Jump to content

cris.cristi

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cris.cristi@rocketmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Nu am

Previous Fields

  • Masina
    320 Ci E46

cris.cristi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Cati bani ti-au dat? Chiar crezi ca toti suntem niste copii? Daca tu numesti fiabilitate la tot ce am scris eu mai sus...iarta-ma, dar ma sterg undeva cu parerea ta! Asta e cea mai penibila scuza cu modul de exploatare gresit. exista un mic adevar, dar tu il faci cat o camila!
  2. niciodata bmw !! am avut toate modele de seria 3 pana la E92 care la 100 000 mii km s-a refacut motorul complet. si pe bani mei.
  3. Si la mine a inceput cu 6000 ron si am terminat cu 6000€ Ma deranjeaza foarte tare ca sunt extrem de multe probleme la acest motor , e proiectat prost, si tot noi platim.
  4. Nici nu stiu cum sa incep si nici nu stiu daca sa scriu tot sau nu.. mi-ar lua 2 zile sa povestesc tot. Am avut si inca am diverse probeleme cu acelas motor N52 , ele au inceput cu un tzacanit de tachetzi pana la 1500 rpm , dupa care disparea,toata lumea mi-a recomandat sa merg la reprezentanta pentru verificare/reparatie ( am suficienti prieteni mecanici foarte buni in special pe bmw, dar am primit refuzul tuturor ptr ca stia cat de delicat e motorul asta ) Bun, am mers la reprezentanta a urmat verificare si apoi raspunsul , lipsa compresie pe un cilindru ...si tzacanitul inca ,,inexplicabil'' a urmat o verificare in detaliu si s-a constatat ca distributia era sarita de la punct ( masina avea 100 000 km pe atunci ) distributie pe lant.. numai buna ! pai schimbam distributia nu? completa.. rezultatul ? acelas...ar fi o problema la vanosuri .. schimbam .... rezultatul?acelas.. pana la urma desfacem motorul... masina are deja 2 luni in service. ceva probleme la supape.. nu se asezau corect... se inchide motorul... dar surpriza... nu a disparut prblema, ba mai mult.. se auzeau tacheti in toate turele ..si motorul varia la relantiu. sa mai vb cat a costat pana acum? neah.. enorm, trecem peste. s-a desfacut iar motorul..complet si s-a gasit blocul motor ovalizat si ce-o mai fi fost ca nu le mai retin pe toate...a urmat bloc motor reconditionat una alta se monteaza... si rezultatul? LA FEL ) era planata prost _chiulasa_ sau cum drq se scrie ) s-a refacut si asta pana la urma ( app deja era a 5'a luna ) s-a pornit motorul...singura diferenta era ca acum tragea de toti caii masina.. pana atunci era lesinata sau poate ma obisnuisem eu cu motoare de 1.4 dar sa trecem peste si sa punem accent pe rezultat .. zgomotul puternic al tachetilor inca se auzea si tot varia la relantiu ... cica trebuia sa merg cu ea cam 1500 km sa-si revina sau drq s-o ia . am pers si degeaba...plus ca deja completam ulei.. poate era normal...sau am uitat sa spun ca a fost refacut complet de la zero?segmenti cuzineti una alta 80% din motor era nou . dupa o vizita ptr completarea uleiului s-a decis sa schimbam totusi si tacheti ) dupa 6 luni si mii de euro ) la iesirea din rprezentanta am avut surpriza sa se rupa ce..?? axa cu came )) ( stiam ca doar la dacie se rupe ) dar deh... e bmw .. alt balci.. altzi bani , poveste lunga ... la prima iesire din service am ajuns acasa si la plecarea nu mai intra cutia in R ) imping ca Flinstone ca doar e bmw rad vecini.. nu-i nimic.. asa se platesc fitzele.plus ca dupa una din reparatzii nu mai intra cutia nici in Drive nici in nimic. dar nush prin ce MINUNE s-a rezolvat. ca doar nu o stricasem eu. dar hai sa nu fiu rautacios. Bun,sa scurtam ca ma dor degetele...s-a reparat masina cu mentiunea ,, Multumeste-te ca nu ai luat motor nou ( 16.000 Eur cat masina ) '' deja ma enervez si ma opresc aici... bn mi-ar fi fost dor sa povestes ca-mi lipsesc cateva suruburi de la cutie ) treaca deci nu cumparati N52 .. sau din opinia mea... adio bmw multumesc ptr experienta bmw ah si scuze ca am postat aici... chiar nu le am cu forum'ul
  5. Becul galben se aprinde cand nivelul uleiului e sub minim .. simplu.. ca papa ulei masina.. asta e alta problema...
  6. ciudat consumul tau, eu la e90 320D am avut max 9% alergata , avea 15mii km masina... cosnum de bucuresti
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.