Jump to content

tiberius1978

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520i

tiberius1978's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare! Mai ai cumva pompa servo 32 41 1 097 149 ? A mea e pe cale de duca si m ar interesa. Mersi.
  2. o fi din cauza catalizatorului,sonda lambda? Sal, Ce sa zic, am mai intrebat in stanga si in dreapta, cineva mi a pomenit ceva de sonda Lambda. Alte pareri?
  3. Sal cunoscatori BMW, Astazi in drum spre benzinarie ( destul de putina benzina in rezervor, dar destula!! ) a inceput sa nu mai traga, de parca as fi ramas fara benzina. Ok, zic, nu i bai, benzinaria era la 50 de metri. Am oprit o , am repornit o, pornea, dar nu mergea turata si se inneca. Am alimentat o intr un final, si surpriza, aceleasi nazuri... Dupa vreo 2-3 km, mi a aparut indicatorul Exaust deterioration pe bord. Am oprit, motorul nu mai mergea rotund, se impotmolea. Am lasat o niscai, apoi am incercat din nou, incepuse sa si revina, am mai spritat o putintel , apoi si a revenit complet, merge fix la fel ca inainte. Indicatorul de emisii a ramas totusi pe bord. Acum, are cineva idee ce s a intamplat? Si, mai important, de ce mi a ramas indicatorul aprins? Sa zicem ca era mizerie in rezervor, iar faptul ca a fost putina benzina, sa fi mobilizat eventuale impuritati - ar putea fi asta un motiv? As vrea intai sa mi dati cateva opinii, inainte de a merge la service. BMW E39 520i , motor 54 benzina.
  4. Sal, Eu as zice ca cel mai bine e sa mergi la un tester. Daca iti iese fara probleme, atunci mai iti faci alte griji, dar sincer , sigur iti arata acolo direct care e problema. Bafta!
  5. Sal, De o perioada buna a inceput sa ma cam enerveze o mica trancaneala in zona rotii dreapta. Azi mi am echilibrat si rotile pt ca imi cam vibra volanul, dar vibratia se mentine ( sa dau vina pe deformatia vreunui cauciuc? )... Am tras de roata, nu are niciun joc, cand apas pe ea din partea de sus de deasupra amotizorului, parca sesizez zgomotul de care zic, parca ar fi localizat in zona amortizor. Are cineva idee daca e vorba de un reglaj sau de schimbat amortizor? Nu e tragic de scump, 400 - 500 RON plus manopera, dar as fi vrut sa ma documentez inainte de a merge in service, sa nu ma incarce astia inutil. Si, la fel de important, se recomanda schimbarea ambelor amortizoare fata, sau e ok daca il rezolv pe cel cu pricina?( asta daca e intradevar el de vina ). Sfaturi va rog. Mersi!
  6. Salutare. Nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat? Oricum, maine dimineata merg cu ea in service, sa vedem, astazi s-a comportat la fel, a mers brici , cu sprint, etc, pana am oprit de cateva ori, dupa vreo 5, 6 km, apoi iarasi cu probleme....Am mai sesizat ca daca accelerez sa nu o las sa se innece, mai rau face, scade turatia treptat... pana se opreste. :) Help plz? Ms anticipat. Sal, continui monologul... Am revenit de la service, testerul zice ''Senzor pozitie cu came - admisie arbore cu came Semnal neplauzibil''. Simplu, sau sper macar sa fie asa, trebuie schimbat SENZORUL POZITIE AX CAME aici , undeva la 300 RON, plus manopera si testul. Maine soseste senzorul, ii fac cateva probe si va tin updated. Totul rezolvat, merge brici. :twoup:
  7. Salutare. Nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat? Oricum, maine dimineata merg cu ea in service, sa vedem, astazi s-a comportat la fel, a mers brici , cu sprint, etc, pana am oprit de cateva ori, dupa vreo 5, 6 km, apoi iarasi cu probleme....Am mai sesizat ca daca accelerez sa nu o las sa se innece, mai rau face, scade turatia treptat... pana se opreste. :twoup: Help plz? Ms anticipat. Sal, continui monologul... Am revenit de la service, testerul zice ''Senzor pozitie cu came - admisie arbore cu came Semnal neplauzibil''. Simplu, sau sper macar sa fie asa, trebuie schimbat SENZORUL POZITIE AX CAME aici , undeva la 300 RON, plus manopera si testul. Maine soseste senzorul, ii fac cateva probe si va tin updated.
  8. Salutare. Nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat? Oricum, maine dimineata merg cu ea in service, sa vedem, astazi s-a comportat la fel, a mers brici , cu sprint, etc, pana am oprit de cateva ori, dupa vreo 5, 6 km, apoi iarasi cu probleme....Am mai sesizat ca daca accelerez sa nu o las sa se innece, mai rau face, scade turatia treptat... pana se opreste. :twoup: Help plz? Ms anticipat.
  9. Sal, De vreo cateva dimineti, dupa ce pornesc masina, merge ok, dupa ce o opresc si repornesc, ( motorul deja cald) se balbaie, nu mai trage cum ar trebui, nu mai spriteaza.E39, 2000, motor benzina, 2.2 , 6 cilindri. Mentionez ca asta a aparut de cateva zile de cand am parcat in rampa mai abrupta pe o parte sau cel putin cu asta am corelat eu ca ar fi. Nu a mai facut asa pana acum... poate fi filtru benzina si / sau rezervor murdar? Daca da, proceduri? A mai intalnit cineva problema asta? Ms
  10. 520i ,an 2000, touring, ceva kit M5/jante M5, silver.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.