Jump to content

Cristi HML

Members
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cristi_cic@yahoo.com

Profile Information

  • Interests
    Cam tot ce e legat de BMW si de masini in general

Recent Profile Visitors

3693 profile views

Cristi HML's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Climatronicul facea rece cam in jumatate de minut, pe cand AC-ul... no comment; se intampla sa ajung unde aveam nevoie (e vorba de distante relativ scurte) si sa fie tot canicula in masina
  2. Sa va intreb si eu ceva daca tot suntem la subiectul asta: daca iti lasi masina 3 ore in soare la +30C, in cat timp face AC-ul rece si in cat timp climatronicul? eu am avut si unul si altul si mi s-a parut o diferenta enorma...
  3. Dar eu am 2-3-4-d-n-r-p; tu ai si cu 1??
  4. mike, o intrebare legata de cutia automata: ce inseamna ca mergi "mai sportiv" daca dai intai 1 - apoi 2 - 3 - 4 - D? am incercat si eu dar nu vad diferente fata de modul Sport si kickdon. Multumesc frumos
  5. ok, multam frumos; o rugaminte: un nr de telefon si o persoana de contact de la Filaret? unde e mai exact acest service?
  6. (cine pana mea?!?), 500 de km sunt cam multi de recuperat cum stiu eu, dar oricum e o idee: ridici masina pe elevator si "mergi" cat vrei tu... dezavantaje, consumi benzina... cam multa pt 500 de km... sper sa te ajute cu ceva
  7. BMW 325iA coupe : 1992, 2496cmc, tip motor BMW 256S2 cu vanos (nu mai stiu exact daca e M50 sau M52), 141kw, Serie sasiu: WBABF41060EJ69363; Greutate: 1330kg (proprie) Lungime: 4433cm Latime: 1710cm Inaltime: 1366cm Cutie: No. 0126204 Mod: 1056000.82 5HP - 18 Eticheta Neagra daca am uitat ceva spuneti-mi
  8. Prelungirea Ghencea: mergi pe Strada Brasov (de la pasajul Lujerului tot inainte - treci de Piata Moghioros) si in capat faci dreapta - ai intrat pe prelungirea Ghencea; mai mergi cam 6-700m si pe stanga o sa vezi un banner mare cu diverse (alarme auto, curatat injectoare, etc); e f f aproape de intersectia cu Raul Doamnei (daca stii zona)
  9. Treaba sta cam asa: Acum 1 luna - 1 luna jumatate m-am hotarat sa fac schimbul de ulei si filtru la cutie; Toate bune si frumoase, am luat de la Benett auto 3 litri de ulei Aral nu_mai_stiu_cum Dexron II si un filtru si hop la service; au dat oamenii drumul la ulei, au scos filtrul, nici o problema pana la umplere cand.... stupoare!!! nu ai pe unde sa pui... Nu are joja, nu are nici un buson pe undeva pe sus, are 2 pe jos... In fine, au reusit sa puna cu o pompa improvizata uleiul, si totul s-a terminat cu bine; sau cel putin asa credeam. Masina facea figuri, nu cupla cand o puneam pe drive, sau in alta viteza, pleca dupa cateva secunde etc. Asadar ma intorc, vb cu oamenii, mai pun 1L de ulei (am uitat sa va spun ca avea ~4L in cutie). In sfarsit, totul ok, 0 probleme, am plecat fericit. Acum ca a dat frigul, din nou aceeasi problema: pana nu se incalzeste putin masina, din nou figuri: pun pe Drive si sta 2-3 secunde dupa care cupleaza; Daca apuc sa accelerez, bineinteles ca atunci cand cupleaza imi da un soc (care am inteles ca e foarte nasol pentru cutie, e ca si cum ai tura motorul la punctul mort, ca apoi sa bagi in viteza pe la 3000 de ture) Am verificat uleiul la Bavaria, cica Aral-ul asta il recomanda si ei; Asa ca... unde e buba? de ce face figuri? de ce numai cand e rece? Ajutati-ma va rog ca am aflat cam cat costa o cutie automata :blink: si nu-mi trebuie asa ceva...
  10. strem, uite un nr de telefon 0722.295.365 - Dl Mircea; E mecanicul meu de 5 ani (de la prima masina) si nu m-a dezamagit niciodata. Suna-l si vorbeste cu el (stiu ca a facut si BMW-uri pe carburatie). Lucreaza intr-un service civilizat, cu garantie, deci nu ai de ce sa iti faci probleme. Vorbeste cu el si eu cred ca 90% te poate ajuta.
  11. off topic: da cotti, spune-mi de ce imi place albastru :blink:
  12. acum e albastru inchis (mauritius blau) dar mi-ar placea mai mult un topaz blau (daca se poate sa fie pe un m3 ar fi perfect :blink: ); nu-mi plac culorile comune, iar mai comun decat orice nuanta de gri nu cred ca se poate; Negru ii sta iar foarte bine BMW-ului.
  13. Turbo-Mann, momentan masina visurilor mele este seria 5 E39 (eventual cu face lift-ul din 1999 sau 2000); ca si motorizare, de la 2.5 in sus (numai benzina); la km nu as putea sa-ti dau o plaja de intre si intre (ti-am zis ca am avut pana acum 2 bmw-uri cu peste 200.000km si nu am avut nimic de reprosat dpdv al motorului, poate doar un consum cam mare); La cutie nu fac mofturi, la dotari de asemenea nu sunt "dependent" de clima, piele etc. In concluzie: 525, 528, 530, 535, 540 (nu stiu sigur ca toate motoarele astea pe benzina au fost disponibile pe E39). Acum imi poti da ceva sfaturi? ce probleme au avut? ce probleme au? slabiciuni? piese ce cad repede? Multumesc frumos, astept raspuns
  14. Off Topic: Eu am avut un 320i din 1992 si acum 325i tot din 1992; amblele cu peste 220.000km la bord; probleme in afara de articulatii (amortizoare, bucsi, brate, rulmenti)- o pompa de apa la asta si o garnitura de capac _chiulasa_ (era rupta si pierdeam cam 1l de ulei la 5000 de km). In rest nici o problema; odata pusa la punct masina se simte si niciodata nu mi s-a intamplat sa dau din una in alta ca la multe alte marci. Chiar nu am mai avut si nu mai am nici un fel de problema. Turbo Mann, sfaturi legate de achizitionarea unui BMW SH?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.