BMWClub: Eugen B - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
2167 (0.55 per day)
Most Active In:
Seria 3 (399 posts)
Joined:
27-November 09
Profile Views:
14293
Last Active:
User is online 10 minutes ago
Currently:
Viewing Board Index

My Information

Member Title:
Pasionat
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
undeva

Contact Information

E-mail:
Private
Website URL:
Website URL  http://

Previous Fields

Masina:
E46 316ti

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: Hot hatch cu motor de 2 litri

    26 September 2020 - 12:18

    View Postmike2005, on 26 September 2020 - 09:43, said:

    Haaa, ce tare. Pe care circuit ai fost?

    Pana sa inceapa situatia asta(Covid) mai mergeam pe Norschleife. Inchiriam o masina cu pilot pentru cateva ture ca pasager. Am mers cu AMG GT-R(cel verde), 911 GT3-RS si... Type R :). La primele 2 ma asteptam la senzatii (masini de 600+ hp 6-700nm). Motoarele alea pareau ce accelereaza la infinit, nu ramaneau niciodata fara putere. La acceleratii in linie dreapta si in rampa, G-urile erau asa puternice ca se lasa cu ameteli, vedeam aproape monocrom :wacko:. Am incercat si un Type R de curiozitate(nu am priceperea si chef sa il supun la asemenea cazne pe al meu) si am fost impresionat. Acceleratia in linie dreapta nu e asa brutala precum GT-R si GT3-RS dar tinuta in viraje(rapide, lente) e de exceptie, merge ca pe sine. Ajuta si fiind 200+ kg mai usoara.

    Pont Leveque; pentru mine, un conducator absolut normal, ce conduce masini banale, m-a impresionat foarte tare cat de liniar poate accelera , si cat de sus poate urca in ture, si cat de confortabil poate fi un ferarri in mod confort(abia atunic am inteles de ce isi cumpara batranii ferarri)-era un v8 aspirat, 458 italia-acum au trecut si ei pe turbo;alta data, am condus un 911 turbo, care mi s-a parut inghesuit, brutal; ca sa fiu linistit, voi incerca vara viitoare si un lamborghini, ca sa fiu linistit, sa am termeni de comparatie in ipoteza in care vreodata voi avea bani de asa ceva.
  2. In Topic: Hot hatch cu motor de 2 litri

    25 September 2020 - 15:48

    View Postpaul_e88, on 25 September 2020 - 14:38, said:

    40k pe o compacta de 2.0 si 4 cilindri.
    N-ar trebui sa ne mai mire directia in care merg lucrurile daca asta se cere.


    Ai zis de RS3 ca are interior vechi dar te uiti la Golf 7 R?

    Cu bugetul ala gasesti o Alfa Veloce in DE. Sau un M235, generatia RWD, al carei M2 Comp e cel mai reusit M recent.
    Oricum ambele sunt peste o compacta banala de 2 litri, fie ca e Honda, GTI, sau alte lucruri de genul.

    Am avut cadou la o aniversare cateva ture pe un circuit cu un ferarri, iar intro a fost pasager cateva ture cu type r.....pai masina aia e porno rau, ca pasager ti se face rau, la propriu,nu o vad cu nimic mai prejos decat concurenta, plus ca face galagie; gti, e un all rounder perfect, dar nu e deloc banal, pe genul de traseu urban, unde isi desfasoarat majoritatea vietii, e masina ideala(plus ca e lup in haine de oaie, neinitiatii de iau in derizoriu, doar un golf....).
    In clasa asta conteaza mult ceea ce simti la volan, spatiu(nu umbli singur), conectivitate, siguranta, .....de aceea cam toti producatorii sunt aliniati la max 2 litri turbo, masinile pot fi conduse decent, ofera siguranta....
    Alfa e frumoasa, si ofera altceva (rwd, cutia zf, motor din alte vremuri)....
  3. In Topic: Hot hatch cu motor de 2 litri

    25 September 2020 - 12:58

    Hai sa iti spunem noi ce sa faci cu banii tai: cred ca dpdv devalorizare, cel mai bine plasat e golf gti; un pic delicat ca nu sunt masini disponibile pentru drive test....dar cred ca e o ecuatie buget/senzatie la volan.
  4. In Topic: Hot hatch cu motor de 2 litri

    25 September 2020 - 10:37

    View PostLuciosu, on 25 September 2020 - 10:29, said:

    Nope. Are motor de 2 litri. La fel ca A35 AMG, Golf R sau Leon Cupra. Cred ca si Honda Civic Type R tot 2 are.

    toate intre 304 si 320 de cai putere

    Bugetul este apropiat intre toate aceste modele, la final este vorba si de preferintele utilizatorului, spatiu, feeling; din toate cel mai cuminte este gti, o masina duala, cred ca e cea mai usor de folosit zi cu zi; type R e destul de hardcore (asa am perceput eu ca si pasager) fata de golf;daca tot ai bugetul la dispozitie, mergi si fa un drive test cu toate, si apoi te decizi (poate ne lasi si noua un feedback).
    Daca tot esti pornit, vezi si un focus rs, si nu neglija nici varianta economica, megane rs.
  5. In Topic: Campanie BMW I - dezastru total

    23 September 2020 - 15:23

    Tesla joaca deja la vrajeala, mai iese din cand in cand si mai face profetii, asta ca sa mai faca jocul actionarilor; eu nu cred povestile lor, ce pret a fost promis la model 3 si ce pret are acum.
    Lasand la o parte interiorul, cat si functionalitatea (o tableta imensa in bord), problema utilizatorilor va fi partea de service (in Europa), ok, in Belgia, Olanda, tari cat un judet, e mai usor sa ai doua locatii si sa asiguri service, insa ce te faci cand numarul autovehiculelor in uz creste, si creste si varsta masinilor? Eu banuiesc cam ce se va intampla, ori va gasi subcontractori (deja o practica firme ca si opel la parte de caroserie, vopsire samd), insa calitatea va scadea, sau Elon se asteapta ca tesla ceva mai veche, cu ceva probleme, va lua drumul tarilor sarace, identic cum se intampla la telefoane.

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    cristiansan7 

    07 Apr 2013 - 19:00
    Ce marca de semeringuri de supape ai bagat la masina ?
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro