Transformarea consta in doua puncte ... Se ia una bucata turbina originala de pe masina se demonteaza se alezeaza voluta de aer pe admisie ,si pe evacuare , se pune un "fluturas" admisie respectiv evacuare de la un turbo 2.5 sau chiar 3.0 in unele cazuri in care se permite. Voluta se alezeaza cu ajutorul unui strung alfanumeric dupa un model prestabilit astfel incat noul kit marit se incapa micrometric in voluta alezata. Cu ocazia acestei operatii se inlocuiesc bucsele si semeringurile uzate de timp din interior si in unele cazuri si partea de geometrie variabila.Modificarea care se face , nu se poate pune in valoare decat de un nene care face softuri de ceva timp si stie cum sa faca un soft custom porning de la nitcaiva componente upgradate , in cazul nostru turbina. Pentru cei care inca cred ca "domle" pui turbo mai mare merge mai bine e fals. in unele cazuri daca se schimba turbina cu totul(cu una foarte mare ) masina va merge mai prost . Revenind la hibrid ,fara soft masina va merge exact la fel doar ca nu va fi suprasolicitata turbina,DE EX: in loc sa faca boost maxim la 130.000 ture il va face la 90.000, 100.000 ture , deci frecare mai putina uzura mult mai putina.