Salutare! Si eu am o problema asemanatoare. Am un E34, 520i din '95, l-am cumparat in recent. Am testat AC, insa fiind frig afara (5 grade) am observat ca baga frig, dar probabil era de afara. Acum ca a venit caldura si piele interior, deja la 20grade ambient, in masina sunt vreo 40. NU MERGE AER CONDITIONAT! chiar si cu freon in instalatie Am fost la un atelier frigotehnic (frigidere, aer conditionat de casa, etc). Aveau un kit particularizat si pentru auto, adica niste cuple, manometre si un compresor de frigider cu care pompau aer/vidau. Cand am ajuns acolo nu aveam deloc presiune in instalatia de AC. Au pompat aer. Mi-au zis sa tin minte o valoare: 280 (nu stiu ce mmHg, PSI???!?!). Pana in acel moment apasam pe butonul de AC si nu simteam nicio reactie a motorului, doar LED aprins. Dupa ce au injectat aer, uimitor pentru prima data, am simtit ca motorul este fortat, o usoara crestere a turatiei. Bineinteles, l-am oprit ptr ca nu ma asteptam cu aer in instalatie sa functioneze ceva. O saptamtana mai tarziu Imi verifica presiunea in instalatie. Cand cupleaza uita un robinet deschis si pierde putin aer, deci s-a dus naibii citirea 'exacta'. Se uita la manometre:aaaa, nu a pierdut. Merge! Imi injecteaza freon dintr-o butelie verde (era un echivalent, scria stantat pe butelie diverse coduri de freon). Afara erau cam 8 grade. Vine specialistul lor, un nene respectabil, in varsta si spune: "Eu am experienta. Ia uite! vino si miroase aici (gura din mijloc bord). Miroase a aer curat, ca de munte. Ce naiba, eu cunosc" Bag nasu' si eu... da... parca miroase a frig?!??! Bun, gata merge, poate... Fiind o cunostinta imi ia doar 100 RON. Imediat dupa asta, verific din curiozitate panoul de sigurante (stanga motor). Siguranta cea mai mare de vreo 30-35A (parca) era arsa. O schimb. Verific in schemele electrice, observ ca este pentru Normal Speed/High Speed. Hmmm... Sanse sa aibe legatura cu electroventilatorul de la aer conditionat. Plec si testez. Observ ca nu se simte frigul... Astept drum lung. Ajung pe autostrada. tot nu sunt convins. Intamplator, aveam un mutlimetru cu sonda de temperatura. In mers, pe recirculare, masor temperatura in habitaclu = 27 grade. Masor temperatura in canalul gurei de aer rece, pe care ar trebui sa vina frig 'conditionat': Temperatura = 27 grade. CONCLUZIE: nu merge aerul conditionat, cu freon in instalatie; instalatie nu 'prea' pierde freon. Dupa vreo 5 zile nu mai cupleaza nici compresorul. Probabil a pierdut si freonul. Ce parere aveti voi despre povestea asta? Stiti vreun service AC unde lucreaza niste oameni pasionati si capabili? Multumesc!