Jump to content

denti_marius

Members
  • Posts

    346
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piatra Neamt

denti_marius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Stie cineva sa spuna daca motoarele dupa 2015 mai au probleme la distributie ? Evident, ma refer la 3 litri diesel, banui ca toate sunt euro 6.
  2. Eu, sincer, tind sa cred ca cei mai multi de aici nici macar nu au avut ocazia sa priveasca interiorul unui X5 prin geamuri, dar asa vorbesc de parca sunt posesori de BMW de o viata.... Da, este cunoscut faptul ca la masuratorile efective pe stand dyno BMW iese mai mereu cu ceva cai in minus. SI nu spun eu ci cei care se ocupa cu tunning, de fapt nu toti ci doar cei care se respecta si fac grafic dyno inainte si dupa. Cine nu crede acest lucru, tind sa cred ca doar a privit interiorul unui BMW prin geamuri intr-o parcare. Sincer, am facut un drivetest cu un X5 de 2 litri si mi s-a parut decenta masina. Pentru ce dulap de masina este, am fost foarte surprins de felul in care se misca. Da, motorul de 2 litri niciodata nu va da senzatia pe care op da un motor de 3 litri pentru ca cel din urma are o elasticitate aparte.... dar, puse toate cap la cap, pentru cei care nu vor sa plateasca impozite nesimtite la stat e o solutie ok. La consum diferentele sunt chiar mici......la oras ar fi o diferenta notabila, dar cine isi cumpara o asemenea masina sa mearga cu ea prin oras a cam comis-o din start. In afara la mers 90-100 consumul e usor mai mic decat la 3 litri, 120-140 cam la fel consuma iar peste 150 km/h deja 3 litri tinde sa scada consumul sub cel de 2 litri. Dar, stilul de condus stabileste consumul, deci.....fiecare isi asuma.
  3. Se stie ca ma BMW in general, cam la toate modelele, masurat pe Dyno rezultate sunt mai mici chiar si cu 15 cai fata decat declara BMW. Dar, ideea e ca cei 15 cai se pot recupera fff usor prin remaparea ECU...de fapt se castiga mai mult, un 10-15% se castiga ff usor si in conditii de siguranta deplina. Apoi, exista Stage 2 si 3.....unde se scoate chiar mai mult, dar apar suprasolicitari sau limitari chiar la injectoare, turbina, intercooler, etc...dar deja discutia merge in alta parte....
  4. Tot ma uit si mai apare cate ceva ce imi ochii..... X6 model 2013, masini cu 60-70 k km, cu dotari medii su pret fff bun, si totusi vorbim de X6... Din ce am vazut prin poze ar fi cu CIC, caz in care serviciile online sunt limitate fff mult ? Navigatia professional este tot cu hardisk propriu ? Updateurile de harti se fac usor ?
  5. Multumesc mult. Cele 2 masini de mai sus imi plac in mod deosebit. Cel mai mult parca prima, dar are bixenon.....daca avea led era mai simplu de ales.
  6. Nu, nu ultimul model. F11 pentru ca e touring ceea ce caut eu. Ceva de genul: http://gebrauchtwagen.bmw-niederlassungen.de/CarSearch/Details/888187/1 La exemplul de mai sus ce pot folosi in Romania din Connected drive, si cat de complicat ar fi de pus bordul 6WB ? Sau: https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1913597/15 Pentru 2000 euro masina poate ajunge in tara o reprezentanta, unde i se face inspectie, verificare tehnica, schimb de ulei si filtre si primesc masina cu garantie de 2 ani in limita a 200.000 km. Sau mai multi ani daca masina a fost luata cu garantie extinsa.
  7. Ehe....cat am cautat si rascitit si pe aici pe forum......si pe tot netul......ori nu am nimerit pe unde trebuia. De exemplu nu am gasit nicaieri concret ce parte din serviciile connected drive pot fi folosite in Romania, prin deblocarea idrive-ului. Nu am reusit sa imi dau seama cum pot recunoaste dintr-un anunt al unei masini puse la vanzare ce idrive are, cum pot sa imi dau seama daca e NBT(ceva diferente am vazut la felul cum e desenat si colorat meniul si cam atat) Costul pt retrofitul bordului l-am citi in acest topic, dar informatii complete nu sunt, iar pe youtube sunt cateva clipuri cu retrofitul, dar clipuri din care lipsesc parti importante.....si nu, nu caut informatii sa imi fac singur, prefer sa platesc pe cineva care stie exact ce face.... Nu sunt foarte sigur despre cum se poate face updateul hartilor de navigatie. Am de ales intre Audi si BMW......fiecare cu avantaje/dezavantaje. Pe parte de conecxiune la internet Audi cred ca e mult in fata, are slot pt cartela sim, configurezi acces pointul si ai acces la internet, inclusiv la google earth pt navigatie. Dar, comparatia nu o pot face foarte clar pentru ca nu cunosc atat de bine ceea ce stie sa faca NBT-ul...... Ma uit la masina dupa 2017, undeva la 20-30.000 km si cu ceva dotari...de preferinta cu night vision. Dar legat de connected drive nu stiu ce sa caut si pe ce sa nu pun pret(in functie de ce poate sa functioneze in Romania)
  8. Tot ma uit si ma invart si nu prea stiu ce sa aleg. Serviciile BMW connect din ce am citit sunt povesti de adormit copiii la noi in tara....de fapt citeam pe undeva ca din 2018 s-ar putea sa functioneze si in Romania, dar..... Ma uit la ceva fabricatie 2017 cu maxim 30.000 km, insa nu gasesc niciuna cu bordul digital 6WB. Cat de complicat este retrofitul pentru acest bord? Eventual cineva care stie concret, poate da si un pret exact ?
  9. Se pare ca ne-am uitat pe masuratori diferite )))) Eu am A6 2013, cu "antichitatea" de multitronic, care apropo...mie personal imi place la nebunie, o consider o cutie foarte faina...e parerea mea dupa aproape 2 ani si vreo 60.000 km facuti. Abia la 200 km/h cifrele sunt apropiate, X5 fiind usor in fata. Audi: cutie manuala: http://www.automobile-catalog.com/performance/2014/1588505/audi_a6_avant_2_0_tdi.html cutie multitronic: http://www.automobile-catalog.com/performance/2011/1588370/audi_a6_2_0_tdi_multitronic.html X5: http://www.automobile-catalog.com/performance/2016/2172155/bmw_x5_xdrive25d.html
  10. M-ai inteles un pic gresit cred, sau eu m-am exprimat nu tocmai clar... "capcana secundelor" o cunosc, nu am picat in ea.....spuneam asa din prisma comparatiei cu A6 care la capitolul secunde sta mai prost decat x5 cu motor de 2 litri. Atat 0-100 cat si 0-160 km/h. Si da, sunt constient ca pe masura ce viteza creste aerodinamica isi pune amprenta tot mai evident. Am gasit un x5 de 2 litri la o repreZentanta BMW, cu 42.000 km, din 2015, cumparat din acea reprezentanta si apoi dat la buyback, cu revizii gratuite pana la 100.000 km sau 3 ani, si garantie 2 ani in limita a 200.000 km din momentul achizitionarii. La capitolul dotari e oarecum modesta, iar pretul e de 43.000 euro. Vreau sa merg sa conduc un pic chiar masina asta sa o vad cum se simte. Ce nu imi place este pielea de un bej deschis....adica imi place cum arata, dar stiu ca se face urata tare in timp... Revin cu link spre masina de care spuneam: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GpGBV.html
  11. E plin internetul de nemultumiti de modelele noi de la Volvo. Au incercat sa digitalizeze absolut toate comenzile de la clima, scaune, multimedia, etc si au plantat acel "televizor" in consola. De aratat nu arata deloc rau, dar genereaza o multime de erori...Am studiat si XC90-ul.... sincer.....prima slabiciune imi este X5-ul, pe locul 2 A6 Avant cu suspensia pneumatica adaptiva, iar pe locul 3 o sa radeti Range Rover Evoque facelift. Poate un seria 5 daca il gasesc Touring, insa am retineri vis-a-vis de garda la sol care e destul de mica si ma incurca rau iarna.....parca ma doare pe mine cand aud cum se haraie pe gheata sau zapada inghetata....
  12. Asta voiam sa aud. Pe hartie motorul performantele motorului de 2 litri sunt sensibil mai bune decat am acum, deci teoretic ar trebui sa fie ok. Multumesc mult pt informatii. Urmeaza sa merg sa fac un drivetest si apoi sa hotarasc. In general ceva puncte slabe ale modelului ? Turbina mica, se stie, poate distributia. Altceva? Cutia, turbina, etc...
  13. Da, motivul pentru care ma uit si la motorul de 2 litri sunt taxele.....si nu ca nu mi le-as permite, din 2007 am avut un e39 530d pana in 2016. Dar, nu mai vreau sa dau bani statului...anul trecut am platit impozite cat 3 sferturi din costul de leasing...deci.....daca tot dau banii astia macar sa ma bucur de ceva... Acum se vehiculeaza si ideea scaderii impozitelor la motoarele de peste 2000, probabil sa atraga in tara masinile inscrise prin alte tari (poate si-au facut calcule ca vor incasa mai mult din mult mai multe unitati inscrise la noi....sau poate e doar o momeala sa aduca masinile inscrise pe afara si de anul urmator sa creasca iarasi nesimtit impozitul)...cine stie.....dar, ma rog, nu asta conteaza atat de mult acum. 2000 lei pe an sunt oarecum nesemnificativi pe langa costurile de intretinere pt X5. Cum spuneam, am avut 530, stiu ce inseamna cuplu mare, elasticitatea motorului de 3 litri,...acum am un A6 cu motor de 2 litri, in datele oficiale zice 0-100 km/h in 8.5 secunde. Si, sincer, la stilul de condus al meu de acum, imi este suficient. Intr-o depasire daca e nevoie dau in sport si are explozie suficienta. Noul X5 cu motorul de 2 litri si xdrive in datele oficiale are 0-100 in 8 secunde. Jumatate de secunda mai bun decat am acum, ar trebui sa se simta oarece diferenta. Am sa dau ceva telefoane pe la showroomuri sa vad unde gasesc un 2 litri pentru testdrive si asa ma hotorasc instant ce vreau. La gabaritul masinii si la aerodinamica de suv, ma gandesc ca la consum nu e diferenta intr 2 si 3 litri... Revin cu intrebarea legata de monitorizarea presiunii in roti....sunt senzori in fiecare roata ce trebuie schimbati mereu la schimbul de roti ? Si cu farurile LED. Aduc ceva plusuri evidente fata de bixenon sau doar tehnologia LED si cam atat(pur marketing) ?
  14. La modelul acesta distributia mai este sensibila ? Presiunea in pneuri este monitorizata prin senzori pe fiecare janta, sau prin senzorii de la ABS ? Daca am 2 seturi de roti(vara si iarna) incurca cu ceva acest sistem ? Adapted drive, din ce am vazut au cam toate. Faruri LED adaptive sunt cu mult peste bi-xenon-uladaptiv ? Lumineaza pe o distanta mai mare, sau ce aduc in plus la BMW ? S4NCA Additional heating/ventilation stie cineva ce inseamna ? Am o vaga banuiala ca nu e vorba de webasto-ul clasic, cu telecomanda... Multumesc mult. In acelasi timp , daca e cineva pe aici cu X5 cu motorul de 2 litri....sa ma lamureasca cat de cat....
  15. Se pare ca nu reusesc de nici o culoare sa pun linkurile functionale. E vorba de X5, modelul nou, 2014, cu rulaj pana in 82.000 km. Voiam sa cer vreo 2 pareri. Masinile sunt pe bmw.ro/auto rulate. Legat de o singura masina am reusit sa vb la telefon, azi fiind liberi cu totii, masina are 70.000 km, dotari modeste, adapted drive, connected drive, apps, extended smart phone.....Adusa din Germania, un singur proprietar, istoric complet, garantie 2 ani in limita a 200.000 km. Daca stie cineva sa ma ajute cu linkurile, va fi mult mai usor...Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.