Am gasit problema si nu o sa va vina sa credeti cum nici mie nu mi a venit sa cred dupa ce am desfacut distributia,axele cu came ,galeria de admisie sa vedem clapetele de care chiar toata lumea mi a zis ,si inainte sa ne apucam sa dam _chiulasa_ jos am zis sa dam baia de ulei jos sa cautam ceva balauri pe acolo. SURPRIZA:gasim vreo trei spanuri maricele si o bucata care la prima vedere am zis cu totii ca e dintr un piston dar nu a fost asa ca dupa ce am mai verificat pe dedesupt pe acolo am descoperit >POMPA DE ULEI CARE ESTE DESTUL DE MARE SI CHIAR UN INTREG ANSAMBLU SI CARE LA UNUL DIN CAPETE SE TERMINA CE LE DOUA AXURI ALE BALANSOARELOR SI UNDE LACASUL UNUI AX UNDE EL SE INVIRTE ERA MAI MARE DECIT NORMAL DEOARECE SE SPARSESE ACEA BUCATA SI AXUL JUCA ACOLO AIUREA SI PROVOCA ACEL ZGOMOT(BATAIE)>..,,,,..sa rezolvat cu un cost de 200E pompa sh dar noua dupa o masina chiar noua demontata si cu restul aproape 500E. ACUM INTREBAREA E? de ce sa intimplat acest fenomen la un motor de 100K cu schimbul ulei la zii si chiar exploatat cum trebuie si service la zi.PROBABIL DEFECT DIN FABRICATIE