Jump to content

MaDaMan

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e36

MaDaMan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. foarte tare,cred ca voi incerca si eu.... @unvicont; daca nu iti place nu incerca.nu tre sa dai in cap la lume aiurea
  2. Vulpea la struguri? Raspunsul e B ) NU.....
  3. ti-a luat enorm pana ti-a facut-o.... Am avut fix aceeasi problema ca tine. 1000 ture si 200-300 si mers cu masina doar la 3500 sau mai sus. Am incercat cu senzorul de acceleratie si nu a fost ala. La mine a fost cum a zis si cineva mai sus furtunele de la galeria de admisie. Nu apar pe tester si trebuie sa demontezi galeria de admisie ca sa vezi ca sunt sparte/taiate. E masina veche si e normal.Furtunele imbatranesc,se fisureaza. Eu zic sa verifici aia
  4. Am avut problema asta si eu.... S-ar putea sa fie de la furtunele din galerie care sunt usor fisurate.Nu apar pe tester ca eroare si daca scoti tot pas cu pas sa vezi de la ce porneste din nou nu-ti dai seama. Nasol de demontat galeria,dar la mine asta a fost.
  5. Asta e chestia ca nu se stie de la ce au aparut toate.........temperatura/presiune ok,pe tester nu apare absolut nimic......s-a luat cu motorul pornit fiecare piesa la mana si nu s-a gasit nimic..... Momentan cand e pornita relantiul se tine la la 1500 de ture si variaza pana la 2000. A sunat in Germania sa se intereseze si se pare ca e un furtun intre chiulasa si galeria de admisie parca, care s-ar putea sa fie fisurat si prin el sa intre aer. Oricum a spus ca o sa dea toata galeria de admisie jos,cap-coada pana descopera de la ce e.Cel mai probabil un furtun conector sau ceva de genul e fisurat pe undeva......Acum nu ramane decat sa astept si sa sper ca o sa scap cat mai rapid,bine si ieftin :twoup:. Mersi la fel scara_211084!
  6. Piesa 5 din: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Cod: 13631726591 Senzorul de acceleratie?
  7. Piesa 5 din: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Cod: 13631726591 Senzorul de acceleratie?
  8. Piesa 5 din: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Cod: 13631726591 Senzorul de acceleratie?
  9. extazy : motorul nu l-am spalat niciodata pentru ca stiam ca nu e bine sa se spele.... radu_a: o sa le verific alexx77xax: 1995..........o garnitura fusese luata de noua si s-a fisurat dupa 6 luni........ultimul furtun(cel sarit si crapat ieri) fusese cumparat cu o saptamana inainte de la reprezentanta bmw @all Intre timp a aparut o noua problema. Cand porneam masina se tura motorul la 7k ture fara motiv.I-am taiat contactul si am pus clapeta in pozitie normala.Dupa am vb cu un prieten mecanic sa vina sa vada ce are. Mi-a spus ca este senzorul de acceleratie terminat(clapeta se misca normal si cablul de acceleratie se pare ca e bun). Piesa este nr.5 din schema: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Costa 270 noua. Merita sa o iau noua?(am dat f multi bani pe reparatiile astea si intre timp au mai aparut si alte prostii care nu ma mai lasa sa arunc bani aiurea pe o piesa care poate fi buna de fapt) As cumpara-o de la dezmembrari pentru ca asa as avea si posibilitatea sa testez daca este intr-adevar motivul pentru care se tureaza aiurea. Ce pareri aveti?
  10. Mi-a picat acum vreo luna caseta de directie si m-am hotarat cand am dus-o la mecanic sa intre in ea si sa repare tot cu piese noi. Ieri am luat masina.Am mers cu ea vreo 60km si dupa a inceput motorul sa se inece si sub 2000 ture sa moara.... Am fost de dimineata cu ea la mecanic.Imi sarise un furtun cu tot cu colier si se si crapase(furtunul fusese luat de nou de la bmw). Am inlocuit furtunul si acum merge perfect. Am mai avut problema asta cu furtunele prin care intra aer fals de 2 ori in 6 luni (e cam singura problema ramasa la masina). Garnitura care leaga motorul de debitmetru era fisurata cand am luat masina si la 6 luni dupa ce am schimbat-o s-a fisurat iar. Furtunul de sub pedala de acceleratie(sper ca se intelege la ce ma refer,nu prea stiu mecanica,pot face poze in caz de nevoie) a fost "scuipat" cu tot cu colier de 2 ori. Presiunea e normala(pe tester a fost curatata de erori cap coada si nu mai are absolut nimic). Temperatura motorului nu depaseste absolut niciodata jumatate. Am inteles ca poate fi de la cauciucurile proaste,dar cel crapat ,care s-a desprins aseara, a fost luat de la reprezentanta BMW. Are cineva idei ce poate fi?A mai patit vreo problema asemanatoare? E ghinionul meu sau exista vreun motiv pentru care imi tot arde cauciurile prin care intra aer fals?
  11. Pe fata se vor schimba multe lucruri uzate. Din moment ce se reconditioneaza/schimba caseta nu are rost sa ma complic cu altceva in afara de piese noi. Dupa ce termin cu directia fata,pun ulei(servo,diferential,lichid frana etc) si elimin din erorile de la tester o sa trebuiasca sa indrept jantele si sa verific presiunea,dar o sa tin minte de geometrie dupa toate.
  12. Multumesc frumos Pyu. Sper ca voi termina rapid si fara batai de cap. Revin cu detalii in functie de evolutia situatiei.
  13. @cristimm: Asa am considerat si eu.Mi s-a parut nebunie sa vand masina pentru asta. Au intrat obisnuitele replici "E masina veche o sa se tot strice incontinuu". Eu vreau sa pun piese noi si sa am grija de ea pentru ca e prima masina si..... @pyu: Eu am ramas pe cap cu "distributie pe lant daca se rupe iti sparge tot pe acolo si ajungi sa schimbi mult mai multe". Am crezut ca dintre o mie de bogdyy-isme, 2-3 sunt corecte, nu stiam ca e una din fixurile lui. Oricum i-am zis sa desfaca sa verifice daca e ok pentru linistea mea psihica Am zis daca intru sa schimb sa pun nou peste tot unde e necesar. Bani, teoretic, as avea pentru schimbat tot ce tine de directie si alte modificari, dar as vrea sa stiu care sunt chestiile care se schimba dupa mult timp. Fiind masina veche nu pot sa am incredere ca proprieterii de dinainte mea au avut grija de ea si au schimbat tot ce trebuie la timp. Franele sunt ok. Amortizoare la fel. Dar nu stiu chestii gen completat ulei servodirectie, ulei diferential, tampoane motor..... Directia pentru siguranta mea si a celorlalti vreau sa o fac completa cu piese noi. Nush exact sa explic deoarece nu am cunostinte de mecanica prea bune (tind spre 0). Sunt interesat de piesele care se schimba dupa >100.000km (189.000 masina momentan). Am considerat ca e mai bine sa intreb aici daca e bataie prea mare de cap totul. Pana acum am auzit "Masina veche pica aia mai bine o dai ca o sa inceapa sa-ti pice tot", "E compacta si nu o sa gasesti piese pentru directie care sa se potriveasca si o sa fie greu de montat totul.Mai bine o dai si o lasi dracu....". @all: Caseta de directie pe compacta e la fel ca pe toate e36-urile pana la urma? Daca una noua este obscen de scumpa,e mai bine sa cumpar alta ok sau sa incerc sa o repar pe asta? In conditiile in care va fi pusa pe tester si voi schimba tot ce e de schimbat daca nu e prea grav,ce ar mai fi recomandat de schimbat/verificat (Bielete/capete de planetare/etc )? Daca e cineva destul de amabil sa-mi faca o lista cu lucrurile care ar fi bine de reparat/schimbat as fi recunoscator.
  14. Aveam probleme cu relanti-ul(fluctuatii) si am deschis capota aseara sa verific garnitura mare de la debitmetru. Era fisurata si mai mult de atat, furtunul mic care pleaca de sub garnitura era desprinsa de la motor(sub zona unde e corpul/clapeta de acceleratie). Intra aer fals prin fisuri si automat relanti-ul fluctua. Am decis sa o fac a doua zi pentru ca era prea intuneric in seara aia. Am venit a doua zi cu cineva sa prind tot la loc si eventual sa izolez cum pot garnitura pana iau alta si printre altele am observat la roata dreapta fata o balta de ulei. Dupa ce am observat asta si neavand sculele necesare pentru a desface corpul de acceleratie pentru a prinde furtunul, m-am hotarat sa o duc la un mecanic asa cum e si cum se poate. Am mers cu ea chinuita la 5000 de ture 1 km pana la mecanicul respectiv (recomandat de prietenul care era de fata cand am constatat tot). I-am explicat simptomele si a spus la prima vedere ca s-ar putea sa fie caseta de directie. Mi-a zis ca poate sa o repare cineva dar ma va costa 3-4 milioane si va dura cateva zile. Am zis sa o verifice clar si sa o puna si pe tester si sa-mi spuna tot ce are si daca tot intru in reparatii sa o fac pe toata cu piese noi. Am mai vb dupa cu altii si le-am zis de caseta de directie.Toata lumea mi-a spus "repara cum poti si vinde-o ca e nasol". Prima intentie a fost sa schimb caseta de directie cu una noua, dar multi mi-au spus ca e scumpa si ca e mai bine sa repar lautareste si sa o vand. M-am uitat la prima vedere dupa caseta directie si am tot vazut anunturi de la dezmembrari casete cu preturi intre 50 si 110 euro. Nush cat de recomandat e sa pun o caseta sh pentru ca pot sa ma duc din lac in putz si sa-mi crape si aia dupa 5 minute. Intrebarile mele sunt: 1. Cam cat costa o caseta de directie noua pentru bmw e36 318ti (an 11.1994 ) ? De unde pot cumpara? Grozadan si alte persoane au la preturi ok? 2. Caseta de directie pentru compacta este diferita fata de alte casete de directie sau sunt normale si se potrivesc la fel ca la toate celelalte e36-uri? 3. E recomandat sa repare caseta de directie? Ar fi mai bine sa iau una de dezmembrari avand in vedere ca ies la acelasi pret? 4. Ce piese generale ar fi bine sa schimb daca tot intru in reparatii? Piese de directie(bielete,etc)? Ulei servodirectie? Ulei diferential? Distributia pe lant am inteles ca se schimba doar daca bate (Exista sanse sa se rupa lantul si sa sparga tot sau ala e doar un moment Bogdyy???) 5. Mecanicul care se ocupa se pare ca are mana buna de lucru, e cinstit(nu se apuca sa schimbe piese doar de dragul de a umfla nota) si lucreaza la un pret ok. Este destul de cautat si are cam tot timpul 5-6 masini venite la el. Unii mi-au spus sa fac la el ce e urgent si restul in alta parte. Eu as prefera daca omul e bun sa fac tot la el, chiar daca astept si 3 saptamani sau...... Ce imi recomandati in astfel de situatii?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.