Jump to content

MishuL

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.aircooled.3xforum.ro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti, RO/ Strasbourg, 67, F

Previous Fields

  • Masina
    VW, Trabi, Ford, Oltcit

MishuL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stiu, da' mie imi intra salariul pe card (de fapt banii pe concediu) de-abia pe 4-5 ianuarie :) Lasa ca o sa mai fie ocazii, pe-aici preturile la masini s/h sunt muuuuuult mai mici ca in RO. Uite gagica de la care a luat nevasta-mea Golful (G4 din 2000) zicea ca n-are cum sa-l dea cu mai mult de 1000, cat lua la prima de casare aici, asa ca i l-a oferit la acest pret. In RO, din cate am vazut pe net, preturile sunt peste 3000-3500-4000: http://www.anunturi-auto.ro/masini_second_.../VW/golf/3.html Masina noastra e asta: http://i43.tinypic.com/16ghn9v.jpg http://i41.tinypic.com/2j2tdo2.jpg
  2. M-am c*it (cum am obiceiul :) ) shi pasarica si-a luat zborul inca de ieri :lol: Oricum, multzam de sfaturi! :)
  3. Nu-nuuu, nu ma refeream in intrebarea mea si la remorca- doar la incarcatura maxima inscrisa in talon (sa nu depasesc greutatea totala maxima autorizata, am platit 75E amenda la nemtzi, cu busul). Remorca va fi pe distante scurte, nu conteaza consumul- de ex daca ma duc in RO la moshie, 65 km.
  4. Deci pot spera la un maxim 7% cu mashina plina la sarcina maxima admisa la 120-130 la ora? P.S. Pocniturile alea aici in Franta NU sunt motiv de respingere la CT, ca in RO, deci practic pot sa iau un spray sa dau sa nu rugineasca si gata.... Eeee desigur, o sa le vina oricum vremea sa le repar... Incerc maine sa sun omu'.
  5. Eeee, daca poate merge cu 130 constant cu un consum decent (6-7) eu ma declar multzumit. Nici in Germania nu potzi merge nelimitat decat in teorie- sunt destule restrictzii si oricum e aglomerat, nu ai loc in fata sa te duci cu 300. Eu cu busul merg cu 110-120 maxim, cu media orara cea mai buna de 90.
  6. Nu ma intereseaza deee-loc starea estetica (oricum am facut pozele in special la nasoleli). 2 scaune scalciate? pai in afara de Golful nevestei, eu la toate masinile le am scalciate! :lol: Iar gaurica din capota motor se indreapta chituieste si gata, portiera se indreapta, aripa... vom vedea. Ca o sa se cunoasca oleaca- peu importe. Aici la CT poti sa te duci cu GAURI in aripi etc, te respinge doar pt elemente de rezistenta corodate, aspectul estetic nu e motiv de respingere la CT. Sistemul mi se pare f OK- sa ai frane, directie, lumini si sa nu fumegi. La noi e invers- sa arate bine masina, sa nu te opreasca Garcea, restul... se rezolva :) Vorba e: motorul, in general, la km astia, mai are viata sau nu prea? Uite ma oftic acum ca nu m-am dus ieri-azi, au fost sub -10 grade, era perfect de vazut daca pleaca pe canceru' asta. De maine se incalzeste :) Uite, motorul Golfului, la aproape 300.000, benzinar, nu papa firicel de ulei, in 10.000 km nu am completat deloc.
  7. Pozele. http://i46.tinypic.com/w0p8jr.jpg http://i46.tinypic.com/23ht3pz.jpg http://i50.tinypic.com/1htvfm.jpg http://i50.tinypic.com/dg02sl.jpg http://i45.tinypic.com/dejrk.jpg http://i45.tinypic.com/nq4wlv.jpg http://i49.tinypic.com/14jwztx.jpg http://i47.tinypic.com/256bdxj.jpg
  8. Aici preturile sunt muuult mai mici ca in RO, de ex Golful 4 al nevestei a fost 1000 E, e din 2000, in stare ff buna, merge perfect, bine intretinut, 280.000 km (l-am luat la 270). Chestia cu ambreiajul era de asteptat, sa tina un disc 270 mii e o performanta, zic eu... Pun si poze imediat.
  9. Nu stiu, oricum o sa incerc sa-i fac RCA in RO. Nevasta-mea plateste aici cam 4-500 E pe an la un Golf 4 de 1400 cm3 benzinar, dar nu e doar RCA, de exemplu asta-vara a plesnit ambreiajul la 200 km de Strasbourg si au venit, ne-au luat cu platforma, ne-au dus la sediul "remorcherului" si pe urma pe noi, cu taxiul, acasa. Transportul masinii acasa nu era acoperit, cu ei m-ar fi costat 400 E asa ca am adus-o la shtanga pe drumuri laturalnice (GPS-ul sa traiasca) iar reparatul ar fi costat 500 asa ca am schimbat singur ambreiajul pe maidan si am iesit sub 200. Eu NU cumpar masini "de consum". Carapacea, repet, e OK (tre' sa cumpar aripa (eventual) si sa indrept 2-3 zgaibe) iar motorul sunt dispus sa-l dau jos si sa-l repar dar nu acu'-acu'. Destinatia masinii: Bucuresti-Strasbourg- Bucuresti de 4-5 ori pe an. Adica imi trebuie o masina relativ puternica, rapida (sa pot merge cu 130 pe autostrazi in HU si A si cu cat poate masina in D), toate acestea cu un consum minim. :) Si greutate remorcabila cat mai mare- de preferinta 1000 kg. Acum fac aceste drumuri cu un bus VW din '77, de-ala de hipiot, benzinar, si ma omoara cu consumul 10 relativ gol, spre 12 cand e ciucure- atata papa el, n-am ce-i face, dar la 1800 km doar dus, se simte.
  10. Salut! Primul meu post aici... Am gasit la Strasbourg un BMW 325 TD din '91, 524.000 km, fara rugina, aripa stanga fata lovita, capota fata are o gaurica- o lovitura cat juma' de ghinda mica, cu o mica perforare in mijloc, ca si cand ai fi lovit cu un tarnacop mic :) , si mai e o harshaitura pe o portiera. Totul reparabil de unu' singur. Zice in geam ca are CT (adica ITP) OK. Banul: 500 E. Sa ma bag? Mentionez ca ma pricep sa repar orice la masina- repet, orice (bine, mai putin electronica, computer de bord, prostii de-astea) dar totusi nu am chef sa ma apuc sa-i dau motorul jos. E mult 550 mii pt un diesel de-asta? Nu am vazut masina pornita, e pe strada, deocamdata am facut poze, nu am vb cu omul. Desigur, o voi lasa inmatriculata pe Franta, n-am chef sa le platesc porcilor astia taxa lor stupida de inmatriculare. :lol: Pot baga si poze daca e cineva interesat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.