Jump to content

SNap

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    snap_vcd

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i E46

SNap's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut... am citit un post de al tau, mai vechi, cu bmw 318i din 1999/\...ce a avut pina la urma? am aceeasi problema... ms mult.. 0751027313 doru
  2. Gata, am schimbat pompa de apa, am montat un termostat nou si nu mai am nici o problema.
  3. Termostatul nu e montat pt ca nu il au inca pe stoc si pe miercuri il aduc. Sincer nu stiu daca au legat-o pe direct: din ce am vazut au pus testerul si au scos termocupla afara. Au umblat un pic la ea si dupa asta mergea.
  4. Buna ziua! Am un BMW 318i, e46, 1895 cmc, 87 kW, an 1999. Problema cu el este urmatoarea: acum 2 saptamani am cand am ajuns cu masina acasa, dupa ce am oprit-o am auzit un fasait la motor si am observat pe langa asta ca mai si picura apa sub masina. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca termostatul este blocat pe inchis. L-am dat jos si cu ocazia asta mi-a spalat si radiatorul. Peste vreo 5 zile am facut un drum de vreo 300 km si totul parea ca merge bine. Insa acum o saptamana eram cu masina in trafic si deodata am observat ca-mi iese abur de sub capota. Am tras pe dreapta si tot asa: se auzea fasait la motor si era apa sub masina. Dupa ce s-a racit motorul am plecat spre casa si dupa 20 de minute iar mi-a crescut temperatura la apa, acul se ducea spre rosu. Acum 2 zile am ajuns cu ea la service. Era spart un furtun (cooling water flange) si dupa ce l-a inlocuit i-a facut si aerisirea. Nu se mai auzea nici un fasait, nu mai picura nimic pe sub masina. Termostatul cel nou inca nu l-au montat pt ca nu il aveau pe stoc. A doua zi eram din nou in trafic si dupa vreo 30 minute a inceput sa creasca din nou temperatura la motor. Am fost din nou la service si au observat ca nu pornea termocupla. Dupa ce au remediat problema tot imi crestea apa. Au dat jos radiatorul, l-au spalat dar tot degeaba, temperatura crestea din nou la motor. Mi-au zis ca ori e radiatorul infundat ori e pompa de apa. Urmatorul pas: saptamna viitoare o sa-mi demonteze pompa de apa sa vada daca nu e rupta vreo paleta. Mentionez ca pompa de apa am schimbat-o acum 10-11 luni. Daca cineva a avut vreo experienta asemanatoare il rog frumos sa ma ajute cu niste sfaturi. Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.