Jump to content

vidoq

Members
  • Posts

    137
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

5501 profile views

vidoq's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Gugustiucilor, calma-ti-va cu remarcile referitoare la pret. Intrati pe e90post si luati exemplu. CAND CINEVA VINDE, CEILALTI NU COMPARA CU ALTE MODELE, ALTE MARCI, ALTI ANI, NU ISI DAU CU PAREREA DACA E SCUMP SAU NU. SE FAC REMARCI REFERITOARE LA ASPECT SI ATAT. E PROBLEMA FIECARUIA CU CAT O VINDE, SI NU ARE NEVOIE DE COMENTARII DE LA NISTE PIERZATORI DE VREME...
  2. Gugustiucilor, calma-ti-va cu remarcile referitoare la pret. Intrati pe e90post si luati exemplu. CAND CINEVA VINDE, CEILALTI NU COMPARA CU ALTE MODELE, ALTE MARCI, ALTI ANI, NU ISI DAU CU PAREREA DACA E SCUMP SAU NU. SE FAC REMARCI REFERITOARE LA ASPECT SI ATAT. E PROBLEMA FIECARUIA CU CAT O VINDE, SI NU ARE NEVOIE DE COMENTARII DE LA NISTE PIERZATORI DE VREME...
  3. AOX ala arata super pe sosea. are pachet M inclusiv praguri nu doar 2 bari. suspensie reglabila H&R, evacuare de 335d, o vopsea deosebita si 231 de cai. ce ai vrea sa aiba? renii lu` mos craciun in loc de cai? nu mai fiti asa carcotasi. iar adi de la constanta cu limbajul de cocalar... "manglitor"... nimic de zis.
  4. nu am luat`o de noua dar de km sunt 100% sigur. azi am mers vreo 40 min prin bucuresti. la rece nicio problema. apoi a inceput iar sa tremure. daca incercam sa patinez in treapta 2 si sa turez ca sa nu mai schimb in treapta 1 dupa incetinire in coloana dardaia chiar urat. am plecat in alt oras, am mers 230 km majoritatea intre 3500 si 4000 rpm, am schimbat in 70% din cazuri aproape de rosu. nu a mirosit ambreiajul deloc. cand am ajuns si am inceput fataiala prin oras, nu mai tremura deloc. este twin mass flywheel... deci cu masa dubla. nu stiu ce mama draq are. ma gandesc ca daca era volanta facea in fiecare zi, nu o data la 6 luni :| nu face niciun zgomot. doar tremura si atat. daca schimb 1-2 la 4000 scartaie si nu patineaza in nicio treapta. A MAI PATIT CINEVA ASA CEVA?
  5. deloc. in marsarier nu face figuri. doar la plecare de pe loc cu treapta 1 si la schimbatul intr-a 2a. si in portiunea de sus unde tine ambreiajul, pe ultimul centimetru daca intelegi ce spun...
  6. volanta cum se poate verifica? si e posibil sa se duca asa usor tinand cont ca a fost conceputa pt motor mai puternic cu minim 30%?
  7. "masina este in perfecta stare ,toate inspectiunile la bmw" ) inspectiunile sunt facute, atunci e super ok
  8. da. lichidul de frana a fost schimbat in toamna.
  9. Recidiveaza o problema mai veche. In sensul ca masina a mai facut asa acum vreo jumatate de an pentru circa 3zile dupa care si-a revenit fara sa ii fac ceva. La plecatul de pe loc trepideaza. Uneori si la schimbatul treptelor din 1 in 2. Si asta numai cand e motorul cald. La rece nu se manifesta. Ambreiajul nu patineaza, in treptele 2-3-4 accelerez pana taie injectia. Scartaie la schimbat 1-2. Motorul are 122hp, iar componentele ambreiajului (conform realoem) au exact aceleasi coduri cu cele ale lui 320d 163hp fabricat in aceeasi luna, deci nu cred ca poate fi uzua ambreiajului (1- a fost gandit sa suporte cu 30% mai multa putere in limite de siguranta, si mai ganditi`va ca sunt si 320d chipate care merg f bine. 2 - am mers cu masina intr-un ritm ok, schimband mereu in jur de 2500 - 3000rpm. nu am facut niciodata cerculete cu ea, doar cate un derapaj mic in intersectii si cate un scartait la plecarea de pe loc - si asta 1 data pe luna.) Ce ar putea avea totusi? a mai patit cineva asta? E ciudat ca i-a trecut de la sine atunci. Sa vedem daca si acum ii trece...
  10. in cazul asta o las asa cum este. nu stiam ca se da jos pana si parbrizul. asa de banii aia imi cumpar niste jante oz ultraleggera de 18" si niste arcuri eibach sa mai coboare putin si asa ramane. multumesc tuturor pt raspuns.
  11. ma dispera rosul ala, cred ca pana la urma o sa o vopsesc. am inteles ca se rade vopseaua veche pana la grund si se da apoi noua culoare, deci ipoteza cu ingreunatul masinii pica. iar ce stiam despre vopsirea electrostatica, asta era parca doar pt sasiu, primul strat care se da direct pe tabla, mai departe facandu-se cu pistolul, doar ca e manevrat de niste roboti.
  12. Fabricatie: 2009 Data inmatricularii: 10/2008 imi vine sa borasc pe astia cand ii vad cu faze dinastea.
  13. am avut acum vreo 4 ani un opel astra cu acelasi gen de zgarietura. au vopsit la service portiera pana in bandou si a iesit ok. acum depinde cum considera ei. dar in principiu zic ca se poate vopsi doar pana la bandou si atat.
  14. A schimbat cineva culoarea masinii prin vopsire (nu colantare). Fara compartiment motor, dar cu vopsirea pragurilor interioare. Se pun la loc ornamentele fara sa se observe ca au fost demontate, sau ramane troznind toata in final? E la fel de inchegata masina ca la inceput? Si ca intrebare... ce preferati dintre akrtis metallic si nuanta asta de rosu... nu stiu ce e exact, crimson red sau imola red. Am pus poze ca sa vedeti exact. o am arctic si vreau sa o fac rosie :twoup: [nu am poze cu masina mea in calc asta, de aceea atasez poze de pe alt forum din sua.]
  15. la fel si la pornire. de asta vara cand pornesc motorul se aude un scartait de jumatate de secunda. de asemenea scartaie ceva cand iau stanga de volan pe loc. daca iau dreapta nu se aude nimic. mai pot merge asa 2000km pana sa schimb fulia de la alternator in caz ca ea e de vina pt acest scartait? mi se pune pe creier :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.