Jump to content

Popyka

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targu-Jiu

Previous Fields

  • Masina
    E46 320d

Popyka's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut. Nu ai functie de AUX si nici nu exista adaptor. Am tecut prin asta, player din ala am si eu. O salvare ar fi daca ai magazie de CD-uri. Eu mi-am adaptat cablu de AUX pe cablurile de la magazie la player.
  2. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET37&mospid=47720&btnr=63_0914&hg=63&fg=95 Exista dar sub alta forma (inclus in far). Farul e far si proiectorul de ceata e proiector de ceata. Si ar trebui aprins doar in conditiile meteo pentru care este destinat.
  3. sau e posibil sa dezactivezi tu optiunea, apasand de doua ori pe butonul de inchidere...vezi manual.
  4. ala e... citeam ca multi cautau releul de "tacane" la semnalizare pentru ca nu se mai auzea dar e de fapt modulul acela...
  5. Salut. Un prieten de-al meu si-a lasat masina in curte cat timp a fost plecat cu serviciul si sotia lui i-a acoperit-o cu o prelata. Dupa o saptamana a pornit radioul singur. S-a consumat si bateria. Cand s-a intors dupa alte 2 saptamani interiorul era complet ud de la condens. Nu i se mai aprind martorii de faza lunga, ceata , semnalizari. Nu se mai aude semnalizarea cand e actionata. Nu ii mai merg butoanele de pe volan. i-a aparut "DISABLED" la inceput pe ecranul cd-player-ului. S-a dus la un electrician si i-a zis ca ar trebui curatate contactele de la modulul de lumini, relee, mufe etc. pe net am gasit topic-uri care faceau referire, cel putin pentru martori, la modulul de lumini. deci aia ar fi piesa cu care sa incepi...
  6. Dimensiunea cauciucurilor (de obicei care erau pe masina cand a ajuns la RAR: vara/iarna) este trecuta in cartea de identitate. Trebuie sa specifice la finalul ambelor documente (certificat si carte) la observatii alte anvelope optionale pe care le poti monta. Teoretic nu ai voie sa pui alte dimensiuni. Practic nu prea cere nimeni cartea de identitate... dar dimensiunea aia nu se prea regaseste la echiparea de baza la BMW-uri...
  7. Pentru ca te uiti la unul facelift, dupa septembrie 2001. al tau e asta: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=33_1184&hg=33&fg=05&lang=en. incearca un parc de dezmembrari care iti da garantie macar o saptamana, astfel iti dai seama cum se comporta piesa.
  8. Salut. S-ar putea sa ai 2.47 raportul. Cauta pe realoem dupa codul sasiului. Un raport mai mare inseamna ca o sa schimbi mai repede vitezele. Am schimbat si grupul (de pe o masina aproape din aceeasi luna cu a mea) si planetarele. Dupa cateva saptamani a inceput sa se simta iar jocul. Desi multi se feresc, eram dispus sa experimentez pe grupul initial. Si am gasit si un mecanic dispus sa incerce. Am inceput cu schimbatul rulmentilor interiori (FAG 801298.H79.T29 - 20 euro + TVA / buc.). S-a diminuat jocul dar tot era prezent. Am constatat ca rulmentii noi nu au aliniat complet rotile dintate din interior. Problema cea mare aici e... alinierea se face prin schimbarea inelelor de siguranta seeger DIN 472 care tin rulmentii. Unul are 3,72 mm iar celalalt 3,74 mm. Mecanicul a decis sa incercam cu 2 inele de 3,69 mm respectiv 3,77 mm. La o cautare sumara se gasesc numai cu grosimea de 3,00 mm. O solutie care mi-a fost la indemana a fost sa iau doua de 3 mm si sa le subtiez astfel incat lipite sa ajunga la grosimea respectiva. Am gasit un strungar cu scule bune si saptamana asta sper sa am gata sigurantele si sa le probez.
  9. Iti sugerez sa ai si un plan de rezerva. Experienta mea a fost mai neplacuta... din neglijenta electronistului s-a "prajit" modulul. Si cred ca trebuie inlocuit cu un modul de pe o masina cu dotari asemanatoare (daca ai 4 geamuri electrice). restul functiilor se pot activa din software. ( X X L cred ca poate sa iti spuna mai multe despre asta) app.. la cel nou i-am dezactivat optiunea de auto-blocare a usilor la 20 km/h
  10. Eu am avut probleme cu modulul confort. avea momente cand nu se deschidea nici din telecomanda, nici din buton. Se parea ca facea figuri mai des cand era foarte cald afara. Pana la urma a trebuit sa il schimb pentru ca din 20 de apasari de buton mergea doar o data. Rezolva problema asta mica pana nu devine o problema mare...
  11. Salut. Aceeasi problema am avut si eu la accelerare puternica. Bataie in podea. Cand se intampla asta deja cauciucul sau rulmentul sunt intro stare foarte proasta. I-am schimbat rulmentul cu suport (MEYLE). De ce mi-a fost frica nu am scapat. Daca nu mai era centrat cardanul oscilatia forta crucea cardanica din spate. Nu am mai avut bataie in podea dar a inceput sa vibreze si sa se simta jocul in crucea cardanica. Nu stiu daca e vina rulmentilor noi sau a jocurilor din cruci. sau a ambelor. Sunt in cautare de caradan sa vad cum se comporta. Tu ai si joc sau doar vibratii?
  12. Salut ! Ma intereseaza un cablu pentru un E46. Multumesc!
  13. Salut! Vine si cu tunelele de aer si armaturi? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.