Jump to content

miculitd

Members
  • Posts

    121
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad
  • Interests
    Toti suntem egali

Previous Fields

  • Masina
    bmw e39m525da lifestyle edition

miculitd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. din punctul meu de vedere este o optiune obositoare. trage de 2 ori de miner sa se deschida usa,naspa! daca ti-e frica de furat la semafor poti sa blochezi usile din buton.
  2. daca ai turbina garret exista chit de reparatie original garret! cea ce inseamna ca se schimba tot centrul turbinei cu altul nou centrat si echilibrat de ei. din turbina ta nu ramine decit capacele si geometria variabila. daca te apuci tu si schimbi garnituri ,o-ring-uri si alte bucsi sigur paletii tai nu vor mai fi echilibrati. eu am reconditionat in acest fel o turbina si costul este undeva la 1800-2000 lei,nicidecum 60 euro
  3. sau citeva regenerari esuate la filtrul de particule pot sa-ti mareasca nivelul in baia de ulei cu motorina.
  4. nu am nici o problema. masina e la aceeasi inaltime ca si cu cele de 17 de vara. la 15 am inaltimea cauciucului mai mare (60) si la 17 mai mica(45).stabilitatea e mai proasta din cauza latimii amprentei cauciucului(205 iarna,mai ingust ca 235 vara). vezi ca are un coleg 2 seturi de tabla de vinzare pe 15 cu et 20 exact ce-ti trebuie la 100 lei. au latimea de 7j,deci poti sa pui si cauciuc de 225.
  5. eu am roti pe 15 jante ca de tabla dar sunt alumuniu cauciucuri 205/60/15 si suspensie m-tehnic
  6. rezultat la tester,senzor temperatura scaun sofer intrerupere pe conductor. mutumesc pt pareri,dar eu nu scriu doar cind m-i se pare!
  7. azi dimineata a fost mai rece afara si cind am pornit masina m-i sa parut scaunul rece. apas butonul de incalzire si nu se aprind becurile,apas butonul de la pasager si functioneaza. insist pe butonul de la sofer si intr-o vreme se aprinde ,dar scaunul nu se incalzeste si dupa vreo 2 min de functionare se opreste lumina de la buton. nu am mai folosit incalzirea in scaune din iarna trecuta,ce s-ar fi putut intimpla?
  8. tare mi-e frica sa nu ai tu un piston topit,respectiv cel de la cilindrul sase. incearca sa rezolvi cumva si nu mai umbla cu bataie la motor ca o sa ajungi sa strici si suprafata cilindrului si atunci cheltuiala
  9. am citit la cineva la avatar (nu condu mai repede decit ingerul tau pazitor poate zbura),s-ar parea ca nenorocirea s-a intâmplat. D-zeu sa-i ierte si sa aiba tãrâna usoara!
  10. 1.se poate scoate doar radiatorul de apa din rama.antigel hepu albastru. 3.pornirea mai lunga inseamna si injector uzat pe supapa de retur si atunci nu merita reconditionat. un injector nou bosch de costa undeva 1500-1700 lei
  11. pai ala e senzorul ,incercuit de tine cu rosu in poza cu oglinda,daca il acoperi cu degetul si oglinzile sunt electrocrome trebuiesc sa se inchida la culoare,toate!
  12. sigur ai prins o pietricica intre discul de frina si tablele de protectie din spatele lor mai ales daca ai roti pe 17,18. sare din cauciuc,ricoseaza prin carenaje si ajung unde nici nu te astepti.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.