Jump to content

ciopy

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    bmw318d

Recent Profile Visitors

3092 profile views

ciopy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Baieti bordul si-a revenit ca prin minune, am mers la diagnoza la un tip foarte avizat in bmw-uri, dar care nu a reusit sa se conecteze la comp. masinii ptr ca nu-i dadea voie din ceasuri. In consecinta am luat fain frumos bordul de pe masina lui si l-am pus pe a mea si functiona. Omul de buna credinta a zis ca e un scurt pe placa electronica , asta dupa ce in prealabil a desfacut bordul ptr o inspectie vizuala(a zis ca nu are ce sa-i faca si ca eventual un electronist meserias ar putea sa-l repare).Ajuns acasa pe seara am demontat ceasurile si le-am luat in casa ,le-am desfacut si am masurat ce m-am priceput pe-acolo, nu mare lucru(niste condensatori si niste diode)care pareau sa functioneze in regula,era cat pe ce sa ma apuc sa desfac ceasurile mai in profunzime , adica sa scot acele si display-ul ptr a ajunge in spatele placii sa masor mai multe piese,dar eram obosit si am lasat pe a doua zi ... si bine am facut. De dimineata a trebuit sa plec urgent undeva la prima ora, am luat bordul l-am montat la loc si l-am pus pe masina(fara el nu merg semnalizarile)si surpriza... functiona perfect. Mi-au ramas aprinse martorul de la frana de mana si cel de la dsc cateva secunde dupa care s-au stins de la sine si totul a reintrat in normal. Intrebare, ce sa fi fost, aveti idee ?...eu inclin sa cred ca are legatura cu faptul ca am ramas fara curent , probabil un condensator s-a blocat si cand l-am fredonat eu pe acolo cu aparatul de masura s-a descarcat si uite asa am revenit la sentimente mai bune vizavi de blacky a mea, ptr faza asta nu as fi iertat-o niciodata(cum sa pice bordul mah daca raman fara curent?)
  2. Baieti bordul si-a revenit ca prin minune, am mers la diagnoza la un tip foarte avizat in bmw-uri, dar care nu a reusit sa se conecteze la comp. masinii ptr ca nu-i dadea voie din ceasuri. In consecinta am luat fain frumos bordul de pe masina lui si l-am pus pe a mea si functiona. Omul de buna credinta a zis ca e un scurt pe placa electronica , asta dupa ce in prealabil a desfacut bordul ptr o inspectie vizuala(a zis ca nu are ce sa-i faca si ca eventual un electronist meserias ar putea sa-l repare).Ajuns acasa pe seara am demontat ceasurile si le-am luat in casa ,le-am desfacut si am masurat ce m-am priceput pe-acolo, nu mare lucru(niste condensatori si niste diode)care pareau sa functioneze in regula,era cat pe ce sa ma apuc sa desfac ceasurile mai in profunzime , adica sa scot acele si display-ul ptr a ajunge in spatele placii sa masor mai multe piese,dar eram obosit si am lasat pe a doua zi ... si bine am facut. De dimineata a trebuit sa plec urgent undeva la prima ora, am luat bordul l-am montat la loc si l-am pus pe masina(fara el nu merg semnalizarile)si surpriza... functiona perfect. Mi-au ramas aprinse martorul de la frana de mana si cel de la dsc cateva secunde dupa care s-au stins de la sine si totul a reintrat in normal. Intrebare, ce sa fi fost, aveti idee ?...eu inclin sa cred ca are legatura cu faptul ca am ramas fara curent , probabil un condensator s-a blocat si cand l-am fredonat eu pe acolo cu aparatul de masura s-a descarcat si uite asa am revenit la sentimente mai bune vizavi de blacky a mea, ptr faza asta nu as fi iertat-o niciodata(cum sa pice bordul mah daca raman fara curent?)
  3. Baieti bordul si-a revenit ca prin minune, am mers la diagnoza la un tip foarte avizat in bmw-uri, dar care nu a reusit sa se conecteze la comp. masinii ptr ca nu-i dadea voie din ceasuri. In consecinta am luat fain frumos bordul de pe masina lui si l-am pus pe a mea si functiona. Omul de buna credinta a zis ca e un scurt pe placa electronica , asta dupa ce in prealabil a desfacut bordul ptr o inspectie vizuala(a zis ca nu are ce sa-i faca si ca eventual un electronist meserias ar putea sa-l repare).Ajuns acasa pe seara am demontat ceasurile si le-am luat in casa ,le-am desfacut si am masurat ce m-am priceput pe-acolo, nu mare lucru(niste condensatori si niste diode)care pareau sa functioneze in regula,era cat pe ce sa ma apuc sa desfac ceasurile mai in profunzime , adica sa scot acele si display-ul ptr a ajunge in spatele placii sa masor mai multe piese,dar eram obosit si am lasat pe a doua zi ... si bine am facut. De dimineata a trebuit sa plec urgent undeva la prima ora, am luat bordul l-am montat la loc si l-am pus pe masina(fara el nu merg semnalizarile)si surpriza... functiona perfect. Mi-au ramas aprinse martorul de la frana de mana si cel de la dsc cateva secunde dupa care s-au stins de la sine si totul a reintrat in normal. Intrebare, ce sa fi fost, aveti idee ?...eu inclin sa cred ca are legatura cu faptul ca am ramas fara curent , probabil un condensator s-a blocat si cand l-am fredonat eu pe acolo cu aparatul de masura s-a descarcat si uite asa am revenit la sentimente mai bune vizavi de blacky a mea, ptr faza asta nu as fi iertat-o niciodata(cum sa pice bordul mah daca raman fara curent?)
  4. am gasit unde e buba< exista un scurt pe placa electronica a instruentelor de bord.Se poate repara asa ceva ?...exista vre-un electronist priceput sau vre-o firma specializata in depanari ceasuri bord prin timisoara sau imprejurimi ?
  5. am gasit unde e buba, exista un scurt pe placa electronica a instrumentelor de bord. Se poate repara asa ceva ?...exista vre-un electronist beton sau vre-o firma specializata in depanari borduri auto prin timisoara ?
  6. am gasit unde e buba , exista un scurt pe placa electronica a instrumentelor de bord.Se poate depana asa ceva , exista vre-un electronist beton sau vre-o firma specializata in asa ceva prin timisoara ?
  7. daca iti mai aduci aminte ceva te rog sa postezi, orice detaliu e binevenit, multumesc.
  8. luni merg la test ...e ciudat ca bateria acum indica valori ok dar s-ar putea sa fie pe duca ptr ca are cam 6 ani(e cea originala )insa ce ma ingrijoreaza pe mine e problema cu instrumentele de bord, e destul de ciudat... eu inclin sa cred ca bateria inca mai merge ptr ca masina porneste la fel de frumos ca si inainte sa apara problema asta cu pana de curent(masina nu a fost pornita o saptamana timp in care alara a fost activa, e cu senzori de perimetru si toate alea si banesc ca au frecat-o astia prin parcare non stop, cred ca asa am ramas fara curent). Pana acum masina a pornit impecabil si la fel si acum cu aceasi baterie.Poate este o problema de comunicare intre calc. masinii si ceasurile de bord...cine stie ?...merg luni la un test scanner, pana atunci mai astept pareri...
  9. Am scos si eu bornele, am verificat sigurantele, mufele din spatele ceasurlor,incarcare si stare baterie, am rulat cateva zile asa(am inteles c e posibil sa-si revina de la sine)dar degeaba...luni merg la diagnoza...
  10. Salut ! Ma lovesc si eu acum de exact aceasi problema in sensul ca instrumentele de bord nu mai functioneaza dupa ce am ramas in pana cu bateria. Ai aflat cumva intre tmp care e problema ?
  11. Am facut cateva masuratori in ceea ce priveste bateria si incarcarea si acum pare ok (dealtfel masina porneste la fel de frumos acum la fel ca inainte sa apara problema, astept sa vad daca mai moare...e posibil ca alarma sa-mi fi mancat curentul din baterie, a fost cuplata mai bine de o saptamana, mai ales ca e cu senzor de perimetru si au frecat-o astia non stop prin parcare),dar poate sa fie si pe moarte dat fiind faptul ca are cam 7 ani(e bateria originala a masinii)...bateria o tin sub obsevatie dar problema e ca nu stiu ce sa fac cu instrumentele de bord care nu mai functioneaza deloc(am scos si cesurile ,m-am uitat pe la mufe, pini sunt ok ,nu e oxidat nimic). In cutia de sigurante singura care se comporta diferit e cea cu nr 22(diesel) in sensul ca la verificare nu se aprinde lampa nici pe un piciorus nici pe celalalt, dar siguranta e buna(nu e arsa)...ma gandesc ca e posibil sa fie un defect pe acel circuit dar nu ma pricep sa caut mai departe(relee sau mai stiu eu ce)oricum nu am certitudinea a siguranta aceea nu trebuie sa se comporte asa. Crezi ca daca pun baterie noua isi vor reveni instrumentele in bord ?...sau e chestiune de scanner, tester, de resetat ceva sau mai stiu eu ce ?
  12. Salut, ma lovesc si eu acum de aceasi problema,intre timp ai aflat cumva ce era ?
  13. Salut! Am un 318d e46 2004 fl 316cp si azi dimineata m-am lovit exact de aceasi problema ,instrumentele de bord nu mai functioneaza(vitezometrul, turometrul, temperatura apa, nivel de combustibil, luminile de avertizare, afisaj km etc.)totul e mort.Cand pun contactul se aprin doar becul de airbag si cel de ABS. E tare ciudat, cred ca are legatura cu bateria, spun asta ptr ca masina nu a mai pornit de dimineata decat cand i-am dat curent.E prima data cand raman fara baterie dar totusi nu inteleg legatura cu instrumentele de bord. Am verificat sigurantele din torpedou si par a fi ok, am deconectat minusul de la baterie si peste 10 minute l-am legat la loc si tot degeaba,bordul e mort in rest totul functioneaza perfect.Din cate stiu ar trebui sa mai existe sigurante si in alta parte decat in torpedou, stie careva pe unde sunt? Oare faptul ca am ramas fara baterie a determinat problema cu instrumentele din bord, are vre-o legatura ? Bateria nu era moarta de tot,cand am pus contactul s-au aprins becul de airbag si ABS si in plus am deschis din din alarma masina.Inteleg ca poate fi bateria pe duca sau ca alternatorul nu incarca(asta am sa verific)dar nu inteleg de ce nu functioneaza instrumentele de bord.Mentionez ca masina a stat o saptamana nepornita, cand am parcat masina ultima data totul era in regula. Se pare ca s-a stricat stand
  14. E mai usor cu priza(o scula care ajuta la ghidarea discului in raport cu arborele primar din CV si lagarul vilbrochenului)dar cu putina rabdare si pricepere il centrezi si fara.
  15. Dupa cum spunea cineva mai sus poti sa incerci sa-i dai cu ceva spray siliconic, spray degripant(WD-40 parca) sau cu spray vaselina dar nu stiu in ce masura va ajunge acolo unde o doare daca ii dai asa din ext.(mai mult se va scurge in int. usii). SOLUTIA cea mai buna (si cea mai complicata) este sa dai panoul int. al usii jos(cel mult cateva holsuruburi si resu clipsuri plastic de jur in prejur si ceva mufe electr.), desfaci mecanismul(un ansamblu de piese,tije, parghii si arcuri)vezi de ce merge mai greu(probabil vaselina veche + praf = jeg),speli cu spray de frana,gresezi cu spray vaselina, verifici si tijele alea inspre manerul int. si cel ext. si tija ce merge la actuator inchidere(sa se miste liber,fara oprelisti),montezi la loc si ai un mecanism curat,uns(unde trebe)si functional.Nu e deloc greu, rabdare si ... caldura sa ai,in rest ... BAFTA! :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.