei atunci , in scris, nu am facut in urmatorii 2-3 ani...din fericire, eu in cei 10 ani pe acest site si ca detinator de e46 v-am urmarit doar....aaaa!!!...ca mi-a ramas intr-o iarna bara de M-Tehnic I in spatele blocului si am cumparat una originala de aici sunt zic eu exceptii care intaresc faptul ca acesta este un site unde detinatorii de BMW vin ca si arabii la Mecca...din cauza sau datorita faptului ca acest model de masina este etalonul sau unitatea de masura a celor mai placute senzatii pe care ii pot da niste 'cai' putere indiferent de numarul lor.
  8. Cu respect ii salut pe posesorii de M47/N47, Detinator de M47 intre 2008-prezent (e46/318d/2002 achizitionat la 173k, actualmente 330k, inca functional); Detinator de N47D20C din ianuarie 2019-prezent (e91/318d/2012/252k); Mentionez ca 'destinul' a vrut ca ambele sa fie 'alpineweiss'; Daca doriti sa vorbesc doar despre diferenta dintre cele doua motoare atunci am sa punctez urmatoarele experiente: M47= -prin 2012 un mecanic experimentat mi-a penetrat cu surubelnita membrana de la filtru epurator si mi-a curata EGR-ul; -in rest va rog sa ma credeti ca cu exceptia faptului ca mi-a sarit furtunasul de pe vacumul de la turbina + schimbat termostatul nu imi aduc aminte sa fi avut alte probleme la motor; N47= - in primul rand este un motor la care ai un acces extrem de facil de la turbina pana la galeria de adimisie - nu stiu cat dureaza sa ii dai cutia jos dar eu cred ca cu un pic de rutina motorul N47D20C se demonteaza mult mai usor decat alte motoare (pentru evident a avea acces la distributie); - am curatat EGR, clapeta acceleratie, corp clapeta , galerie admisie, injectoare, schimbat capac termostat+furtun...si sa vedem ce mai urmeaza..dpf l-am curatat...turbina are joc longitudinal si suiera in turatii mici...completez 1 l de ulei la cca 4000k...si inca nu am spus nimic de lant pe care il ascult cum se roteste aproape in fiecare zi; - din corp clapeta si din galeria de admisie am scos cateva sute de grame bune de ceva negru/vascos/cleios/uleios.... - de curiozitate am dat jos galeria de admisie si la e46.....pentru ca am fost dezamagit ca in egr nu am gasit nimic satisfacator...si surpriza.... am resusit sa adun abia pe varful surubelnitei un pic de funingine...si asta la 330k km!?!?!?! Concluzii (ale mele): M47- un motor si bineinteles o masina care nu m-a 'tradat' niciodata (imi aduc aminte ca a pornit in iarna anului 2010 intr-o dimineata la -28 de grade) motiv pentru m-am legat afectiv de ea si nu am sa o vand vreodata; N47- un motor capricios si performant in acelasi timp cu costuri de intretinere europene dar combinat cu o caroserie si un interior cu mult peste cele purtate de un M47 si pe care am sa il port in continuare, pentru ca daca cei 10 ani de M47 au fost fara 'plata' urmatorii 10 ani de N47 vor fi cu plata ( e ca in fotbal...esti suporter si atunci cand echipa castiga...si atunci cand pierde ) Aceasta este umila mea parare pe care o sustin si semnez.
  9. Initial am desfacut cele doua suruburi...i-am scos mufa..l-am tras afara din locas l-a curatat cu un spray si l-am motat la loc. dupa ce am mai facut investigatii...clapeta, corp clapeta, galerie admisie, injectoare...fara nici un rezultat m-am intors din nou la EGR pt ca am corelat oscilatile la relati cu faptul ca acestea apareau imediat dupa ce acceleram masina in jur de 3-4000 de ture. am oprit masina am dat, de acesta data doar capacul de plastic jos si am constatat ca mecanismul era blocat.l-am curatat si deblocat, am sters eroarea si cam atat. 'unde se afla egr-ul?'...????...nu inteleg intrebarea....pt ca e ca si cum m-ai intreba unde e Iasi-ul...eu locuind in Iasi.(https://www.youtube.com/results?search_query=f30+egr+clean+).
  10. salut, s-ar paarea ca am gasit problema...era din cauza egr-ului..si anume ramanea blocat....eu initial l-am curatat...dar capacul nu l-am dat jos sa verific si mecanismul...in consecinta l-am uns cu 5w30 si de cateva zile masina merge normal. am comandat unul nou si am sa il schimb singur pt ca este extrem de simplu. partea mai putin buna a acestei experiente, pe care vreau sa v-o impartasesc este ca eram cat pe ce sa reconditionez toate injectoarele (sa schimb diuzele..ca 1700 de lei)..bineinteles la recomandarea 'specialistilor' dupa ce le-am verificat pe stand...ceea cee poate nu era rau dar nici necesar...altii mi-au dat jos galaria de admisie motivand ca sigur e o clapeta blocata....si cand au dat-o jos..surpriza...ele nu mai erau acolo...samd..in concluzie mare grija pe unde ajungeti cu masinile pentru ca cunostintele acestor 'specialisti' sunt invers proportionale cu pretentiile finaciare.
  11. salut, cum ai rezolvat problema trepidatiei la relanti...pentru ca si eu ma confrumt cu aceeasi problema, am verificat injectoarele pe banc si sunt ok, am curata tot ce se poate curata de la egr pana la clapeta, corp clapeta, am dat jos si supapa de pe pompa de injectie si am suflat-o si tot asa face masina in sensul ca...dupa o stationare de o ora, doua...trepidatia la relanti (mentionez ca face doar la relanti) incepe dupa 10-15 min de mers,apoi daca se incalzeste bine masina nu mai face pot sa stationez si o ora cu motorul pornit.motorul este N47D20C 318d e91/2012. multumesc.
  12. salut, cum ai rezolvat problema trepidatiei la relanti...pentru ca si eu ma confrumt cu aceeasi problema, am verificat injectoarele pe banc si sunt ok, am curata tot ce se poate curata de la egr pana la clapeta, corp clapeta, am dat jos si supapa de pe pompa de injectie si am suflat-o si tot asa face masina in sensul ca...dupa o stationare de o ora, doua...trepidatia la relanti (mentionez ca face doar la relanti) incepe dupa 10-15 min de mers,apoi daca se incalzeste bine masina nu mai face pot sa stationez si o ora cu motorul pornit.motorul este N47D20C e91/2012. multumesc.
  13. Va salut din nou pe toti! Am de 10 ani un e46/318d (de la 173k la 322k) si vreau sa imi cumpar din DE un 318d/e91LCI/N47D20C/2012/143cp/210kkm. In cei 10 ani de e46 nu am investit mare lucru (schimburi de ulei/an, brate fata x 2, amortizoare fata spate x 1, arcuri spate, ambreiaj anul trecut, discuri fata spate ..aa si reconditionat caseta directie..doua xenoane..o sig de treapta...am prins o 'oferta' si am vopsit-o toata cu 1000 de lei prin 2013...si de o alta investitie majora nu imi amintesc). Daca poate cineva sa imi spuna la ce sa ma astept ( in afara distributiei) de la viitoarea achizitie. Va multumesc! PS:..am sa pastrez acest e46 pentru ca face parte din mine!!!
  14. Buna tuturor! as avea nevoie de urmatoarele piese sh: bara fata completa intaritura bara fata semnalizari fata stg si dr aripa stanga fata multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.