Jump to content

Sorel SRN

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sorin.lupascu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Masinile

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116i

Sorel SRN's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut ! Asa cum am spus si in titlu as vrea sa cumpar un BMW e46 318i, an de fabricatie 2004-2005. Distributia este pe lant? Motorul este versiunea N46 din ce am gasit pe net (sper sa nu gresesc). La versiunea asta au mai fost probleme cu valvetronicul? Eu locuiesc in Germania de 15-16 luni. Am avut un BMW 318is,an de fabricatie 1994, coupe si am fost foarte multumit de masina timp de aproape 5 ani. Din pacate, sambata seara am avut un accident si masina e cel mai probabil ireparabila. Parcurg cam 80 km zilnic dar totusi nu ma intereseaza un motor diesel si chiar nu as dori sa pornim o discutie de genul asta. Sper sa nu aruncati cu pietre, am dat un search in prealabil pe forum si am citit topicurile sfaturi achizitie dar nu am gasit pareri despre motoarele din 2004-2005. Pe masina intentionez sa platesc undeva in jur de 7000 euro, pret la care gasesc e46 chiar si sub 100 mii km. Este un motor pe care ma pot baza? Pe e36 aveam m42b18 din cate stiu eu si masina mergea superb. Inclusiv in concedii Romania-Germania si retur fara nici o emotie. Masina avea 330000km la bord. E lesne de inteles de ce as vrea sa raman la BMW. Va multumesc.
  2. Multumesc Roby, am aerisit iar si problema s-a rezolvat.
  3. Salutare baieti ! Saptamana trecuta am schimbat pompa de apa a masinii (proprie initiativa) plus desigur antigelul. Termostatul a fost schimbat anul trecut. De la schimbul acestor piese masina nu mai baga caldura decat cand merg tare, mai exact peste 100 km/h. Motorul se incalzeste, ventilatia merge dar baga aer rece. Daca merg tare baga cald apoi daca trebuie sa rulez undeva la80 sau sub aerul se raceste si continua sa bage rece. Care ar fi problema?
  4. Cumpar praguri laterale BMW e36 Coupe in stare buna sau noi.
  5. Ai avut dreptate, "tzacul" ala nu era de bine. Pompa era blocata, am inlocuit-o si am remediat problema. Multumesc si multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi. Va salut !
  6. Salut baieti. Am un BMW 318is ,an de fabricatie 1995,motor m42b18.Azi de dimineata am patit urmatoarele. Am plecat cu masina la un amic la 15 km distanta. La dus masina a mers normal.Am stat vreo ora dupa care am plecat inapoi spre casa. Masina a pornit normal si am plecat. Dupa vreo 6 km a inceput sa "imi dea in nas", dupa care s-a potolit, apoi iar.Am calcat-o sa trec de 3000 de turatii si iar s-a potolit. Am ajuns acasa, am stat vreo doua ore si a trebuit sa plec iar. Am pornit masina, si motorul a murit in 2-3 secunde. Am asteptat cateva secunde dupa care am pornit-o iar. A pornit cam greu dar am plecat. De la mine de acasa drumul e in vale.Dupa 100 m motorul a murit iar si am pornit-o din mers,din pedala. Am mers cu masina in sarcina, in treapta a 3-a pana la prima intersectie unde a trebuit sa cedez trecerea, am scos-o pe liber si a murit iar. De data asta nu a mai vrut deloc sa porneasca. Electromotorul invarte, are forta dar motorul nu porneste. Pe furtunasul ala care intra in motor nu vine benzina. Un amic a zis ca nu am suficienta benzina si masina a stat parcata pe plan inclinat, a tras aer si a taiat alimentarea. In rezervor am 15 l de benzina, am mai pus inca 5 litri si tot nu porneste. Pompa de sub bancheta din spate, de la rezervor se aude cand pun contactul. Tacane o data scurt, dar motorul tot nu porneste. Ce ar putea fi? Va multumesc.
  7. Pai si cum as putea sa le curat si eu? Sau e complicat si atunci mai bine merg la un electrician?
  8. Si-au revenit singure. Dupa ce am mers vreo 4 km cu masina au inviat si acele si nu a mai facut probleme.
  9. Ieri cand am pornit masina am vazut ca acele din bord raman nemiscate. Cu exceptia celui de la vitezometru care merge. luminile se aprind in bord. Si ramane aprins si indicatorul de la frana de mana si ce cu semnul exclamarii . Sa fie de la sigurante?
  10. Multumesc pentru raspuns. La mine e spart deci trebuie sudat. Si dupa ce il sudez pot pune pragurile alea peste ele sa nu se vada urat eventual?
  11. Salut. As vrea sa stiu daca se pot schimba pragurile de pe masina din poza. Mi-a spart un "meserias" un prag la o vulcanizare si am vazut ca sunt pe net diverse modele de praguri. Ma intereseaza daca pot sa le schimb pentru ca mi-a spus cineva ca pragurile de pe masina mea nu se pot da jos. Multumesc. Atasez poze cu masina mea cu pragurile pe care le are si o poza cu cele pe care le-as monta.
  12. Intr-adevar era sonda lambda. Am inlocuit-o si acum masina ruleaza absolut superb. Toate problemele au disparut. Si se simte si la consum. Multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute. Sa aveti masini in regula ! Se poate inchide !
  13. Inca nu moare dar pe masura ce trece timpul.. va incepe sa moara daca las asa.. Cel putin asa s-a intamplat iarna trecuta.. dupa vreo doua luni in care doar tremura ca in video s-a agravat si ajungea la un moment dat sa moara. Si am mai remarcat ceva.. Nu tremura mereu. Dar daca e calda masina totusi si sunt la semafor si nu tremura.. si trag de volan stanga sau dreapta.. incepe imediat si trepideaza.. Ma oboseste problema asta.. Sper sa ii dau de cap. Va salut !
  14. Si cand il dau jos cum il curat si cu ce? Curat gurile alea in care intra furtunele? Si curat si furtunele nu.. dupa ce le verific integritatea.. Si curat regulatorul cu wd-40? Cineva spunea ca se curata cu "carburol" (am zis bine?).. Nu as vrea sa il stric totusi . Va multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.