Jump to content

dragoselu

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    g3org3scudragos

Previous Fields

  • Masina
    e46 316i

dragoselu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. dragoselu

    Pivot

    salutare ca un offtopic sa zic asa si daca imi permiteti, bucsele de bascula sunt exact 135ron buc. adica 270ambele (st.dr.) iar bratul (bascula) 610ron complet echipat cu ambii pivoti si bucsa.toate piesele is facute de "Febi". Vb pt un e46. am inteles ca nu se dau separat pivotii, vin impreuna cu bascula. azi le-am schimbat la un service. zgomotul pivotilor e sesizabil doar la denivelari (se aude cum troncane fier pe fier). piatra cubica dintre Pta Arcului si Charles de Gaulle e moartea articulatiilor :)
  2. salut, cumva ai aprins "engine check" in bord si iti tremura la relanti?ai idee daca valva recirculare gaze e pe clapeta de acceleratie sau e de fapt valva PCV si eu o incurc cu regulatorul de relanti? la ce scor te duc toate piesele? multumesc
  3. salutare, mai este valabil? regulator aer (valva DISA), un pret te rog.multumesc
  4. hai ca le-am balarit de tot, scuze, greseala mea, n-am citit prea atent...sa lamurim eu vb de benzina: *pt chriss: intrebai de ulei pt benzinar Castrol Edge(pt un mers mai sporty) sau Magnatec 10w40 sunt recomandate; 5w40 e mai subtirel, e eficient doar pe timp de iarna (te ajuta la pornire). *pt razvan: solutia respectiva mai este numita si engine-flush iar ca producator ar fi 2x2. inainte de scurgerea uleiului uzat torni un flacon de 2x2engine-flush si lasi motorul cam 5 minute la relanti sa-si faca treaba malastrocu, apoi le scurgi, pui un Magnatec, un Dura-Lube si aia e! spor la treaba. PS:cantitativ ai nevoie exact de 4,25 litrii de ulei; acum alegi cum ii combini 4litrii ulei si 200ml lube...
  5. :) pai de benzinare s-a vb pana acum
  6. eu unul am pus un castrol edge 10w40.chiar se recomanda pt motoare uzate in plus 5w40 e cam subtirel iar ca un mic sfat daca imi permiti, pune-i si un tratament pt ulei Dura-Lube. PS: normal uleiul vechi se curata cu o solutie speciala dar nu prea se gaseste, in schimb ii poti pune 3l de ulei de dacie te costa 30 lei si lasa-l vreo 5 minute la relanti cu el. Spor la treaba!
  7. salut revin cu noi amanunte :lol: azi am pus bot in bot doua e46, al meu si cel al unui prieten si in incercarea noastra disperata :) sa deslusim treaba cu relantiul (dupa ce am interschimbat mai multe piese) m-am uitat mai atent in galerie si am vazut ca imi LIPSESTE clapeta din camera de admisie. din ce am mai citit pe aici am aflat ca se numeste "regulatorul de relanti" sau "valva DISA". cred ca nu "bat campii" cand zic de clapeta ca se numeste DISA, oricum corectati-ma daca gresesc eventual sa stiu ce sa cer in magazine sau sa nu mai vb prostii pe forum :). in plus am mai descoperit o problemutza care in schimb am rezolvat-o: am avut apa in pompa de aer care se leaga de EGR (arata ca un borcan si este amplasata in spatele radiatorului in partea stanga lipita oarecum de vasul cu lichid pt parbriz ). pur si simplu apa baltea in pompa si in mufa de sub ea, am scos cam 100ml. in fine am gasit pompa la dezmembrari cu 200 ron, dar intrebarea mea era daca a mai patit cineva asa ceva sau cum ar trebui sa ma feresc. clar este ca nu am intrat in garla cu ea si zilele astea cat a nins si a plouat masina a stat intr-un garaj. ma gandesc ca poate fostul proprietar a spalat motorul si atunci s-a infiltrat apa!? va salut!
  8. nu prea cred sa fie d la alternator k nu am probleme cu bateria, in plus porneste bine...am desfacut PCV-ul, l-am suflat cu o pompa si vad k aerul nu mai circula doar intr-un singur sens. oricum ms pt sfat
  9. dap uite o idee, multumesc. pana una alta am reusit sa schimb bujiile care erau vai steaua lor, abia m-am chinuit sa le desfac de calaminate ce erau iar pastila din varf nici nu mai exista.am pus niste Bosch-uri cu 4electrozi, app de postul de mai sus aveam tot cu 4 el. deci am zis o prostie k necesita amperaj mai mare sau arde fisele. :lol: . maine schimb. filtrele, uleiul si curelele sa elimin toate dubiile dar tare mi-e frica k e din debitmetru. knd il scot are poate aceleasi simptome chiar unele rateuri care se aud uraat rau de te si sperie...unul nou ma duce la vreo 700ron sau gresesc? merci Cum se simte dupa ce ai schimbat bujiile? Cumva ai pus-o pe tester inainte? Ca sunt curios daca iti datea eroare la bujii. nope inca nu am pus-o pe tester, sapt aviatoare posibil luni. eroare is convins ca ar fi avut, nu-ti imaginezi cat de uzate erau, cred k mai aveam nitzel si se topeaua electrozii :)
  10. Sarna' :Dsanatos si fara evenimente. Deja am schimbat toate filtrele, uleiurile, curelele. problema cu intreruperile s-au rezolvat, merge super rotund, am mai curatat tot ce putea desfacea, de la debitmetru pana la galeria de admisie...in schimb a aparut o problema cand reduc acceleratia si o las la ralanti imi scade pana in 500rot, variaza vreo 10-15 secunde intre 500-600 uneori putin sub 500 si apoi creste pana la normal in 800-900. chiar acum ma interesam si de un tester si rezolvam, in rest masina fuge de rupeeee :lol:
  11. salut, te rog "geam oglinda" partea dreapta, heliomata pt un 316i din 2001. daca nu, sigur cunosti pe cineva in bucuresti care mai dezmembreaza(nu mai am timp sa caut pe forum)
  12. dap uite o idee, multumesc. pana una alta am reusit sa schimb bujiile care erau vai steaua lor, abia m-am chinuit sa le desfac de calaminate ce erau iar pastila din varf nici nu mai exista.am pus niste Bosch-uri cu 4electrozi, app de postul de mai sus aveam tot cu 4 el. deci am zis o prostie k necesita amperaj mai mare sau arde fisele. :) . maine schimb. filtrele, uleiul si curelele sa elimin toate dubiile dar tare mi-e frica k e din debitmetru. knd il scot are poate aceleasi simptome chiar unele rateuri care se aud uraat rau de te si sperie...unul nou ma duce la vreo 700ron sau gresesc? merci
  13. salut aceleasi bujii cu 4 elect. vreau sa-mi pun pe un 316i 1.9L, dar nu e posibil sa prajesc fisele din nevoia unui amperaj\voltaj mai mare? motivul pt care le schimb ar fi ca am o intrerupere si nu stiu nici d unde este...bujiile sau debitmetrul? intreruperea nu e sesizabila daca accelerez constant doar in kick-down. e posibil sa nu raspunda si potentiometrul de la pedala? multumesc
  14. martorul de airbag imi sta si mie aprins de cateva luni se mai stinge se aprinde din cauza senzorului de prezenta din scaun. Daca masina nu are urme de accident inseamna ca patesti acelasi lucru si stai linistit toate o sa faca asa mai devreme sau mai tarziu eu am testat airbag-urile si cu martorul aprins le am te toate disponibile. oky ms mult pt info...pana la urma am luat-o,azi am facut actele, e un benzinar 316i, din 2001 cu motor 1.9, 110k km, si in rest ce sa spun ma bucur k un copil mic. am de schimbat filtrul de benzina ca cik ala se futu de la benzina najpa (app ala se afla cumva sub masina??), consumabilele k sa fiu eu sigur si curelele de angreneaza pompa de apa si alternatorul mi se par cam coapte, plus o oglinda care a fost sparta dupa o tentativa nereusita de a fi furata k i-au impiedicat antifurtul. PS: a fost super de incredere omu si ii multumesc inca o data daca tot am ocazia :) ...sorry pt offtopic
  15. problema e pe jum rezolvata...scuze alta data caut mai atent http://www.bmwclub.ro/forums/lofiversion/i...php?t42177.html aici explica cineva priceput ce si cum legat de martorul "air-bag". aceeasi treaba o sustinea si proprietarul knd l-am intrebat de eroare "senzorul din scaun: prezenta pasager fara centura pusa" mi-am luat o piatra dupa inima dar tot ma ingrijoreaza check engine
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.