Jump to content

bmwkey

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://cheibriceag.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti
  • Interests
    masini, femei, bere rece si fripturi!

Previous Fields

  • Masina
    320D E46 2005 150HP automata

bmwkey's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la cnc se poate face orice. intre timp am rezolvat problema. acumulatorul masinii era in scurt. am inlocuit acumulatorul masinii si acum functioneaza normal.
  2. salutare. am si eu probleme cu e61-u nou achizitionat. nu iese carligul de sub masina si cred ca are si erori masina din cauza asta. nu am apucat sa fac diagnoza sau sa verific erorile, abia ce am descarcat-o si am lasat-o la mecanic. maine incep elimin pe rand fiecare problema si sa-i fac o revizie completa. sa incerc sa dau bara jos si sa scot carligul de acolo si o sa desfac mecanismul pentru ca, observ la o prima cautare ca se blocheaza mecanismul din lipsa de gresare. daca e nevoie sa confectionez vreo rotita sau mai stiu eu ce, gasesc un strung oricand aici in zona mea. vad ca lumea e destul de secretoasa si nu ofera prea multe detalii. in geneal, rotita aia de plastic daca e rupta in interior se poate lipi si se confectioneaza alta dupa rotita veche, mi-e greu sa cred ca pot sa lipseasca bucati din ea din moment ce e inchisa in cutia ei. revin cu detalii dupa ce incep lucrarile. sper doar sa ma lase vremea
  3. bun bun buuun... revin cu stiri: azi am schimbat oring-urile de la pompa de vacum iar pe langa oring-uri noi am pus si mastic victor reinz ca sa fiu sigur ca se rezolva total problema si ca nu revine ca si inainte. am montat si intinzatorul de lant nou (cel vechi era cel original si masina are 145.000 km), a fost inlocuit cu unul de la Febi care a costat 105 lei dar e cel original si cu stanta bmw pe el (putin polizata). maine intra la spalat si curatat si ramane acum sa-i readaptez motorasul de la valvetronic. in rest, masina merge cat se poate de ok si sunt fericit ca am scapat ieftin de problema asta.
  4. din ce stiu pana acum am vanos-ul de pe evacuare dus si pompa de vacum pierde ulei. ramane sa vad care e treaba si cu intinzatorul de lant.
  5. Myx, maine dimineata comand intinzatorul si il schimb. Am vorbit cu mecanicul acum si mi-a spus ca in cazul in care era sarita de la punct distributia nu mai pornea masina la sfert de cheie si ca daca pornea facea ca toate aratarile. Deja incep sa-mi revin putin dupa ce am avut azi o discutie cu alti mecanici care spuneau ca e sarita distributia si ca-mi recomanda sa merg la BMW pt ca ei nu au trusa magica. Apropo, eu am gasit trusa aia la un magazin de piese auto in oras (30 de lei chiria pe zi). Sper sa nu fie nevoie sa o inchiriez si eu. Cand ma apuc de treaba o sa filmez toata isprava. Oricum ar fi o sa va anunt ce-am facut
  6. am si eu balaria asta de problema. initial am banuit altceva dar acum stiu clar ca e ceva de la distributie. acum, nu stiu daca e sarita de la punct, cert e ca motorul nu merge deloc rotund la relantiu si ca uneori mai da sa si moara. zgomot foarte mare nu face, se aude ceva galagie in special cand o turezi dar nu face cine stie ce galagie. oare trebuie sa schimb doar intinzatorul sau sa schimb si patina pe care vine lantul?!?
  7. se pare ca tot de problema asta ma lovesc si eu. am facut diagnoza, am schimbat senzorii de axe cu cama (admisie si evacuare) pt ca ambii erau cei originali, erau crapati, intrase ulei in ei si cred ca faceau scurt cumva. acum porneste motorul imediat doar ca nu merge deloc rotund, trepideaza foarte tare. o sa ma apuc sa desfac capacul si sa dau jos motorul asta. partea ciudata e ca nu am niciun fel de eroare pe motorasul valvetronic. am avut erori doar de la cei doi senzori ( 12147518628 ) pe care i-am inlocuit imediat cu altii noi (93 lei bucata). o sa ma apuc maine de treaba, mai fac odata diagnoza si vad care e treaba cu el..
  8. tttrix, ai dreptate. intradevar la cutiile automate exista problema ca se invata sa fie mai lenese si trebuiesc cumva trezite la viata. dar asta cu acceleratia, n-am auzit-o pana acum legat de Sprint Booster-ul ala, aveti grija ca e posibil sa zapaciti pompa de inalte. am avut si eu, se simtea diferenta dar mai bine faci un soft complet si rezolvi problema. e mai safe
  9. fain topic. un DIY facut cap coada ca la carte. in general pica plasa care citeste greutatea pasagerului pt ca practic asta face panarama aia de plasa (deaia cand se urca unu mai gras e posibil sa se aprinda beculetul). mare grija sa nu va urcati cu genunchii sau sa stati in cot in vreo pozitie aiurea ca plasa aia cam are obiceiul sa cedeze cand e apasata in anumite puncte necorespunzator (defect de fabricatie). dupa efectuarea montajului e nevoie de tester pt a sterge erorile. mare atentie: cu senzorul ala reparat si cu montajul de diode si rezistente facut o sa va citeasca scaunul ca fiind ocupat tot timpul ceea ce inseamna ca in caz de impact aveti o paguba in plus (plansa, airbag pasager, parbriz). in cazul asta, incercati sa nu lasati copii in scaunul din dreapta si sa-i tineti la locul lor in spate, pe bancheta.
  10. din ce stiu eu, in general pica flansa 26117511454 ( Flex Disc for Driveshaft ) asta de cauciuc iar apoi fac probleme si rulmentii aia. se vede imediat cu masina ridicata pe elevator de unde e problema. http://www.4wheelsautoparts.com/bmw-part-26117511454-drive-shaft-flex-joint-febi-p-257.html din asta pleaca trepidatii, pacanituri si alte zgomote
  11. am reparat cateva OCS-uri de mazda, mercedes, fiat, alfa romeo, etc... e un senzor care vede daca este sau nu pasager in scaun. ce am reparat eu avea si un "cantar" care comanda ecu sa deschida airbag-ul intr-o anumita treapta (in functie de greutatea pasagerului, facute special pt scaunul copilului in caz ca e montat in fata). nu mai stiu daca la bmw exista cantarul asta cert e ca aceeasi chestie o face. mie mi se pare o balarie acest senzor, se putea pune ceva mai simplu in caz ca e centura pusa sa sara si atat insa cumva cei de la bmw s-au gandit ca trebuie protejat si "smecherul" din scaun, care nu foloseste centura de siguranta.. in caz de impact cu un astfel de montaj "improvizat" vor fi declansate intotdeauna airbag-urile frontale ceea ce inseamna ca si avarii in plus, plansa bord, parbriz, centura pasager. acum, sa fim seriosi, cam cata lume cumpara senzoru ala nou? din ce vad peaici pe forum mare parte din cei care au probleme cauta pe la dezmembrari una-alta. la fel si ocs-u asta, ori il "repari" ori cumperi altu nou. ca orice cutie de conserva, bmw-u se face pachet cand intalneste in cale ceva mai capos ca el (cap de pod, copac, etc) asa ca, important e sa sara airbag-urile si cam atat. "Mai bine schimbaĂži senzorul ĂŽn cazul ĂŽn care aveĂži aceastĂŁ problemĂŁ. ....... Sau vindeĂži maÂşina. " hal de exprimare. mai bine o repari asa cum e si in caz ca vinzi mai tarziu masina ii spui omului sa nu-si puna niciodata scaunul copilului pe scaunul din fata decat daca schimba senzorul OCS. daca ne apucam sa vindem masinile pt un senzor gandit prost care pica din cauza unui defect de fabricatie vai mama noastra. apropo, intotdeauna verificati mufele de sub scaune sa fie ok. in cele mai multe cazuri nu fac contact mufele si din cauza asta pica senzorii. blocati mufele cumva cu un soricel de plastic sa nu se miste.
  12. hai noroc si la multi ani! fain tare a iesit la final lucrarea. eu vin cu o alta intrebare. oare ii greu sa pun bancheta fixa in loc de bancheta rabatabila?! astept pareri
  13. stoc 0 cumparati de unde vreti, calitatea nu se discuta! se poate inchide thread-ul!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.