Jump to content

bogdanhood

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW R1100RT

bogdanhood's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut, NU știu dacĂŁ are și alte simptome, dar am vĂŁzut aceeași problema la un 850i vechi, iar remedierea a constat ĂŽn verificarea garniturii la galeria de admisie. Prinde aer fals, fapt pt care amestecul bogat și innegrirea bujiilor... Sau poți verifica daca vacuumul funcționeazĂŁ bine sau nu ai pierderi.. Dar, din câte știu, asta ar trebui sa ĂŽți dea un "lag" la accelerare. Succes!
  2. In primul rand, vreau sĂŁ-ți spun, sincer, nu știu care dintre uleiuri mai sunt originale pe piața și care nu... Dar dacĂŁ stai sa cauți sau sa verifici, chiar pierzi timp și nu ajungi nici la un rezultat satisfĂŁcĂŁtor, vei fi mult mai ĂŽn ceațĂŁ... Dar, sa lĂŁsĂŁm asta deoparte. DacĂŁ ai pierderi de ulei se vede cu ochiul liber. Normal, prin intercooler, trec vapori de ulei, dar nu este o cantitate atât de mare ĂŽncât sa se vadĂŁ pe joja la un moment dat. Mai este un furtunas de plastic care iese de la capacul de la culbutori, in partea stg a motorului, ala dacĂŁ este fisurat poate face ca uleiul care este captat de la culbutori și ĂŽntors ĂŽnapoi ĂŽn motor sa se piardĂŁ, dar cred ca ai fi vĂŁzut asta deoarece s-ar vedea sub mașina pierderi de ulei. PĂŁrerea mea este ca, ar trebui sa dai scutul motor jos, sa verifici vizual dacĂŁ exista pierderi de ulei, iar dacĂŁ nu sunt atunci exista posibilitatea ca motorul tĂŁu sa consume ulei. Mai exista o varianta, aceea a pierderii de ulei pe la semeringul palier de la cutie, dar asta ar duce la patinoare discului de ambreiaj, iar tu nu ai precizat o astfel de problema... Este posibil ca segmenți de ungere sa fie uzați, iar uleiul sa ajungĂŁ ĂŽn capul pistoanele și sa fie ars... Dar, pana acolo, trebuie verificate toate pierderile...
  3. Corect!! Am vrut sa spun vâscozitatea uleiului la CALD dar am gândit ceva și am scris altceva. Deci, nu se recomanda schimbarea vâscozitate la rece decât ĂŽn cazul ĂŽn care locuiești intr-o zona cu o clima preponderent calda.
  4. Corect, nu toți recomanda Duralube. Și eu am fost sceptic, dar, mi-a depĂŁșit așteptĂŁrile.
  5. Salut! Ca fost posesor de BMW recomand uleiul Castrol. DacĂŁ mașina ta are atât de mulți km, ĂŽncearcĂŁ sa modifici vâscozitatea uleiului la rece, adicĂŁ, dacĂŁ pana acum ai pus ulei 5w30, pune-i ulei 5w40. Este mai vâscos la cald, protejeazĂŁ motorul. De asemenea, dacĂŁ gĂŁsești un tratament de motor Duralube, ĂŽți recomand sĂŁ pui la schimbul de ulei. Tratamentul ĂŽți protejeazĂŁ motorul cu o pelicula ceramica, reduce uzura, ĂŽmbunĂŁtĂŁțește consumul și motorul va fi mult mai silentios. Sa fii atent la clasa de ulei "SAE sau ACEA" pe care o recomanda producĂŁtorul, sa pui aceeași clasa de ulei. Pt ca sunt uleiuri recomandate pt diverse tipuri de filtre de particule și catalizatoare. Punând alt tip, riști ca mașina sa ți-l consume și eventual sa-ți afecteze DPF-ul sau catalizatoarele... Spor! Duralube-ul nu se pune de la schimb la schimb... Se recomanda un tratament la fiecare 40000 km. De ce ĂŽl recomand? Am avut un accident cu mașina și trecând peste o bordura am spart baia de ulei complet, tot uleiul curgând jos. Am mai mers cu mașina (ca trebuia sa o duc acasĂŁ) ĂŽncĂŁ aprox 500 m pana ĂŽn fata casei. Deci fĂŁrĂŁ ulei.... Am cumpĂŁrat baie de ulei, pus ulei, pornit motor..rezultatul fiind presiunea de ulei foarte bunĂŁ, motorul a pornit la sfert, merge și acum...
  6. Salut, nu-ti recunoaĂâ˘te cheia. Trebuie sa ĂŽnveĂâşi calculatorul sa recunoascĂŁ chipul de pe cheie. Cu un program de diagnoza se rezolva.. Trimis de pe al meu VKY-L09 folosind Tapatalk
  7. Salut! DacĂŁ electroventilatorul funcĂâşioneazĂŁ pe direct, este posibil sa fie o problema din calculatorul de ambient. Este curios ca zici ca ĂŽĂâşi funcĂâşioneazĂŁ clima, dar nu spui nimic dacĂŁ Ăâşi se ridica temperatura la apa... Ăn mod normal asa ar trebui sa se ĂŽntâmple când electroventilatorul nu porneĂâ˘te iar clima este pornita trebuie sa vezi ca temperatura la apa creste. O diagnoza ar fi binevenita. Se poate verifica dacĂŁ ai agent de rĂŁcire (freon), apĂŁsând pe una din supape, dar ai grija sa nu stai cu fata aplecat asupra ei... Mai este Ăâ˘i piesa cu Ăâşepi de sub bord de verificat. Sper sa gĂŁseĂâ˘ti problema.. Trimis de pe al meu VKY-L09 folosind Tapatalk
  8. Hmmmm, ĂŽn mod normal, dacĂŁ a avut pompa de injecĂâşie electronica, ar trebui sa aibĂŁ pompa de injecĂâşie electronica... Dar, ĂŽnainte de a trage niĂâ˘te concluzii trebuie sa o iei pas cu pas... Verifica supapa EGR in prima instanta, apoi vezi turbina dacĂŁ nu-Ăâşi face probleme Ăâ˘i se plafoneazĂŁ la 130 km la ora sau 3000+ ture. Dar eu cred ca pompa de injecĂâşie nu face fata la motorul pe care-l ai... La o anumita turaĂâşie, normal se asigura o anumita cantitate de motorina Ăâ˘i o anumita presiune ĂŽn rampa... Este o pĂŁrere, ar trebui sa consulĂâşi un mecanic bun sau sa mergi la un atelier care sa ĂŽĂâşi verifice dacĂŁ pompa de injecĂâşie face fata cerinĂâşelor motorului. Pompa anterioara era controlata de calculator, ĂŽn funcĂâşie de turaĂâşia motorului, poziĂâşia pedalei de acceleraĂâşie, volumului de aer ĂŽnregistrat de cĂŁtre debitmetru de aer, etc, ea asigura un anumit debit de carburant pentru alimentarea motorului. Verifica Ăâ˘i presiunea din rampa comuna a injectoarelor.. Trimis de pe al meu VKY-L09 folosind Tapatalk
  9. Am promis ca revin.. Ok dupa ce am primit regulatorul si m-am muncit cateva ore sa-l scot pe cel vechi, am ajuns la concluzia ca acesta (cel vechi) functiona fara probleme... singura problema era un contact imperfect pe mufa regulatorului.. ) Cum aveam sa muncesc eu de la ora 11 pana la ora 14? Oricum ma bucur ca a fost doar atat, regulatorul nou il voi returna.
  10. Am comandat azi regulatorul de aer cond. (piesa cu tepi)..sa vedem...
  11. :purple: Daaa mai bine nu.. Am vazut cate cabluri sun pe acolo. :frantics: Vom face totul ca la carte.
  12. Pasii ii stiu ca am urmarit posturile si filmuletele de pe youtube. Am inteles ca se repara? Am vazut cateva posturi cum s-ar curata elementul de protectie si se pot reface lipiturile, dar nu stiu cat este de "trainica" operatiunea asta.. Oricum multumesc!
  13. Deci pana la urma de ce m-am temut nu am scapat? Este o adevarata istorie sa ajungi la ea.. Multumesc Brandex!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.