Jump to content

Flopy

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BRASOV

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e 36

Flopy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. un 318si din 1994 140 caluti avariat nu te-ar interesa? ( avarie aripa dreapta usa dreapta, praguri dreapta... ) Bucuresti adus de afara personal si busit de un tampit cu tramvaiu...:-s dragonteinet id mess Salut, am incercat sa vb cu tine pe mess dar nu mi-ai dt accept. IN fine... zi un pret ptr toata masina si unul ptr motor, cutie, alternator, onstalatie electrica ceasurii...... id mess ---- florinflopy -----
  2. SAL`TARE AM VORBIT LA TEL. FLORIN DIN BRASOV ID MESS: FLORINFLOPY@YAHOO.COM
  3. DACA TE INTERESEAZA IN BUCURESTI 450 EURO CU MONTAJ INCLUS Da-mi un id de mess sa vorbim. Sau un nr de tel Bafta martinelutu@yahoo.com
  4. Recomand! Un baiat de incredere si foarte bun ca mecanic. Mai ramane sa va intelegi la bani cu tot cu montaj. un id de mess sa vb mai mult!!
  5. DACA TE INTERESEAZA IN BUCURESTI 450 EURO CU MONTAJ INCLUS Da-mi un id de mess sa vorbim. Sau un nr de tel Bafta
  6. ID MESS FLORINFLOPY PTR MAI MULTE DETALII BAFTA
  7. Cauciucurile sunt aproape noi. Am doua perechi - Dunlop si Fulda !!! OFERTE AICI SAU PE ID MESS - FLORINFLOPY - BRASOV
  8. Salut trimite si mie un mail la - florinflopy@yahoo.com cu poze ale tapiteriei si un pret. Bafta
  9. Cat mai aproape de Brasov. Oferte pe id messenger: florinflopy
  10. Daca se poate cat mai aproape de Brasov ID MESSENGER - FLORINFLOPY
  11. un 18is m44 nu te intereseaza..are 140 mii de mile.. E pe masina? Zi un pret ptr motor cutie alternator debitmetru . Poti trimite mesaj aici sau pe FLORINFLOPY@YAHOO.COM
  12. Ti-am trimis mesaj privat
  13. http://prog.rarom.ro/rarpol/periodicitate.htm http://www.rarom.ro/RO/article--Intrebari%...cvente--42.html Cu treaba cu 40% ori zic pe site ori iti zic cand te duci la ei. Te baga la categoria " modificari artizanale"... Din contra. nu am fost ghinionist de loc. Pe 318is sunt aceleasi frane ca pe 325... Deci am fost norocos. Da un id de mess pls!!!
  14. Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat. Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani ) Mersi nu stiam. Ti-ai pus acelasi tip de motor? Ca eu am fost si am vrut sa imi pun unul mai mare si a zis ca nu merita ca sunt taxele mari la Rar. Trebuie sa aibe aceeasi norma de poluare si sa nu fie mai puternicu cu 40% fata de original. Care sunt procedurile sa iti schimbi un motor legal? Mi-am pus un motor mai mare cu pana in 40 la suta , cu doua pistoane in plus si aceeasi norma de poluare. Taxa a fost de 20 de milioane si am scapat si cate un milion pe-aici pe-acolo... Am avut un 318is 143 de cai si am pus un 2,5 de 192 de cai. Norocul meu in acest caz este ca sistemul de franare este identic de la 318is la 325. Tu daca vrei sa treci de la 316 318is trebuie sa-ti schimbi si sistemul de franare incluzand puntea spate.... Deci cel mai lejer pt tine e sa-ti pui 316 sau 318i. ( nu 318is ). Asta in cazul cel mai legal... Dar daca as fi nevoit sa mai schimb odata motorul si sa fiu obligat sa-l omologhez n-as mai face odata pasul asta. Sa-ti explic de ce si cum sta treaba. Pe taloanele noi nu mai e trecuta seria motorului si nici nr de pistoane. Asa ca inainte sa-i schimb motorul i-as face ITP-ul cu motorul vechi si scap de ITP 2 ani si as declara talonul vechi pierdut , solicitand altul nou ce nu are seria motorului si nici nr de pistoane. Dupa care as schimba motorul si as pune ce motor vreau. Dar in cazul tau daca vrei sa stai ultra linistit poti sa pui un motor tot in 4 pistoane , cel mai recomandat fiind un motor de 318is cu 143 de cai. ( Ti-as recomanda totusi minim un 2,5 :) ) Dupa cei doi ani urmeaza ITP-ul.... Acolo scapi cu 50 de euro spaga si nu se prind idiotii ca ai motor de 318is ( Si aia la RAR sunt niste dobitoci. A trebuit eu sa le arat pe internet ce motor am ca nici nu stiau unde sa se uite... Mi-au masurat masina cu sfoara sa vada cat de lunga e...). Procedura prevede ca la ITP , aleatoriu , sunt oprite unele masini pt suprainspectie. Ceea ce presupune ca masina sa ramana pana ce vine un inspector de la RAR. Dar pe aceeasi foaie in care sunt expuse aceste treburi ( afisate in statiile ITP ) mai scrie ca nu esti obligat sa stai pt supracontrol , iar dovada valabilitatii ITP=ul ti se da dar, peste 2 ani esti obligat ca ITP-ul sa-l faci doar in prezenta unui inspector RAR... Deci in concluzie ; daca faci itp-ul inainte de inlocuirea motorului ai 2 ani de valabilitate plus 2 ani pana vine inspectia de la RAR , ai 4 ani in care poti circula linistit cu ce motor vrei tu.Asta in cazul in care ai ghinionul sa pici aleatoriu pe suprainspectie , altfel circuli 6-8 ani.. In acest timp multe se pot intampla... Poate iti schimbi masina poate poate poate etc etc... bla bla... Ce parere ai de o trecere de la e39 cu un 2.5 6 linie la un 5.4 v12 ? Cat de greu crezi ca va fi la omologare ? :) Mesi de sfat.Mi-ai fost de un mare ajutor. Greu gasesti oameni c tine care sa te ajute. Bafta PS La faza cu trecerea de la e39 ai fost criminal
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.