Jump to content

Lazy

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca

Previous Fields

  • Masina
    318i

Lazy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Lazy

    Seria 3 E30

    Salutari! Am nevoie (pentru ultimii pasi ai restaurarii (cel putin d.p.d.v. mecanic)) de furtunul de aer care duce de la debitmetru la admisie pentru un ursulet de 1.8 din `86. Ati avea vreo idee unde as putea gasi asa ceva?
  2. Lazy

    Seria 3 E30

    exact asa am facut! Am mai multe modele de perii de sarma montate pe masina de gaurit, cu o perie de sarma normala cred ca aveam de lucru pana saptamana viitoare... Dupa ce termin si partea din spate ma voi duce la un prieten care are groapa, voi mai lucra si asa, in caz ca nu reusesc, o voi duce la un service pentru partea asta (altfel n-am acces la elevator si la sudura nu vreau sa ma bag). Cat am curatat azi am decis ca inainte de vopsirea finala imi voi cumpara o aripa de dreapta-fata noua (cea din stanga are doar un an) si tabla de reparatie pentru aripile din spate + ca ma tem ca va trebui sa iau tabla de reparatie si pentru peretele din spate al portbagajului. Am o alta intrebare: cablul de deschis capota mi s-a rupt acum cateva saptamani chiar la maneta din interior. Inca pot deschide capota daca prind cablul cu un patent/cheie franceza. Cineva mi-a sugerat un kit bowden, sa pastrez camasa si sa schimb doar cablul dar parca as vrea sa incerc varianta mai frumoasa: un cablu nou. Stie cineva cam cat m-ar costa? Am tot cautat pe diferite site-uri si nu am gasit...
  3. Lazy

    Seria 3 E30

    Salutari! Astazi am zis ca e prea frumos afara sa nu lucrez un pic asa ca m-am apucat de praguri. Ce credeam eu ca o sa fie o treaba destul de usor de facut si care sa nu ia prea mult timp, s-a dovedit a fi total opusul. Pe langa ca trebuia sa adopt o pozitie destul de ciudata ca sa ajung cu peria de sarma la rugina, dura si destul de mult pana sa o extermin + ca erau unele locuri care din cauza unghiului imi era foarte greu sa ajung la rugina. Dar intr-un final (si dupa 5 ore - cred ca o sa am febra musculara ) )am razbit sa termin de curatat si de grunduit. Maine o sa am o zi destul de incarcata la facultate asa ca o sa ma limitez doar la matuit pragurile (in caz ca nu trebuie un al 3-lea strat de grund) si vopsit. Daca o sa decurga totul asa cum sper eu ma voi apuca si de partea de jos a usilor. Poze:
  4. Lazy

    Seria 3 E30

    stiu de care zici! ca sa ajung la el trebuie sa dau jos bateria si panoul de sigurante sigur, oare trebuie scos si motorul? :ermm: O sa ajung la el si din interior cand o sa dau jos bordul (problema la ventilator). p.s.: Ai dreptate! orice reparatie/retusare ma aduce mai aproape de un vis implinit de-abia astept sa-l vad terminat
  5. Lazy

    Seria 3 E30

    ma refeream la cel cu 13 butoane: pare o chestie destul de faina de avut in masina
  6. Lazy

    Seria 3 E30

    Stiu ca o sa intre foarte multi bani in restaurarea ursuletului dar nu imi pare rau. Masina asta merita + ca are o incarcatura sentimentala destul de mare pentru mine. stiu ca nu am economisit o avere cu montatul farurilor, dar cat am economisit acolo o sa pot investi altundeva. Ma bucur (si sunt un pic surprins) ca ati fost atat de prompti! O sa va tin la curent cu restaurarea. Ma bate gandul sa incerc sa pun si calculatorul de bord (OBC parca se numeste), stie careva cam pe la ce preturi bat si cat e de complicat de montat? (nu intentionez sa o fac singur, doar orientativ)
  7. Lazy

    Seria 3 E30

    dap, cu tinichigeria am inceput. vreau sa ma scap de grija ruginii cat mai repede, dupa care o sa incep sistematic cu partea mecanica: verificat/schimbat orice trebuie, curatat injectoare, s.a.m.d. dupa care o sa urmeze trenul de rulare. dupa care o sa urmeze o pauza destul de lunga de strans bani pentru revopsire. motorul e un 1.8 m10 stiu ca o sa am nevoie de bani multi, dar incerc cheltuiesc cat mai putini, de exemplu am preferat sa imi montez/reglez eu singur farurile decat sa dau bani unui service pentru asta. desigur, daca trebuie sa schimb ceva nu voi avea nici o ezitare in a face asta, dar incerc totusi sa fac eu chestiile care is in puterea mea. va adresez o intrebare: cu ce as putea vopsi etrierele si tamburii? nu stiu daca vopseaua normala nu ar pusca de la incalziri si raciri repetate.
  8. Lazy

    Seria 3 E30

    buna tuturor! Am un e30 din `86 pe care am inceput sa-l restaurez (incetul cu incetul, ca am buget de student). O sa atasez niste poze de pe parcurs: zilele trecute am facut si un upgrade al farurilor (cele vechi de pe faza scurta aveau oglinda ruginita, crapata, s.a.m.d., cu alte cuvinte: 0 lumina): am schimbat toate cele 4 faruri cu cele de pe generatia mai noua de urs, farurile cu lupa: trebuie sa recunosc ca a fost un pic mai usoara conversia decat credeam. in viitorul apropiat urmeaza sa scot rugina si de pe praguri, din partea din spate si din portbagaj. in viitorul putin mai indepartat voi da jos tot interiorul pentru a cauta si acolo eventuale urme de rugina. in viitorul ceva mai indeparat va urma partea mecanica. daca aveti orice fel de sfaturi, tips&tricks, locuri in care sa fiu atent, nu ezitati sa le postati. v-as fi recunoscator. tot ce fac, fac din pasiune pentru ursulet, nu detin pregatire in domeniul asta mai deloc asa ca orice ajutor este binevenit
  9. Lazy

    Seria 3 E30

    Salutare! Ma alatur si eu posesorilor de ursi cu un 318i in 2 usi din `87! Bestiale masini... :) :lol: :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.