Jump to content

b3nd3r

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Ford Mondeo

b3nd3r's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am o ĂŽntrebare cu privire la calitatea consumabilelor: Sunt cele din afara (același brand) la fel din punct de vedere calitativ cu produsele comandate din România (ex. epiesĂŁ). Pentru a fi mai concret as putea comanda urmĂŁtorul kit de revizie: https://www.amazon.co.uk/Hengst-Filter-Activated-SCT-Germany/dp/B01AYAWTSQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1524088559&sr=8-1&keywords=bmw+f10+service+kit Credeți ca exista diferențe fata de aceleași produse, dar comandate din Romania? nota: am pus aceastĂŁ ĂŽntrebare deoarece: 1) am posibilitatea sa comand aceste produse de pe Amazon și 2) este ĂŽn „derulare” scandalul cu „dublu standard” - produse destinate piețelor occidentale vs. produse destinate piețelor estice PS: pentru un BMW F10 520d EfficientDynamics 2012 184 CP ce ulei recomandați? Cu deosebita considerație,
  2. Salutare, ĂŽ De câteva sĂŁptĂŁmâni ĂŽntâmpin o problema la mașina (BMW F10 520D EfficientDynamics), și anume faptul cĂŁ din când ĂŽn când se aprinde martorul „Check Enigne”. Ăn urma unei diagnoze asupra mașinii au apĂŁrut urmatoarele erori: D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x255B00 Exhaust gas recirculation actuator, position control Valve too far closed/positive control deviation 197599 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x257E00 Exhaust gas recirculation actuator, position sensor, signal: Open or short-circuit to earth 197599 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x272E00 Exhaust gas recirculation valve, plausibility: Mechanically faulty near closed position 197599 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x272F00 Exhaust gas recirculation valve, plausibility: Mechanically faulty near open position 197551 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x290B00 Air system, air to EGR air mass flow, plausibility: Measured air mass compared with calculated air mass too low 197462 No Menționez cĂŁ la apariția erorii utilizez un instrument de diagnoza mai simplu (https://www.amazon.co.uk/gp/product/B071V7PWM7/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1) pentru ștergerea acesteia. Pe acest aparat ĂŽmi da eroare: P046C (tot legat de EGR) Am urmĂŁrit videoclipurile postate pe Youtube privind curĂŁțarea EGR-ului, ĂŽnsa nu am gĂŁsit niciunul care sa fie specific pentru F10. Ăn acest context, poți sa ĂŽmi descrii te rog pașii unei astfel de operațiuni. As dori sa o fac singur. De asemenea, invit la discuții și alți colegi de forum care au ĂŽntâmpinat astfel de probleme/erori sau care pot sĂŁ ĂŽmi explice cam ce ĂŽnseamnĂŁ (ĂŽn termeni concreți)la ce se referĂŁ. Va mulțumesc frumos!
  3. salutare, in principiu dupa schimbarea pieselor pe care le-ai enuntat mai sus ar trebui sa ti mearga masina exact ca "noua" .Cand am schimbat eu volanta+kitul+rulmentul ,inainte ,cu aprox o luna, nu imi intra nici in viteze(atunci am mers foarte putin cu masina) ,dar odata schimbate ,parca era noua , nici nu imi venea sa cred ca e aceeasi masina ,care cu cateva ore mai inainte plecam cu a II - a de pe lpc (a I a nu intra).Daca e volanta(in caz de ai cu masa dubla) la inchiderea motorului fara a apasa ambreajul trebuie sa tremure mai tare si sa "cloncaneasca" tare(sunete destul de puternice) o zi buna in continuare,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.