Jump to content

bmwadict

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    arad

Previous Fields

  • Masina
    E60, 525d

bmwadict's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Am incercat sa o dau retur, dar electrovalva pe care am pus-o este noua si originala BMW. Piesele originale nu se mai pot returna,asta e politica magazinelor de piese, pt ca vin pe comanda ferma din Germania.
  2. Salutare! Am aceeași problema la un e60, 525d, 2004, imi baga aer cald pe la parbriz și pe la picioare, in condițiile in care am setarile pe rece din idrive. La sfatul unui mecanic am schimbat electrovalva și tot așa face. am maurat apoi tensiunea la pinii care intra ĂŽn electrovalva și am 6V când e setata instalația pe rece și 0 V când e setata pe cald. Oare sĂŁ fie unitatea de clima bulita sau sa fie ceva problema pe cablaje de ĂŽmi pierde tensiune? Mulțumesc
  3. Salut ! Cu toate ca este un topic vechi, sunt convins ca autorul topicului a gasit rezolvare la problema de mult, dar poate ca cineva care cauta rezolvare acum il va gasi util. Am avut si eu problema asta la un E60, 525d 2004 automat, pocnete in volan la miscari stanga dreapta in mers si pe loc. Am rezolvat problema prin schimbarea axului volan. Avea joc mare in crucea de jos.
  4. salut ! am un E60, 525d, 2004 de ceva vreme se aude un zgomot metalic, un fel de zdranganit metalic, ceva similar cu un zgomot facut de o bormasina ce gaureste in beton. Se aude cu intermitente, nu este un sunet continuu. Cand se aude? se aude la viteze mici, la turatii sub 2000, cand reduc viteza, trag concluzia ca se aude cand masina este in miscare dar nu este in sarcina. La relanti nu face deloc. Nici daca o turez pe loc sau o tin turata pe loc la 1500. Din cat cunosc eu mecanica, ma gandesc ca zgomotul este produs de catre o piesa in miscare. Sa fie cardanul? Diferentialul? S-a mai intalnit cineva cu asa ceva? Multumesc pt eventualele raspunsuri.
  5. Salutare, Am un E60,525d/2004. Masina mi s-a parut foarte rigida cand am cumparat-o. Am zis sa schimb amortizoarele + flanse + burdufe cu unele standard, am pus amortizoare Sachs pe fata si KYB pe spate dar mare lucru n-am rezolvat cu rigiditatea. Se pare ca si arcurile de pe masina sunt sport, cele de pe fata au 2 buline rosii si una albastra. Cercetand problema, am mai vazut si pe alte E60 aceasta combinatie de culori pe arcuri. Posesorii ziceau ca au suspensie sport. Acum vreau sa schimb si arcurile. Ar fi de ales intre Kayaba si Lesjofors, arcuri standard bineinteles. Care ar fi de preferat? Multumesc
  6. cele de fonta sh, asta am inteles de unde provin si e de la sine inteles ca sunt OEM. Ce nu inteleg este provenienta galeriilor de fonta NOI NOUTE care se vand pe net.
  7. cumpar galerie evacuare din fonta de E39 pt un E60 525d/2004/177CP rog oferte in privat. multumesc
  8. salut ! M-a ajuns si pe mine "bucuria" cu galeria de evacuare. Face masina ca un reactor si miroase in masina a diesel ars ca la balamuc. Am gasit pe net ( OLX) cateva oferte cu galerii de evacuare din fonta, noi, pt E60, avand geometria galeriei originale din tabla. Intrebarea care se pune e: de unde vin aceste galerii? Prin magazinele de piese se aduc doar galerii OEM din ce am intrebat eu, la preturi de peste 2000 lei. Oare si-au dat seama chinezii de nisa din piata de piese nou aparuta cu galeriile de E60. Cred ca toate E60-urile diesel ajung sa schimbe galeria de evacuare mai devreme sau mai tarziu. Astea de fonta noi se vand undeva la 700~800 de lei. Am intrebat pe un tip care vinde asa ceva pe OLX,de unde le are dar nu s-a aratat prea incantat de intrebare. Mi-a spus doar ca le are din Anglia si mai departe nu stie nici el de unde vin. A pus cineva pe masina asa ceva? feed back? Stie cineva detalii despre provenienta lor? Multumesc.
  9. salut baieti, vad ca aici e locul unde se posteaza problemele cu "greierii" Am si eu de 6 luni un E60/2004, inainte am avut un E39 timp de 6 ani. Problema "greierilor" mi-a fost straina. Asadar: 1- dinspre usa sofer cand merg pe drumuri cu denivelari dese (asfalt incretit) se aude un scartait subtire nu foarte tare dar se aude si e foarte deranjant. Banuiesc ca este de la mecanismul de inchidere si deschidere a usii. Am pus banda adeziva pe suportul metalic de pe montant si a disparut partial scartaitul. Am mai experimentat acest gen de problema la Logan acum 10 ani. Nu credeam ca pe BMW E60 voi ajunge la acelasi gen de problema. A mai avut cineva problema? Trebuie inlocuit mecansismul de inchidere/deschidere? Nu-mi place cum arata carpeala cu banda adeziva.... 2- tot pe drumuri denivelate "canta" greierul trapei. Se aude un sunet ca si cum o piesa metalica ar atinge pe sticla trapei. De asemenea se aude acelasi zdranganit cand se trantaste o usa mai energic. Ma gandesc ca se creeaza o suprapresiune care antreneaza vreo piesa mobila ce bate pe sticla trapei. Trapa functioneaza ok. A mai avut cineva acest gen de problema? 3- la schimbarea directiei de mers un pic mai in forta, se aude din directia banchetei spate in clancanit, foarte ciudat. Sunetul e foarte apropiat cu cel produs de apa in miscare dintr-o sticla umpluta partial. Sunetul vine din interior si nu de la suspensii pt ca se aude foarte clar. Am bancheta din piele, rabatabile. Intreb aici despre toate chestiile astea pt ca mecanicii se arata foarte deranjati cand le dai asemenea probleme de rezolvat. Multumesc anticipat celor ce vor binevoi sa-si exprime o parere.
  10. Ma bucur ca ai rezolvat-o ! Am citit tot topicul tau si imi amintesc ca si eu am trecut cu cativa ani in urma prin nebunia asta. Aceasi experienta am avut-o si eu cu vibratia volanului, pana sa ajung sa rezolv problema punand discuri si placute OEM, m-au curatat mesterii ca nu-i pot numii mecanici de vreo 1000~1500 de euro. De atunci sustin ideea ca pe BMW nu au ce cauta decat discuri si placute originale. Discurile si placutele aftermarket cedeaza mult prea repede si economia facuta la achizitie se transforma in pierdere de 10~20 ori. Paguba totala depinde de nebunia si de pasiunea fiecaruia si de ce mecanici intalneste in cale. Numai cine a trecut prin asta intelege cu adevarat.
  11. Am avut si am in continuare si eu aceeasi problema cu consumul de ulei, motor M54, 2.5i/2001 Am consum de ulei de ceva ani dar nu scotea fum si masina mergea f bine. Am tot schimbat pe garnituri, simeringuri la supape, am schimbat diverse tipuri de ulei, aditivi, etc. N-am scapat niciodata de consumul de ulei. 2~3 litri in 10.000 km. Anul asta a inceput insa, subit sa faca fum alb la pornire si sa trepideze pana se incalzea. Eram ca o cometa, invaluit in fum alb. Mi s-a perforat membrana de la epuratorul de ulei si imi baga uleiul in admisie. Am schimbat Valva, si s-a remediat problema cu fumul si trepidatul, dar a ramas consumul de ulei, completez periodic. Probabil va trebui segmentat, dar ies undeva la 3000 de lei ( manopera + piese), in balanta sunt cei 2-3 litri de ulei/an, care sunt sub 100 de lei. Merge si asa, oricum e la varsta a 3-a. Ti-am scris povestea asta, pt ca la motoarele pe benzina de la BMW de generatie mai veche, problema cu consumul de ulei e foarte complexa. Simeringurile de la supape sunt ieftini ca piesa. Intr-adevar pierde si pe acolo. Ai mei erau intariti si nu mai inchideau cum trebuie. Manopera insa e scumpa, pt ca e mult de sapat. bafta !
  12. Am reusit pana la urma sa desfiletez clema care tine becul. Mi-am luat o manusa de cauciuc pt o aderenta mai buna. Partea nasola e ca n-am rezolvat nimic cu schimbarea becului. Buba e la balast, cred.
  13. buna, Vreau sa-mi inlocuiesc becurile cu xenon la un E39 FL. Am gasit documentatie pe net, si film si text. Mai jos sunt linkurile pt cei interesati. pare simplu dar nu e. Totul e ok, pana ajungi la "holderul" becului, adica clema care tine becul pe pozitie in far. http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?938841-Changing-Xenon-low-beam-bulbs!!-How Eu ma confrunt cu problema ca, nu pot desfileta clema care tine becul in pozitie, rotesc ca disperatu de ea in sens antiorar si degeaba, e intepenita. Mi-e frica sa trag mai tare sa nu o rup.... apoi am rupt-o-n fericire. Daca cititi topicul de la bimmerforums , unii "au reusit" sa rupa clema, fortand desfiletarea. A mai experimentat cineva asa ceva? Multumesc
  14. observ ca tu esti prost...ti-ar trebui niste cursuri de public relation....pacat de tine baiete ca iti permiti sa jignesti potentialii clienti, te-am crezut om serios, dar m-am inselat, imi pare rau ca am ajutat la succesul afacerii tale. da-mi voie sa-ti spun ca, concurenta a adus progresul in lumea asta...numai un comerciant prost are impresia ca daca a ajuns sus numai poate cadea niciodata. pe mine m-ai pierdut definitiv....probabil si pe altii care citesc. halal atitudine....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.