Am un prieten care si-a adus o masina cap de serie in Germania, iar la intrare in tara undeva pe la Arad daca nu ma insel a fost nevoit sa alimenteze, facand plinul de la o statie despre care ati pomenit si voi (nu fac reclama). Dupa 1 Km au inceput sa se aprinda ledurile de la bord precum un pom de iarna, dupa care a tacut. Flacaul umblat prin lume, a pastrat bounul si a sunat la reprezentanta firmei masinii din Romania pentru remediere defectiune. Reprezentantii firmei au venit au luat masina si au dus-o la cea mai apropiata reprezentanta, au constatat ca este de la carburant, i-au lasat diagnoza si factura pentru plata. Prietenul meu a pus mana pe telefon si a sunat la Bucuresti la reprezentanta firmei a carei benzinarii apartinea. L-au facut franjuri, ca nu e de la ei, etc, iar tipul le-a povestit treaba cu diagnoza si ca o sa cheme presa si ANPC. Finalul. Diagnoza a fost trimisa la Bucuresti la reprezentanta statiei de alimentare cu carburant, prin fax, iar factura + un plin de rezervor au fost achitate in mai putin de o ora de catre firme distribuitoare de carburant. Neoficial cica i sa propus si o suma de bani pentru tacere. Un mecanic foarte bun din Bucuresti imi spunea cand am adus masina in tara: In Romania masinile sunt stricate de carburanti, uleiuri si drumuri. Concluzia........ o trage fiecare.